2015-03-28, 12:49
Medlem
Ung tjej drömjobb i Italien... Allt fanns där för att locka henne, jag undrar vad som kommer hända med honom i fängelset.,,
Citera
2015-03-28, 13:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnksm
Ung tjej drömjobb i Italien... Allt fanns där för att locka henne, jag undrar vad som kommer hända med honom i fängelset.,,
Eftersom han är dömd för samma sak tidigare och har kunnat göra om det så är väl svaret troligen "ingenting"
Citera
2015-03-28, 21:48
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Vet vem det är, om folk fortfarande är intresserade jag kan jag berätta lite om henne.
Citera
2015-03-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen17
Vet vem det är, om folk fortfarande är intresserade jag kan jag berätta lite om henne.

Go ahead.
Citera
2015-03-29, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebel
Och? Är man så naiv och dum så förtjänar man det nästan. Om någon har namn på alla inblandade så lägg upp
Är man naiv och dum för att man följer med någon hem som man träffat??? Så för att man tror gott om folk och inte ser varje man man möter som en möjlig sardisktisk våldtäktsman så förtjänar man att bli uthängd med namn på nätet?

Är det inte du som är naiv och dum med en sådan åsikt?
Citera
2015-03-29, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cesio
Du är så himla blind att du knappt kan läsa. VART i min text sa jag att kvinnan förkäna det som hände henne? Ingen stans precis.

Att ge uppmaningar åt unga att inte vara så himla Naiva och embart sträva efter att sälja sig själv ses som något dåligt. Du tror vi liver i en Utopi där allt är en dans på rosor. NEJ det finns sjuka människor i världen. Både i Harlem och i skumma ställen i Italian. Att vara försiktig och tänka sig innan man gör något ses som något dåligt i detta land. Man ska inte tänka, man ska bara göra vad man vill för att alla har rättigheter men inga skyldigheter

Sluta att vara så Naiv. Vad gör du nästa gång en tjej blir våldtagen?! Jag gissar på att du kommer hit igen för att vissa din "empati". Du borde istället uppmana unga att inte vara naiva och följa hem vem som helst. Har din mamma aldrigt sagt att man inte ska prata med främlingar?

Det jag säger och pratar om hjälper potentiella framtida BO! Men det du säger och gör hjälper INGENTING!

Du borde för fan skämmas!

Nä, du borde skämmas, du verkar ha missat hela grejen här.
Citera
2015-03-29, 03:25
Medlem
Jag har själv lite italienskt blod i mig, och bara en dåre låter en svensk kvinna bo ensam där nere.
Männen är, och jag beskyller givetvis inte alla, men en stor andel är grisar som tar chansen på fulla tjejer.

Svenskt folk, och alla vet vad jag pratar om - förutom de som leker pk och tex anser att en vit man med japanskt medborgarskap är lika mkt japan som en etnisk japan -beter sig ej på samma jävla apmentalitet bland fulla tjejer.
Citera
2015-03-29, 12:49
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EverydayStruggle
Go ahead.

Skåning, polska föräldrar bott ett tag i Stockholm. Slyna under sin skoltid. Läst lite kommentarer, folk har blivit så jävla moraliska på det här jävla stället så jag tänker inte säga mer ;( RIP FB
Citera
2015-03-29, 13:30
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Är man naiv och dum för att man följer med någon hem som man träffat??? Så för att man tror gott om folk och inte ser varje man man möter som en möjlig sardisktisk våldtäktsman så förtjänar man att bli uthängd med namn på nätet?

Är det inte du som är naiv och dum med en sådan åsikt?
Du menar som den stakars kvinnan på Finlandsfärjan och negrarna.
Citera
2015-03-30, 00:18
Medlem
Ingen mer än mig som tycker det är konstigt att det helt plötsligt blev så tyst om detta i media?
Citera
2015-03-30, 00:40
Medlem
Raxbahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Ingen mer än mig som tycker det är konstigt att det helt plötsligt blev så tyst om detta i media?

Det finns inget mer att berätta just nu, GM är ju häktad. Det skrivs nog lite till efter rättegången.
Citera
2015-03-30, 08:33
Medlem
Antiprotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnksm
varför undrar du det? ska du dela cell med honom eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in