2015-06-07, 23:43
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LayLow1
Testo E med insulin nål någon testat?
Det gör mycket ondare än vanligt för du behöver ett sinnessjukt tryck för att få skiten att fungera.

Jag fick slut på nålar härom året för jag trodde jag hade fel (dum som man är, kollade man inte ordentligt innan)

Problemet var att det var omöjligt att suga upp oljan, man fick ta ut pumpen på sprutan och hälla ner oljan från ampullen, ner i insulinsprutan, sedan sätta tillbaka pumpen i sprutan igen och trycka något så in i helvete.

Men visst fungerar det, det gjorde däremot riktigt ont, och tog flera minuter att pressa in 1ml.
Citera
2015-06-08, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Det gör mycket ondare än vanligt för du behöver ett sinnessjukt tryck för att få skiten att fungera.

Jag fick slut på nålar härom året för jag trodde jag hade fel (dum som man är, kollade man inte ordentligt innan)

Problemet var att det var omöjligt att suga upp oljan, man fick ta ut pumpen på sprutan och hälla ner oljan från ampullen, ner i insulinsprutan, sedan sätta tillbaka pumpen i sprutan igen och trycka något så in i helvete.

Men visst fungerar det, det gjorde däremot riktigt ont, och tog flera minuter att pressa in 1ml.

Välkommen tillbaka.
Citera
2015-06-15, 00:14
Medlem
oceanw0lfs avatar
Beställde verktyg av en ny leverantör för ett tag sedan och upptäckte här om dagen till min fasa att de blå nålarna är snäppet kortare än mina förra. 25mm är de nya.
När jag kör långsamma estrar så spikar jag primärt i skinkorna. Är det safe to say att 25mm räcker för att nå en bit in i stjärtmuskulaturen? Och nej har har ingen tjockisröv.
Mvh
Citera
2015-06-15, 10:47
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceanw0lf
Beställde verktyg av en ny leverantör för ett tag sedan och upptäckte här om dagen till min fasa att de blå nålarna är snäppet kortare än mina förra. 25mm är de nya.
När jag kör långsamma estrar så spikar jag primärt i skinkorna. Är det safe to say att 25mm räcker för att nå en bit in i stjärtmuskulaturen? Och nej har har ingen tjockisröv.
Mvh

Inga problem om du inte har en tjockisröv.

Mvh
Citera
2015-06-25, 21:45
Medlem
injection axlarna storlek på nål?

Hejsan!

Sugen på att injecera testo e i axlarna vid nästa kur ist för låren. Vad ska man köra för nål och är det ba hugga in den rackan i mitten på axelmusklen? När jag injecerade i låren körde jag blå 23G 25mm
Citera
2015-06-25, 22:13
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auuu
Hejsan!

Sugen på att injecera testo e i axlarna vid nästa kur ist för låren. Vad ska man köra för nål och är det ba hugga in den rackan i mitten på axelmusklen? När jag injecerade i låren körde jag blå 23G 25mm

Blå eller orange! Minst 20mm

Kolla spotinjection hur o var du ska sätta
Citera
2015-06-25, 22:35
Avslutad
Är du inte fet som en blåval och behöver sätta 5ml så funkar vilken nål som helst, kort som lång.
Citera
2015-06-25, 22:41
Medlem
Varför ska man sätta i axeln för?
Citera
2015-06-25, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SirUncleCharlie
Varför ska man sätta i axeln för?

För det är bekvämt precis som arslet.
Citera
2015-06-25, 23:40
Medlem
3dDiablos avatar
Har du en lättflytande olja kör orange nål.
Jag hade en riktigt lättflytande EQ som jag körde i axeln en gång (3ml) med blå 25mm nål.
Det började rinna ut endel efteråt.
(Hände bara i axlarna inte i quads eller glutes)

Med orange gick det däremot bra!

Visst man kan låta sprutan sitta kvar en stund efter injektion för att motverka detta men hade nog fått sitta 3 minuter.

Snart citerar förmodligen en av alla besserwissrar vi har på F12 att jag är fet eller har flickaxlar och att det var därför det hände.
Svaret är nej på båda.
Citera
2015-06-25, 23:46
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Jag hade en riktigt lättflytande EQ som jag körde i axeln en gång (3ml) med blå 25mm nål.

Visst man kan låta sprutan sitta kvar en stund efter injektion för att motverka detta men hade nog fått sitta 3 minuter.

Snart citerar förmodligen en av alla besserwissrar vi har på F12 att jag är fet eller har flickaxlar och att det var därför det hände.
Svaret är nej på båda.

Svaret är att det rekas inte att sätta mer än 2ml i delts. I sjukvården då
Citera
2015-06-25, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo

Svaret är nej på båda.

Äntligen en kille med koll. Så man kan köra in hela 25mm nål utan det gör någon skada? "ursäkta om dum fråga" Tack så mycket för bra svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in