2015-04-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Lät det typ "aboooo gussen vi svär vid allah"?

Ja nästan. Jag pratade iallfall med min pojkvän igår om olika sexfantasier och så. Han vart inte så glad när jag sa att jag fantiserat om en trekant. Han sa att han skulle bli för svartsjuk om han såg mig med en annan tjej...Så jag vågade aldrig säga nått om att det var 2 killar jag menade. Så den tanken får jag nog släppa.
2015-04-02, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litensvenne
Berätta det för honom på något halvsnyggt sätt, sen gör du slut med honom för hans skull, inte din. Du förtjänar inte att vara med honom

Hur är ett halvsnyggt sätt då?
2015-04-02, 10:07
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Hur är ett halvsnyggt sätt då?

"Älskling, jag kunde inte hålla fittan i styr så jag råkade knulla med några av dina vänner"
Senast redigerad av Oh-My-Dad 2015-04-02 kl. 10:10.
2015-04-02, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fast det är en risk du får ta att han gör slut med dig nu när du gått och råkat knulla hans vänner. För tro oss, risken att det kommer komma fram finns alltid där. Om du vill leva i en lögn så varsågod. Sluta skyll din otrohet på din kille bara. "Han har inte varit nån ängel, han köper inte blommor till mig" Du lägger ribban något lågt då det kommer att han beter sig illa mot dig. Du hämnas genom att vara otrogen. Han betalar allt hemma och sliter på jobbet mycket för din skull och du surar för att du inte får blommor. Fy fan, köp en egen bukett då. det får jag göra. När bjöd du ut din kille på middag eller köpte en present?

Om du nu tycker att han inte ger dig uppmärksamhet får du väl prata med honom om det och säga hur du känner. Det får alla vi andra normala människor göra. Min pojkvän mår ibland psykiskt dåligt och då vill han enbart vara ifred. Första gången som det hände i våran relation så var det tänkt att vi skulle ses den helgen. Hörde av mig och fick inget svar och så höll det på hela helgen. Han ringde sen och förklarade. Sa till honom då att han måste berätta för mig om han mår dåligt så att jag vet och kan låta honom vara ifred. Det är nämligen så det funkar i de flesta relationer, man måste kommunicera och berätta om man tycker något är fel.

Skrev han det. Alla gör vi fel...Vissa gör tydligen större fel än andra...så som att inte köpa blommor till tjejen exempelvis.

jag har inte hämnas! jag förklarade ju bara hur det kunde bli som det blivit. Tror du jag är så dum att jag tänker, nää nu har jag inte fått några blommor på jättelänge så nu ska ja ut å knulla??
2015-04-02, 10:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
jag har inte hämnas! jag förklarade ju bara hur det kunde bli som det blivit. Tror du jag är så dum att jag tänker, nää nu har jag inte fått några blommor på jättelänge så nu ska ja ut å knulla??

Du tjatar ju gång på gång att han inte köper blommor så vad fan ska vi tro. Skulle han slå dig eller behandla dig illa fysiskt så hade han inte varit någon ängel. Men nu är det en utebliven blomkvast det handlar om och då får det till att det är hans fel. Otrohet är inget som bara händer som du vill få det till. Du skriver ju att han inte varit någon ängel och ja känner du dig missnöjd i förhållandet så bör du ju prata med honom som jag skrev tidigare.

Du skev att du hade tagit upp dina fantasier, och att han då tydligen skulle bli svartsjuk över tanken att du skulle vara med en annan tjej. Låter märkligt i mina ögon. Han hade väl varit delaktig i det hela. Är han svartsjuk av sig annars? Frågar du jag inte tycker svartsjuka är sunt. Att han nästan vart sur över dina fantasier är nästan ännu märkligare, det är bara "fantasier". Nu har du ju varit där redan men de vet ju inte han. Jag råder dig verkligen att berätta sanningen för honom, som sagt risken att det kommer fram är ändå rätt stor. Hur mår du i allt det här? Att leva med denna hemlighet?
Senast redigerad av cosmic_dancer 2015-04-02 kl. 10:53.
2015-04-02, 13:24
Medlem
Citat:

Ja du är fan inte smart i alla fall! Jag hoppas att du får vad du förtjänar
2015-04-02, 13:39
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ja nästan. Jag pratade iallfall med min pojkvän igår om olika sexfantasier och så. Han vart inte så glad när jag sa att jag fantiserat om en trekant. Han sa att han skulle bli för svartsjuk om han såg mig med en annan tjej...Så jag vågade aldrig säga nått om att det var 2 killar jag menade. Så den tanken får jag nog släppa.

Vad tror du han säger om att du råkade säga fel och du menade att du redan haft trekant med hans polare då?
2015-04-02, 14:58
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:

Hittills finner jag inget i det Du skrivit som skulle utesluta en sådan tankegång. Kan man "råka" var otrogen, så kan man nog hämnas för uteblivna blommor också.
2015-04-02, 16:07
Medlem
Citat:

Saker blir inte bara som dom blir, iaf inte vänsterprassel och inte av den här karaktären.

Vet du vad jag tror, att det här eg inte handlar om att du inte fått uppvaktning, blommor middagar osv eftersom du har en generös man i grund och botten. Jag tror helt enkelt att du varit/är tänd på dessa killar och någonstans hoppats eller planerat en trekant med dom. Hur stor är sannolikheten att man
" råkar " träffar sin sambos kompisar på tu man hand och " råkar " ha en trekant bara från ingenstans. Nja det tror jag inte på, det låter lite väl planerat detta.

Och frågan är varför umgås du ensam med din sambos killkompisar när han inte är med. Jag personligen umgås aldrig med min mans vänner bara sådär. Vi umgås tillsammans men aldrig ensamma. Jag tror min man hade tyckt det var märkligt även om han inte skulle bli svartsjuk. Sen och andra sidan skulle jag aldrig få för mig att hoppa i säng med någon av dom. Bara tanken är motbjudande faktiskt.

Jag tror du är en beräknande person som gör saker för din egen vinning skull och vill sedan inte ta konsekvenserna av ditt handlande och skyller istället på din man. Sorgligt!

Du tillhör tyvärr den skaran av människor som man inte ens ska ha som vän, får du en chans så sticker du kniven i ryggen på även en närstående om det på något vis gangnar dig...bara du får som du vill. Helt utan känslor och empati för hur det drabbar den enskilde. Lite sådär lagom psykopat beteende..
2015-04-02, 16:26
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Utgår från att snöflingan är svensk, svenska tjejer som knullar med negrer, blattar, araber är ju det skabbigaste som finns, blir bara äcklad och känner avsmak för en sån person.
2015-04-02, 16:28
Medlem
bobo909s avatar
Haha, måste vara ett troll? Om inte, kan man verkligen rationalisera bort det till en sån här överdrift utan att få hjärnblödning? IQ fiskmås
2015-04-02, 16:31
Medlem
Jag tänker inte döma dig för det som du har gjort som de flesta här på forumet. (Säkert hade det varit en kille skulle dem flesta avråda dig från att berätta för din kille) Men du måste inse att ditt förhållande har redan tagit slut med denna kille och du kan inte bära med dig resten av ditt live detta och samt lever ihop med honom. Så ju tidigare berättar du för honom desto mindre kommer du lida och då får han avgöra vad han vill göra med detta förhållande. Lycka till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in