Wow ..man ar sa konstiga. Hade dom sett den har tjejen pa stan hade dom gjort all for att fa hennes uppmarksamhet.
Dom skulle kyssa hennes fotter (fastan jag personligen inte tycker att hon ar het men hon ser dum,billig,slampig ut + blont har: det brukar racka langt)
men sa fort damen i fraga beter sa som forvantat sa blir man jattebesvikna och arga.
Bestam er.
Vill ni ha kvinnor som ser normala ut och beter sig darefter...eller vill ni ha plast kvinnor som ar helt blasta?
For vad jag kan se nu ar att ni foredrar plast.
Sa sluta sura nu...ni har skapat sana har kvinnor.
Dom vet hur ni glor efter dom. Alla ser hur ni glor och blir kata.
Sluta glo och bete er som horor varje gang ni ser blonderat kemikalie fyllt har och plast tuttar sa ska ni se att kvinnor slutar ge er det ni vill ha.

Och om en av er bestamde sig for att kidnappa henne for privat sex tortyr sa skulle det inte alls forvana mig.
Manga man ar sjuka i huvudet. Det skulle vara bra att prata om just den sidan hos man. Den ar sa acklig, slampig, smutsig och billig.
Manga av er kommer att runka till den har historien.
Det ar sjukt men sant. Sa sant som att manga man sitter och runkar till plast kvinnors bilder pa fb...en kvinna skulle aldrig gora nagot sant.
Valdigt konstiga rubbade man darute pga historien och all vald som man har behovt agna sig at.
Nu ar det 2015 och vald ar inte langre uppskattat.
Hoppas moderna man gar vidare och utvecklas for framtiden skull.
Borja med att sluta tanda pa plast.
Man tappar verkligen respekt varje gang man ser sant har beteende (ofta tyvarr).
Hoppas kvinnor som denna slutar upp med att behandla sig sjalv som ett billigt objekt.
Koper nagon dig sa kanner den personen en rattighet till din kropp och kan gora vad dom kanner for.
Sa ar det med alla saker man koper.