2015-04-02, 08:40
Medlem
Anders Svensson lägger av efter säsongen.
http://www.expressen.se/gt/sport/ar-andra-bitar-som-ligger-bakom-beslutet/
(kollade, publicerat 2:a april)
Citera
2015-04-02, 08:43
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Sett honom spela på sistone? Jag såg honom i en turkisk halvlek (för iofs rätt länge sedan), då såg han pigg ut och hade kvar, att göra sin gubbe och bra inlägg. Jag är snarare skeptisk; för jag tror han är för dyr - inte prisvärd. Dessutom tror jag han måste känna fullt förtroende för att blomma. Funkar årets nyförvärv är det tufft att ta en plats.

Nej. Men hans fläng i obskyra icke-klubbar säger väl det mesta. Sen hävdar han ju själv att det inte beror på att han saknat kvalitet - föga förvånande.

Egentligen spelar det ingen roll om han skulle ta en låg lön. Håller han inte måttet så står han bara i vägen för våra egna talanger att ta plats. Det vore fullkomligt idiotiskt att plocka in Martin. Med det sagt så får han gärna återvända i en annan roll i klubben när han har lagt skorna på hyllan. Detta givet att han är kvalificerad för jobbet och inte väljs i egenskap av att han är en gammal kamrat och spelare.

Med det sagt så kommer han säkerligen plockas in i sommar på ett 4-årskontrakt och 120 000 i månaden när Bahoui säljs. Vi har ju en tendens att kasta stålar på gamla polare, så att säga. Snart svänger Jens Andersson förbi igen och leder en ny arbetsgrupp som ska utreda varför marknadssidan fallerar så totalt i klubben. Några år och miljoner senare lämnar han uppdraget för ett bli biträdande sportchef i Al Ittihad, och "utredningen" försvinner från radarn.

Nåväl.
Citera
2015-04-02, 08:43
Medlem
kostymnisses avatar
Såhär när man planerar in alla påskbesök efter spelschemat så man kan se så mycket det bara går av premiäromgången live/på burken så får man ju likt i Fever Pitch hitta på svar när man får frågan vad man tänker på när man tittar rakt ut i luften fundersamt (läs: nervöst) hitta på olika saker ty "Jag kan ju inte svara blåvitt varje gång"...

Det är gött att schemat ligger så att man kan se sex matcher direkt live eller på burken dock. Vem f-n orkar träffa släkt & vänner i påsk annat än på gamla i några timmar?
Citera
2015-04-02, 10:40
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Martin är förstås lite egen och är någon som kan locka folk från förorten. Han statuerar ju i någon mån förortskillen med brokig uppväxt som sedan gjorde "det" i någon form av lightversion av Zlatan. Sen är han säkerligen inte ideal vid representation.

Jag hoppas inte han kommer tillbaka till AIK i egenskap av spelare. Han håller inte måttet.
Håller med, kan för guds skull inte förstå varför gnagare så gärna vill ha tillbaka Mutumba. Så jävla bra är han inte och ännu en ytter är det sista vi behöver just nu. När Nabil drar vore det en mardröm om Martin presenteras som ersättare.. Då kommer vi tappa poäng och låta Lundholm/Eliasson/Brustad stå åt sidan helt i onödan för (antagligen) dyra pengar.

Dessutom skulle han inte gå in i startelvan direkt i nuläget som många verkar tro.
Senast redigerad av ZlatanMania 2015-04-02 kl. 10:43.
Citera
2015-04-02, 10:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag håller med. Därför jag gillade Hamad. Har hört historier om hur proffsig han var på sponsorträffar. Social mot alla och lärde sig namnen på folk han träffade och återkom till. Han ska ha varit ett föredöme i representationen.

Sedan tror jag nog vissa fotbollsspelare vill spela lite dekadenta och coola. De vill uppfattas som lite laidback och inte för allvarliga och seriösa.

Jag har hört historier om hur oproffsig och lite väl social han har varit utanför planen. Hoppas att han aldrig kommer tillbaka till MFF. Som lagkapten är man lagets ansikte utåt 24/7.
Citera
2015-04-02, 10:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har hört historier om hur oproffsig och lite väl social han har varit utanför planen. Hoppas att han aldrig kommer tillbaka till MFF. Som lagkapten är man lagets ansikte utåt 24/7.

Du baserar det helt enkelt på osakligt internetskvaller.
Citera
2015-04-02, 11:07
Medlem
Citat:
klart att bagarn, 75 år, har förstahandsinfo direkt från Malmös uteliv.
Citera
2015-04-02, 12:12
Avslutad
Vilka 3 spelare tycker ni djurgårdare är viktigast för erat lag i år?
Citera
2015-04-02, 12:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Vilka 3 spelare tycker ni djurgårdare är viktigast för erat lag i år?

Att Sam Johnson får en bra start, sen kommer väl många säga Walker men jag tror mer på att Radetinac får en kanonsäsong samt Omar Colley. Där har du 3st på 3 olika positioner.
Citera
2015-04-02, 12:54
Avslutad
Citat:

Ingen rök utan eld är ett uttryck som ofta stämmer ganska bra.
Citera
2015-04-02, 14:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Vissa saker kommer från tidningar bl.a att han ringt och försökt att förmå flickan att ta tillbaka sin anmälan mot MA. Inget kommer dock från internet.
Citera
2015-04-02, 15:01
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
klart att bagarn, 75 år, har förstahandsinfo direkt från Malmös uteliv.
Nej, gud ske lov så har jag inte det. Mina källor är äldre personer, dock inte 75 år, som har god insikt i föreningen. Ni får tro vad ni vill.

Det blir inga matcher i år för min del men det beror på sjukdom och inget annat. Fast de har ju klarat sig alldeles utmärkt de två senaste säsongerna utan mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in