2015-04-01, 14:36
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Vad bör man avstå att blanda metamfetamin med?
Citera
2015-04-01, 17:19
Medlem
Försöker göra det bästa utav det jag har hemma tillhands vilket hittills varit:

2 mg iktorivil

1600mg gabapentin sedan 1600 gaba igen efter en halvtimma

10mg stess

Bör jag nu blanda in mer som tex kodein, alkohol eller hålla mig till de det jag börjat med. Vill bara döda mitt huvud en stund.

Tack på förhand!
Citera
2015-04-02, 00:55
Medlem
Intagit 3,5mg ksalol xanor + 200mg svenska tramadol samt druckit öl under dagen o rökt gräs, käkade tramen för kanake 1 timme sedan skall jag förvänta mig något eller ska man fylla på?
Citera
2015-04-02, 01:51
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fandapox
Intagit 3,5mg ksalol xanor + 200mg svenska tramadol samt druckit öl under dagen o rökt gräs, käkade tramen för kanake 1 timme sedan skall jag förvänta mig något eller ska man fylla på?

släng i dig 150mg tram till om du känner för de, sen hade jag stoppat där (200mg MAX!) och var försiktigt så du inte råkar ut för krampanfall eller andningsuppehåll (blandningen alprazolam och tramadol kan framkalla andningsuppehåll)

Mvh.
Citera
2015-04-02, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
släng i dig 150mg tram till om du känner för de, sen hade jag stoppat där (200mg MAX!) och var försiktigt så du inte råkar ut för krampanfall eller andningsuppehåll (blandningen alprazolam och tramadol kan framkalla andningsuppehåll)

Mvh.

Aha tackar! Idag (nu) åt jag 300mg tram, kommer jag kännanågot?
Citera
2015-04-02, 21:06
Medlem
Tafkafs avatar
Denna fråga hamnade i fel forum, vi försöker igen.

Min vanliga tripp Kodein fungerar dåligt när jag tar 120mg/dag av Cymbalta (duloxetin). Duloxetin blockerar tydligen ett lever-enzym som krävs för att Kodein ska metaboliseras till morfin (och framkalla eufori).
Jag har testat med Opamox (oxesepam) men blir mest trött. Jag har Coshilana men får ont i magen av större doser.
Har någon förslag? Röka brukar inte fungerar för mig. Jag vill hellre nedåt en uppåt.
Alla tips mottages tacksamt.
Citera
2015-04-06, 17:20
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Jag blandade häromdagen dessa snälla tabletter; 50mg Propavan, 50mg Atarax, ett rör 40mg Theralen, 50mg Sertalin, 100mg Lergigan forte.

Effekt: Efter ett par timmar blev jag lite sömnig, och såg även svarta prickar samt ''vita blixtrar'' i min näthinna. Någon som vet varför dessa symtom infann sig?!
Citera
2015-04-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Jag blandade häromdagen dessa snälla tabletter; 50mg Propavan, 50mg Atarax, ett rör 40mg Theralen, 50mg Sertalin, 100mg Lergigan forte.

Effekt: Efter ett par timmar blev jag lite sömnig, och såg även svarta prickar samt ''vita blixtrar'' i min näthinna. Någon som vet varför dessa symtom infann sig?!

+ Mirtazapin 45mg.

( Varför kan man inte ändra på sitt inlägg i vissa trådar?? )
Citera
2015-04-07, 21:59
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:

Citat:
+ Mirtazapin 45mg.

( Varför kan man inte ändra på sitt inlägg i vissa trådar?? )

De symptomen var för att din hjärna och kropp ville sova men du försökte "flumma" på medicin som är praktiskt taget (för dom flesta att anse) omöjlig att flumma på....

prova något annat, beställ på internet eller se till att få något utskrivet som går att "flumma/ bli hög på"

Mvh.
Citera
2015-04-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
De symptomen var för att din hjärna och kropp ville sova men du försökte "flumma" på medicin som är praktiskt taget (för dom flesta att anse) omöjlig att flumma på....

prova något annat, beställ på internet eller se till att få något utskrivet som går att "flumma/ bli hög på"

Mvh.

Försökte ej flumma på det, dock så ville jag bara testa kombon ( duger att sova på, som sagt) . En fin balansgång mellan att experimentera och flumma

Har klassade substanser att förtära när så önskas.
Citera
2015-04-09, 02:52
Medlem
LoveAngelss avatar
Jag har köpt TT små rosa tabletter acetyl fentanyl ... som jag vill testa...och tugga i mig.
Problemet är ju att jag går på sub regelbundet. Tog suben för 24h... Våg jag testa en halv rosa tablett (1,75mg) AF?
Citera
2015-04-09, 13:52
Medlem
limE86s avatar
visst är det lugnt att blanda lågdos iktorivil och gabapentin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in