Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
jag har inte hämnas! jag förklarade ju bara hur det kunde bli som det blivit. Tror du jag är så dum att jag tänker, nää nu har jag inte fått några blommor på jättelänge så nu ska ja ut å knulla??
Saker blir inte bara som dom blir, iaf inte vänsterprassel och inte av den här karaktären.
Vet du vad jag tror, att det här eg inte handlar om att du inte fått uppvaktning, blommor middagar osv eftersom du har en generös man i grund och botten. Jag tror helt enkelt att du varit/är tänd på dessa killar och någonstans hoppats eller planerat en trekant med dom. Hur stor är sannolikheten att man
" råkar " träffar sin sambos kompisar på tu man hand och " råkar " ha en trekant bara från ingenstans. Nja det tror jag inte på, det låter lite väl planerat detta.
Och frågan är varför umgås du ensam med din sambos killkompisar när han inte är med. Jag personligen umgås aldrig med min mans vänner bara sådär. Vi umgås tillsammans men aldrig ensamma. Jag tror min man hade tyckt det var märkligt även om han inte skulle bli svartsjuk. Sen och andra sidan skulle jag aldrig få för mig att hoppa i säng med någon av dom. Bara tanken är motbjudande faktiskt.
Jag tror du är en beräknande person som gör saker för din egen vinning skull och vill sedan inte ta konsekvenserna av ditt handlande och skyller istället på din man. Sorgligt!
Du tillhör tyvärr den skaran av människor som man inte ens ska ha som vän, får du en chans så sticker du kniven i ryggen på även en närstående om det på något vis gangnar dig...bara du får som du vill. Helt utan känslor och empati för hur det drabbar den enskilde. Lite sådär lagom psykopat beteende..