Citat:
Ursprungligen postat av
hksnismo
Förslag på kalla luncher som man står sig bra på samt är enkla att göra?
(
Diverse sallader, kanske?
Exempelvis kylskåpskall kyckling eller kassler. Med isbergssallad, gurka, tomater, majs, ärtor, soltorkade tomater, fetaost/prästoststärningar, oliver, inlagda champinjoner och.... Ja.. allt vad fan du vill egentligen...
Dressing till den kan du göra med vanlig gräddfil & kryddor av valfri sort. Alternativt chilisås.
Ös på med mycket av kött/proteindelen så står du dig länge och väl, och får en riktig måltid!

Gott och nyttigt.