2015-03-26, 13:42
Medlem
Itoldyousos avatar
Hur är man funtad om man går med på att följa med en okänd man hem till hans lägenhet i ett främmande land.
Citera
2015-03-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoldyouso
Hur är man funtad om man går med på att följa med en okänd man hem till hans lägenhet i ett främmande land.

Helt främmande var han ej, dom hade haft kontakt på Skype & Facebook innan hon kom till Milano...
Citera
2015-03-26, 17:10
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av profundersam
Så du menar att det är italienska medier som outat BO i detta svenskspråkiga forum ?

Ja, de outade först förövarens facebook där BO finns med med namn och allt.
Citera
2015-03-26, 19:34
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Släpp in denna man i en bur med ett par italienska bögar som är riktigt sexuellt utsvultna så ska han nog lära sig en läxa.

Eller med ett par hungriga tigrar.
Synd om henne även om man kan tycka att även tjejer måste ha lite självbevarelsedrift.
Citera
2015-03-26, 19:55
Medlem
VVCs avatar
Sjukt att det var Dorota från Paradise Hotell. Hoppas killen får som han gett.
Citera
2015-03-26, 20:00
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Trist för "modellen", vem vill ha henne nu när hon blivit utnyttjad.
Citera
2015-03-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Eller med ett par hungriga tigrar.
Synd om henne även om man kan tycka att även tjejer måste ha lite självbevarelsedrift.

Du menar att hon (och alla andra kvinnor) skulle utgått ifrån att alla män är potentiella våldsmän. Du har nog rätt.
Citera
2015-03-26, 21:24
Medlem
Solaris avatar
Alla vi som såg BO i PH kan väl vara överens om att hon inte hade alla indianer i kanoten. Hennes torrjuck med Jesper kommer jag tyvärr aldrig att glömma:( Hoppas hon får ett massivt skadestånd så hon kan luta sig tillbaka i hemmet resten av livet.
Citera
2015-03-28, 00:21
Medlem
Man kan undra varför så många stirrar sig blinda och smutskastar BO?

Är det verkligen hon som är föremål till rannsakning som orsak för brottet hon utsatts för? Eller borde ni ta er i kragen och inse fakta om er själva?

Skrämmande låg beteendetröskel.
Citera
2015-03-28, 02:22
Medlem
Raxbahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Man kan undra varför så många stirrar sig blinda och smutskastar BO?

Är det verkligen hon som är föremål till rannsakning som orsak för brottet hon utsatts för? Eller borde ni ta er i kragen och inse fakta om er själva?

Skrämmande låg beteendetröskel.

Jo, det har ju en tendens att bli lågt när man kan vara anonym. Reptilhjärnan tar över och man skriver vad man verkligen tycker, plus överdriver antagligen en smula för att ens text ska bli sedd på fb. Har själv betett mig lågt i skrift, och kommer att göra det igen när tillfälle ges. Ber om ursäkt till de som kommer att drabbas redan nu, även om de som triggar är antagligen lika värdelösa på att formulera sina tankar som de som "smutskastar".

Ontopic: Det är nog ingen som vill trycka ner BO egentligen, men många inklusive mig som vill trycka ner på naiviteten hos många BO, samtidigt som man vill visa sin avsky för dessa slemhögar till förövare som beter sig illa och hotar, lockar eller på annat sätt utnyttjar sina offer till egen vinning.
Jag skulle personligen slagit denne man sönder och samman ifall det varit en nära vän eller släkting som drabbats av honom. Men samtidigt måste man inse att han egentligen bara utnyttjat möjligheten att finna ett "offer" via internet.... Myntet har två sidor, oavsett vad som lär komma fram i rättegången småningom.
Citera
2015-03-28, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxbahn
Jo, det har ju en tendens att bli lågt när man kan vara anonym. Reptilhjärnan tar över och man skriver vad man verkligen tycker, plus överdriver antagligen en smula för att ens text ska bli sedd på fb. Har själv betett mig lågt i skrift, och kommer att göra det igen när tillfälle ges. Ber om ursäkt till de som kommer att drabbas redan nu, även om de som triggar är antagligen lika värdelösa på att formulera sina tankar som de som "smutskastar".

Ontopic: Det är nog ingen som vill trycka ner BO egentligen, men många inklusive mig som vill trycka ner på naiviteten hos många BO, samtidigt som man vill visa sin avsky för dessa slemhögar till förövare som beter sig illa och hotar, lockar eller på annat sätt utnyttjar sina offer till egen vinning.
Jag skulle personligen slagit denne man sönder och samman ifall det varit en nära vän eller släkting som drabbats av honom. Men samtidigt måste man inse att han egentligen bara utnyttjat möjligheten att finna ett "offer" via internet.... Myntet har två sidor, oavsett vad som lär komma fram i rättegången småningom.

Jag är inte bättre än andra men att bara hänga på en trend i en enskild tråd är rent vidrigt och någonstans borde väl människor iaf börja anta att det inte är ok att sparka på en människa som ligger ner och är försvarslös?

Vi pratar om ett brottsoffer i en tråd som handlar om kriminalfall. Väldigt lite vet vi om GM, desto mer om BO som är helt irrelevant i sammanhanget.

Visa lite jävla respekt för BO, mycket pekar väl på att människan troligen har det väldigt tungt idag och imorgon?

Inte undra på att en del vill begränsa anonymiteten, varför ge dessa mörkermänniskor det nöjet?
Citera
2015-03-28, 07:55
Medlem
Potentiella våldtäktsmän finns överallt, uppenbart även i den här tråden med tanke på hur vissa skriver så nedsättande om BO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in