2015-03-31, 02:59
Medlem
LayLow1s avatar
Testo E med insulin nål någon testat?
Citera
2015-03-31, 04:44
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LayLow1

Tony t är det du

Det kan du lägga ner direkt! Lär ju ta enorm lång tid att sätta oljan. Varför vill du sätta med slin? Kom inte o säg att det gör ont med orange eller blå...
Citera
2015-03-31, 08:08
Avslutad
Citat:

Absolut, det kan dock bli jobbigt om du ska skjuta mer än 1 ml då får du dela upp flera ställen på magen och om du har insulinsprutor så får du dra ur pumpen och ladda bakifrån. Ingen ärrvävnad, lägre E2 nivåer och det känns knappt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Tony t är det du

Citera
2015-03-31, 13:29
Medlem
Låter hemskt med insulin spruta, alltid tyckt att dom går så trögt igenom huden men kan vara att jag hade en shitty suplier
Citera
2015-04-01, 22:10
Medlem
LayLow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Tony t är det du

Det kan du lägga ner direkt! Lär ju ta enorm lång tid att sätta oljan. Varför vill du sätta med slin? Kom inte o säg att det gör ont med orange eller blå...

Det var en enkel fråga, Tony?
Citera
2015-04-01, 22:11
Avslutad
Citat:
Det var en enkel fråga, Tony?

Titta upp då din blinda neger.

(FB) Intramuskulär stickteknik
Citera
2015-04-02, 11:30
Medlem
Citat:
Kör ibland med insulinnål i vaderna med Testo E, dock lär du ha lättflytande olja (oljor med EO brukar va rätt lätta).
Sedan får du sprida ut injectionerna lite på vaden.
Citera
2015-04-02, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsNienFalls
Kör ibland med insulinnål i vaderna med Testo E, dock lär du ha lättflytande olja (oljor med EO brukar va rätt lätta).
Sedan får du sprida ut injectionerna lite på vaden.

Varför sätta i vaderna?
Citera
2015-04-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Varför sätta i vaderna?
Gör detta när jag lär sätta mycket olja samtidigt för att kunna cirkulera så mycket som möjligt.
Vaderna känns rejält med vanliga nålar, men sätta med insulinnål känns knappt alls.
Dessutom är det inget krångligt ställe att sätta oljan på, lätt att komma åt, lite smärta efter inject.
Citera
2015-06-03, 22:25
Medlem
För någon dag sen hade jag en riktig skit injektion, började sätta 2ml i låret och när nästan 1 ml hade gått kändes lite konstig i kroppen*sån nålfobi har jag* så jag bestämde mig att stanna av o drog tillbaks nålen. Efter några min så ville jag ändå sätta resten o trängde in nålen bredvid samma ställe haha.. gissa att det kom lite blod när jag aspirerade vafan ..Jag tror att blodet var från förra sticket. Så jag sket i att sätta om.. blev bara 1 ml istället för 2 . Ville bara dela med mig detta.
Citera
2015-06-04, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alpha80
För någon dag sen hade jag en riktig skit injektion, började sätta 2ml i låret och när nästan 1 ml hade gått kändes lite konstig i kroppen*sån nålfobi har jag* så jag bestämde mig att stanna av o drog tillbaks nålen. Efter några min så ville jag ändå sätta resten o trängde in nålen bredvid samma ställe haha.. gissa att det kom lite blod när jag aspirerade vafan ..Jag tror att blodet var från förra sticket. Så jag sket i att sätta om.. blev bara 1 ml istället för 2 . Ville bara dela med mig detta.

Hade jag vart du hade jag aldrig berättat detta för någon.
Samt lärt mig sticka illa kvickt.
Är du så nojjig, varför inte gluten?
Citera
2015-06-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hade jag vart du hade jag aldrig berättat detta för någon.
Samt lärt mig sticka illa kvickt.
Är du så nojjig, varför inte gluten?
Nej jag skäms inte för det. Jag är spruträdd sen barndommen. Jag har tagit 100 tals men fortfarande saker kan gå fel. Angående gluten jag är stel så det kmr inte funka hålla på vrida mig. Det verkar vara svårt att injicera aspirera med bara en hand. Sist skitstick kommer hända alla som sticker sig förr eller senare.
Senast redigerad av alpha80 2015-06-04 kl. 14:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in