2015-03-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morskayavoda
Jag blir förbannad på er som häver ur er att tjejen får skylla sig själv och att hon fick vad hon förtjänade, hur kan man vara skadeglad när en ung, vacker och förmodligen snäll tjej råkar ut för att bli misshandlad och våldtagen i ett halvår? Sen klagar många på att invandrare har dålig kvinnosyn, vad har ni själva? En riktig man behandlar kvinnor väl.

Jag håller med dig, det den här tjejen har fått vara med om är fruktansvärt och hon fick verkligen inte vad hon förtjänade.

Det finns säkert svenskar med bedrövlig kvinnosyn, men tänk på att det även är en hel del invandrare som skriver på flashback också.
Citera
2015-03-25, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Hur kommer det sig att den här tråden kom att handla om huruvida tjejen i detta fallet får skylla sig själv eller inte?
Det är väl så självklart det kan bli att det inte på något sätt är hennes fel att hon blivit utsatt för denna hemska handling. Att det ens diskuteras tyder på en hemsk, fördomsfull och förlegad kvinnosyn.
Tycker du borde byta ditt namn till Den Dumme för att du är långt ifrån smart. Om jag bär en dyr klocka och flashar den i Harlem hur stor tror du chansen är att jag blir misshandlad och rånad?

En fråga till: Om en ung, narcissistisk, naiv kvinna åker till ett främmande land för att bli "modell" och sälja sig själv för pengar, sedan följer en okänd skum typ hem helt frivilligt. Hur stor tror du chansen är att hon blir våldtagen?

Det kallas matematik. Man räknar ut sannolikheten och drar sedan en slutsats. Om du hade varit 10% lika smart som du säger att du är skulle du ha fattat situationen bättre.

Men som jag sa innan. Det är ALDRIG mitt fel, det är alltid någon annans fel. Jag har inga skyldigheter utan bara massa rättigheter. Forsätt att bre kalles kavier på din macka för att det är det enda du någonsin kommer att fatta hur man gör din kommunist!
Citera
2015-03-25, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
nä är alliansväljare. men människor som tycker att våldtagna torterade kvinnor får skylla sig själv har en väldigt vidrig människosyn och kvinnosyn. många kvinnohatare inom de nationalistiska leden.

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Modeller är ren dynga, de är i majoritet enbart kvinnor som föddes med ett yttre och dessa skall man hålla på avstånd. En kvinna som trycker i sig botox någonstans i ansiktet, eller någonting annat skit på kroppen är inte värt att lägga en blick på. Dessa kvinnor har förlorat sin mänskliga karaktär och sålt ut sig själva.

Är det du som bestämmer vad det innebär att vara "mänsklig"?
Citera
2015-03-25, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbohaler666
Att du ens vågar uttala dig sådär öppet och nedsättande om offret. Är det verkligen så smart?? Tänk om någon av hennes manliga släktingar känner igen dig här och de bestämmer sig för spöa skiten ur dig och skära kuken av dig och rövknulla dig med en butcherknife för att återupprätta hedern. Oj oj, vad du skulle få skylla dig själv då. Trodde du verkligen att du kunde skriva anonymt på nätet?? Haha din dumme fan. Du får skylla dig själv för att du aldrig mer kommer att kunna skita, kissa och ha sex på ett normalt sätt. Ja, det sägs att högmod går före fall.
Du är så himla blind att du knappt kan läsa. VART i min text sa jag att kvinnan förkäna det som hände henne? Ingen stans precis.

Att ge uppmaningar åt unga att inte vara så himla Naiva och embart sträva efter att sälja sig själv ses som något dåligt. Du tror vi liver i en Utopi där allt är en dans på rosor. NEJ det finns sjuka människor i världen. Både i Harlem och i skumma ställen i Italian. Att vara försiktig och tänka sig innan man gör något ses som något dåligt i detta land. Man ska inte tänka, man ska bara göra vad man vill för att alla har rättigheter men inga skyldigheter

Sluta att vara så Naiv. Vad gör du nästa gång en tjej blir våldtagen?! Jag gissar på att du kommer hit igen för att vissa din "empati". Du borde istället uppmana unga att inte vara naiva och följa hem vem som helst. Har din mamma aldrigt sagt att man inte ska prata med främlingar?

Det jag säger och pratar om hjälper potentiella framtida BO! Men det du säger och gör hjälper INGENTING!

Du borde för fan skämmas!
Citera
2015-03-25, 04:32
Medlem
hejsanbabes avatar
Jag vet inte om detta skrivits innan, orkade ba läsa igenom dom första 20 sidorna.
Alla bilder på henne från clauds facebook (när dom inte är innomhus) så har hon samma klänning på sig. Vissa bilder verkar han lagt upp 2 ggr vid helt olika tillfällen.

Kan ju alltid vara så att det togs massor av bilder, alla bilder förmodligen från samma kväll i ett väldigt tidigt skede, när hon fortfarande trodde han var seriös. Ett tag senare, vem vet kanske senare samma kväll visade den sjuka jäveln sitt riktiga ansikte.

Inte säkert att detta är fallet, men känns inte helt omöjligt iallafall. Man ska inte vara så snabb att smutskasta, säga att "horan fick vad hon ville" när man inte vet ett skvatt om vad som egentligen har skett.

Jag kan säga att jag också är lite skeptisk till om hela historien stämmer till 100%. Speciellt när det kommer till den delen att han tvingade henne att prata engelska med sin familj. Vem hade inte kunnat knycka ur sig nått snabbt så att dom förstår? Sen borde väl familjen frågat henne varför i helvete pratar du engelska med oss? Om hon då fortsätter att prata engelska lär dom väl förstå att något inte står rätt till.

Om inte så borde man höra på rösten att något inte stämmer. Det känns inte så troligt att hon satt och pratade gamla minnen och skrattade under dessa samtal.
Senast redigerad av hejsanbabe 2015-03-25 kl. 04:39.
Citera
2015-03-25, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Wow ..man ar sa konstiga. Hade dom sett den har tjejen pa stan hade dom gjort all for att fa hennes uppmarksamhet.
Dom skulle kyssa hennes fotter (fastan jag personligen inte tycker att hon ar het men hon ser dum,billig,slampig ut + blont har: det brukar racka langt)

men sa fort damen i fraga beter sa som forvantat sa blir man jattebesvikna och arga.
Bestam er.
Vill ni ha kvinnor som ser normala ut och beter sig darefter...eller vill ni ha plast kvinnor som ar helt blasta?
For vad jag kan se nu ar att ni foredrar plast.
Sa sluta sura nu...ni har skapat sana har kvinnor.
Dom vet hur ni glor efter dom. Alla ser hur ni glor och blir kata.
Sluta glo och bete er som horor varje gang ni ser blonderat kemikalie fyllt har och plast tuttar sa ska ni se att kvinnor slutar ge er det ni vill ha.

Och om en av er bestamde sig for att kidnappa henne for privat sex tortyr sa skulle det inte alls forvana mig.
Manga man ar sjuka i huvudet. Det skulle vara bra att prata om just den sidan hos man. Den ar sa acklig, slampig, smutsig och billig.
Manga av er kommer att runka till den har historien.
Det ar sjukt men sant. Sa sant som att manga man sitter och runkar till plast kvinnors bilder pa fb...en kvinna skulle aldrig gora nagot sant.
Valdigt konstiga rubbade man darute pga historien och all vald som man har behovt agna sig at.
Nu ar det 2015 och vald ar inte langre uppskattat.
Hoppas moderna man gar vidare och utvecklas for framtiden skull.
Borja med att sluta tanda pa plast.
Man tappar verkligen respekt varje gang man ser sant har beteende (ofta tyvarr).
Hoppas kvinnor som denna slutar upp med att behandla sig sjalv som ett billigt objekt.
Koper nagon dig sa kanner den personen en rattighet till din kropp och kan gora vad dom kanner for.
Sa ar det med alla saker man koper.

Bra skrivet.

Mycket snack om hur kvinnor bör se ut och bete sig, inget snack om hur män bör bete sig? Är det inte en man som gjort fel i den historien? Fokuseras lite väl mycket på brottsoffret just nu, men brukar vara så när en het blondin som ger lite porrvibbar kommer till ämnet, då är allt vett och sans hos många män som bortblåst. Kappvändare.
Citera
2015-03-25, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cesio
Tycker du borde byta ditt namn till Den Dumme för att du är långt ifrån smart. Om jag bär en dyr klocka och flashar den i Harlem hur stor tror du chansen är att jag blir misshandlad och rånad?

En fråga till: Om en ung, narcissistisk, naiv kvinna åker till ett främmande land för att bli "modell" och sälja sig själv för pengar, sedan följer en okänd skum typ hem helt frivilligt. Hur stor tror du chansen är att hon blir våldtagen?

Det kallas matematik. Man räknar ut sannolikheten och drar sedan en slutsats. Om du hade varit 10% lika smart som du säger att du är skulle du ha fattat situationen bättre.

Men som jag sa innan. Det är ALDRIG mitt fel, det är alltid någon annans fel. Jag har inga skyldigheter utan bara massa rättigheter. Forsätt att bre kalles kavier på din macka för att det är det enda du någonsin kommer att fatta hur man gör din kommunist!

Som jag skrivit tidigare i tråden så går kvinnor och män hem med varandra ganska frekvent i vårt samhälle, säkert även i Italien, och de kommer hem helskinnade. Ska kvinnor misstänka alla män för våldtäktsmän och sadister?

Har du aldrig gått hem med någon efter en kväll på krogen?
Citera
2015-03-25, 07:52
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Finns många män som aldrig skulle ta i plastkvinnor.

Glöm inte det.

Är du från mellanöstern? Känns som du har annat tänk. Mer sund.
Om du tycker blattar har ett sunt tänk så har du inte sett mycket av världen eller så är du blatte själv.
Alla tjejer har modelldrömmar, mer eller mindre dock inser de flesta att de aldrig har en chans.
Citera
2015-03-25, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cesio

Samma tänk som många muslimer kör med gällande Charlie Hebdo-skjutningen, de får skylla sig själv lite liksom. Bara lite!
Citera
2015-03-25, 08:07
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Om du tycker blattar har ett sunt tänk så har du inte sett mycket av världen eller så är du blatte själv.
Alla tjejer har modelldrömmar, mer eller mindre dock inser de flesta att de aldrig har en chans.

Naaa, inte alla tjejer har modell drommar. Aven bland dom som har en chans.
Ja vet inte vilka du vaxte upp med...det maste ha varit bulimi brudarna som vi undvek (dom fanns tyvarr i stora antal)

Att du ens sager sa (som om det vore sjalvklart och bevisat) visar hur fucked up svenska samhallets syn och forvantningar pa flickor och kvinnor ar. Var storsta drom ar att bli dockor som folk ska titta pa? Wow. Vilket misslyckande.
Och genom att du havdar att alla kvinnor vill det sa matar du den synen. Sma ord hit och dit..en liten bild hit och dit skapar till slut stora problem och komplex.
Synd
Senast redigerad av Jezebel82 2015-03-25 kl. 08:25.
Citera
2015-03-25, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Fyfan alltså. Hela hennes liv är förstört. Hur man återställs psykiskt efter något sådant vet jag inte...

Ja BDSM relationer är ju uteslutet iaf.
Citera
2015-03-25, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Ja BDSM relationer är ju uteslutet iaf.

Inte på något sätt.

Det kan vara det enda sättet hon kan ha sex på i framtiden.
Psyket är en intressant lönngång av konstigheter vill jag lova.
Jag lovar dig att det finns seriöst intressanta sätt hur damer bearbetar sina trauman.
Jag lovar!

Mvh
GM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in