2015-03-31, 21:51
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Division64
Varför vill du vara ihop med din pojkvän när du tänder mer på sex med andra? Kanske läge att bara vara kompis med din pojkvän istället?
Jag tror inte vi ska överdriva pojkvännens intresse av att vara kompis med TS om han får reda på detta.
2015-03-31, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Vilka råd tänker du på då? Att jag ska ta till mig att jag är slyna, hora etc etc. Har ju redan skrivit att jag faktist fått ett bra råd via PM som jag ska göra vid tillfälle. Era råd (och som jag tydligen måste lyda) är ju att jag ska berätta sanningen. Men berättar jag sanningen gör han nog med 80% slut å det vill ja inte!
Det enda vettiga rådet är att vara ärlig och berätta. Du vill inte att han gör slut men ni är två i förhållandet och han vill troligtvis inte vara ihop med en person som varit otrogen.
Jag jag och mig själv.
2015-03-31, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tyvärr är det så ja. Att många av oss kvinnor därute är sådär. Många kvinnor har enormt bekräftelsebehov och måste visa sin kärlek till sin partner inför hela världen. De skriver konstant på facebook och liknande sidor hur mycket e älskar killen. Så ville de ha samma sak tillbaka och får de inte det så ja då blir det problem.

Varken jag eller min kille säger "jag älskar dig" speciellt ofta till varandra, vi håller nästan aldrig hand ofentligt och vi skriver inget "älsklingen" och dylikt på nätet. Han har köpt tulpnaer till mig en gång för jag bad om att få det. Vi kan betala var för sig på krogen. Han beöver verkligen inte bjuda mig på saker itid och tid för att jag ska känna att han älskar mig. Jag behöver inget av det för jag vet att han älskar mig. Han har valt att vara ihop med mig och han mår bra när han är med mig och jag med honom. Det räcker för mig. Då han gett mig saker har det varit av betydelse, fick ett fint ugglesmycke när jag fyllde år. Då jag älskar ugglor. Fick en påse lakrits en gång för att jag älskar det. Det lilla räcker.

Att mäta hur pass mycket ens partner älskar en eneller som i ts fall tycka att han inte varit någon ängel då han inte köper blommor till henne är i mina ögon sjukt. Då är man ihop av fel anledning. Fan vad jag avskyr brudar som ts. Gåvor blir en måttstock på killens kärlek. Tjejer som ska kolla upp hur mycket presenten de fått av killen kostade. Fy fan

Ja, sådana tjejer är det fan steriliseringsvarning på (Som TS). Man gör saker för tjejen för att man vill göra det, inte för att man måste och blir det för ofta så förtar det hela grejen med det. Någon gång ibland är lagom (Från båda hållen).
2015-04-01, 00:00
Medlem
Fil0sofias avatar
Hahahah, detta kan vara den roligaste tråden jag läst sen den där snubben som blev påkommen av sin flickvän när han runkade till en våldtäktsscen i en film.

Precis som typ alla andra har sagt så råkar man inte vara otrogen. Det är ett aktivt val och de anledningar du, TS, nämner är så jääääävla fattiga. Man låter inte två snubbar knulla skiten ur en bara för att pojkvännen inte bjuder på middag och köper blommor. Om man nu är så konstig att man behöver uppskattning i form av materiella ting så får man väl ta upp det med snubben? Hur svårt kan det vara att bara fråga honom "varför köper du aldrig blommor till mig längre?" eller "kan vi inte gå ut och käka på restaurang någon kväll?" istället för att gå bakom hans rygg och ligga med hans polare?

Och sen skylla det på honom också.. Herregud. Du förtjänar inte honom. Han jobbar ju uppenbarligen för att försörja er, med tanke på att du inte bidrar med ett skit. Du borde fan bjuda honom på middag och tala om för honom hur glad och tacksam du är som har en så generös pojkvän. Har du någonsin gjort det? Antagligen inte. Att låta hans polare knulla dig visar ju bara hur jävla otacksam du är.

Din pojkvän förtjänar inte det du utsätter honom för. Han förtjänar en bättre flickvän, helt ärligt. En tjej som uppskattar det han gör och inte kräver massa jävla blommor och skit. Du ser ju uppenbarligen inte det han gör för dig utan bara det han inte gör. Dåligt som fan av dig.

Du borde berätta för honom så att han får en chans att göra ett val, precis som du gjorde. Även om det aldrig någonsin skulle komma fram att du varit otrogen så är det bara så otroligt fel av dig att undanhålla det. Han har fan rätt att veta så att han kan ta beslutet att lämna dig om det är vad han vill. Allt annat är orättvist och, som flera andra sagt, rent ondskefullt.
2015-04-01, 06:25
Medlem
Spinnflugans avatar
Jäklar vad ni fastnade på ordet råka. Räcker det inte att en säger det? Fast det är klart, gör man som alla andra så behöver man inte tänka själv.
2015-04-01, 08:41
Medlem
RolexVonSniders avatar
Alltså hur kan du på något vis få för dig att rådet som något pucko skickat via PM om att fråga ang trekant skall hjälpa dig ur en situation som du redan sitter i?
Otroligt befängt och jag vill påstå att det säger en hel del om din intelligens
2015-04-01, 11:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Vilka råd tänker du på då? Att jag ska ta till mig att jag är slyna, hora etc etc. Har ju redan skrivit att jag faktist fått ett bra råd via PM som jag ska göra vid tillfälle. Era råd (och som jag tydligen måste lyda) är ju att jag ska berätta sanningen. Men berättar jag sanningen gör han nog med 80% slut å det vill ja inte!

Fast det är en risk du får ta att han gör slut med dig nu när du gått och råkat knulla hans vänner. För tro oss, risken att det kommer komma fram finns alltid där. Om du vill leva i en lögn så varsågod. Sluta skyll din otrohet på din kille bara. "Han har inte varit nån ängel, han köper inte blommor till mig" Du lägger ribban något lågt då det kommer att han beter sig illa mot dig. Du hämnas genom att vara otrogen. Han betalar allt hemma och sliter på jobbet mycket för din skull och du surar för att du inte får blommor. Fy fan, köp en egen bukett då. det får jag göra. När bjöd du ut din kille på middag eller köpte en present?

Om du nu tycker att han inte ger dig uppmärksamhet får du väl prata med honom om det och säga hur du känner. Det får alla vi andra normala människor göra. Min pojkvän mår ibland psykiskt dåligt och då vill han enbart vara ifred. Första gången som det hände i våran relation så var det tänkt att vi skulle ses den helgen. Hörde av mig och fick inget svar och så höll det på hela helgen. Han ringde sen och förklarade. Sa till honom då att han måste berätta för mig om han mår dåligt så att jag vet och kan låta honom vara ifred. Det är nämligen så det funkar i de flesta relationer, man måste kommunicera och berätta om man tycker något är fel.

Citat:
jaa å du är säkert världens bästa pojkvän som aldrig har gjort nått fel!

Skrev han det. Alla gör vi fel...Vissa gör tydligen större fel än andra...så som att inte köpa blommor till tjejen exempelvis.
2015-04-01, 16:24
Medlem
Litensvennes avatar
Berätta det för honom på något halvsnyggt sätt, sen gör du slut med honom för hans skull, inte din. Du förtjänar inte att vara med honom
2015-04-01, 17:09
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Råkade? Hur gick det till? Halkade Du i duschen och råkade sätta Dig på någon, och sedan flöt det liksom bara på? Och två kompisar? hur gick den halkningen till?

Nej, Du flicka (?) lilla! Om Du anser att Din pojkvän är fin, så bör Du också anse att han förtjänar någon som bättre än att "råka" vara otrogen. Du berättar så klart och tar konsekvenserna, ja dvs Du berättar och gör slut samtidigt.
2015-04-01, 21:17
Bannlyst
Citat:
Även hans kompisar har svurit på deras gud.

Lät det typ "aboooo gussen vi svär vid allah"?
2015-04-01, 21:33
Medlem
xXKNOXxs avatar
Det enda rätta är att du berättar för din kille att du är en opålitlig och billig hora.
Då kan han även säga upp sin vänskap med dom 2 svinen till kompisar som pumpade på dig.
2015-04-02, 02:54
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Hatar också när man råkar ramlar i sängen, råkar sära båda benen o får en kuk införd i sig..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in