Citat:
Ursprungligen postat av
Som-nam-na
Man kan undra varför så många stirrar sig blinda och smutskastar BO?
Är det verkligen hon som är föremål till rannsakning som orsak för brottet hon utsatts för? Eller borde ni ta er i kragen och inse fakta om er själva?
Skrämmande låg beteendetröskel.
Jo, det har ju en tendens att bli lågt när man kan vara anonym. Reptilhjärnan tar över och man skriver vad man verkligen tycker, plus överdriver antagligen en smula för att ens text ska bli sedd på fb. Har själv betett mig lågt i skrift, och kommer att göra det igen när tillfälle ges. Ber om ursäkt till de som kommer att drabbas redan nu, även om de som triggar är antagligen lika värdelösa på att formulera sina tankar som de som "smutskastar".
Ontopic: Det är nog ingen som vill trycka ner BO egentligen, men många inklusive mig som vill trycka ner på naiviteten hos många BO, samtidigt som man vill visa sin avsky för dessa slemhögar till förövare som beter sig illa och hotar, lockar eller på annat sätt utnyttjar sina offer till egen vinning.
Jag skulle personligen slagit denne man sönder och samman ifall det varit en nära vän eller släkting som drabbats av honom. Men samtidigt måste man inse att han egentligen bara utnyttjat möjligheten att finna ett "offer" via internet.... Myntet har två sidor, oavsett vad som lär komma fram i rättegången småningom.