Citat:
Jag har nu sett hela inslaget och det är beklämmande. Jag syftar då naturligtvis på Skavlans insats och icke folkföreträdaren Åkesson.
Ilska och öppet förakt från talkshowvärden samt hånskratt från publiken. Han får inte svara utan frågorna är endast syftade till att vara anklagelser. Man ser också tydligt att de har klippt i intervjun vid ett tillfälle. Jag kan ta fram den exakta tidpunkten om någon vill kolla själv.
...och varför, varför skulle det vara rasistiskt att invandringen kostar pengar som inte kan ges till fattigpensionärerna? Till och med mainstream-media säger ju sedan förra sommaren öppet att invandringen kostar många miljarder och att hela systemet har kollapsat.
Bojkotta sprätten Skavlan i fortsättningen!
Ilska och öppet förakt från talkshowvärden samt hånskratt från publiken. Han får inte svara utan frågorna är endast syftade till att vara anklagelser. Man ser också tydligt att de har klippt i intervjun vid ett tillfälle. Jag kan ta fram den exakta tidpunkten om någon vill kolla själv.
...och varför, varför skulle det vara rasistiskt att invandringen kostar pengar som inte kan ges till fattigpensionärerna? Till och med mainstream-media säger ju sedan förra sommaren öppet att invandringen kostar många miljarder och att hela systemet har kollapsat.
Bojkotta sprätten Skavlan i fortsättningen!

Jag noterade också ett 'hack' i programmet, och drog samma slutsats, här har det klippts.
I anslutning... Carl Bildt tröttnade för många år sedan, på vänsterjournalisternas ständiga klippande, för att 'fejka' en sammansatt produkt som passade deras 'goda' syften. Till slut tröttnade han, lät meddela att han endast ställer upp på direktsända intervjuer. Jag vet inte om han ändrat sig, men det var/är givetvis en klok åtgärd. Jag har själv intervjuats av SVT2 (direktsändning), SVT lokalradio, Expressen/GT samt lokaltidningar. Man bör genomgå 'skjutjärnsutbildning' hur man skall hantera intervjuer, det är nästan nödvändigt för att inte 'åka dit' s a s.
Jag tycker att ett program som 'Skavlan' absolut borde vara direksänt, den här typen av program passar definitivt inte som förhandsregisserade. Man kan ju aldrig vara säker på äktheten i ett klippt program. Det är sannolikt något som passar mediahyenorna på SVT väldigt bra, kanske huvudanledningen.