2015-03-28, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djuphavsdjungeln
Jag tycker dom har varit bra. Visserligen tog det tre dagar för förra leveransen, men det berodde på järnvägsstörningar pga kopparstölder enligt posten. Har du provat ringa posten? Ibland strular deras sorteringsmaskiner också så post samlas på hög.

Okej, vad ska man ringa och säga då liksom ?
Citera
2015-03-28, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway

Du säger att du har beställt typ vad som helst, Mynt eller piercings eller något som går ner i ett kuvert.
Så kan dem nog kolla upp det.

Posten kryssade för min adress på min förra leverans o kollade upp min folkbokföringsadress så det kom hem till mina föräldrar... så något register bör dom föra även på brev.
Citera
2015-03-28, 19:01
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Citat:

Det är bara att fråga om det är några störningar för postleveranser i ditt område. tala om att du väntar på ett viktigt brev som postades i förrgår. Normalt sett så tar det en arbetsdag för posten att leverera i hela landet om det inte är ekonomi-brev. Om shoppen blir överbelastad så skriver dom nog det på sidan. Om det har varit störningar i posttrafiken så kan det samlas hundratusentals brev på hög, då är det bara att vänta.
Senast redigerad av djuphavsdjungeln 2015-03-28 kl. 19:03.
Citera
2015-03-28, 19:49
Medlem
esants avatar
Citat:
R*Ke***alier.se

Köpte därifrån 2.5 fyfan vad dåligt. Skickades i onsdags men fick inget torsdag eller fredag.

Vägrrar skicka nytt elelr pengarna tillbaka.

Inte avsändar adress heller så att det går i retur så dem vet att man inte ljuger liksom.

Ända svaret var att , Det har inte hänt förut och vi tänker inte göra något åt det!!!!

En annan shop gjorde utskick om att posten legat nere på torsdagen, kanske har ditt brev blivit försenat av samma anledning?
Citera
2015-03-28, 20:05
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerskavett
Blev lite sugen på att testa denna efter alla verkar tycka den är bra.
Är inte mycke för RC men jag brukar endå testa en gubbe om det verkar bra.

Så min fråga är vilken sida skall man lägga ordern på? Kemikalier elller Bolaget?

Kör på bolaget. Trevliga som fan och tycker deras sida är mycket mer lättnavigerad än kemikalier.
Citera
2015-03-28, 20:09
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Jag tycker om kemikaliernas batch för de knastrar så skönt i öronen när man krossar kristallerna under ett bankkort.
Citera
2015-03-29, 12:37
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Jag tycker om kemikaliernas batch för de knastrar så skönt i öronen när man krossar kristallerna under ett bankkort.

Håller med! Underbart ljud! Dock har rcbolaget också kristaller Stora sådana om jag får tillägga.
Citera
2015-03-29, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spokenz
vadå sprid inte ut den LOL tror du dom har Flashback som sök grejj när dom letar efter substanser att klassa?

han vill ju ha mer info om den

onT så vet jag inget om denna substans men den verkar väldigt lovande

Klart flashback kollas av div. Myndigheter då halva Sveriges missbrukare använder sig av den.
Citera
2015-03-29, 16:00
Medlem
Edit

Citat:
Kan väl ha att göra med att 3-mmc påverkade serotoninreceptorer rätt kraftigt, vilket inte 3-cmc verkar göra. Frågan är om det överhuvudtaget finns någon expert som kan svara? Är det konstaterat att 3-mmc skadade hjärtat? Jag har brukat ca 5g 3-mmc och har testat hjärtat. Jag begärde nyligen en mer omfattande hälsoundersökning som jag anser man ska göra ca vart tionde år. Där testade jag hjärtat. Dessutom anmälde jag mig till en vetenskaplig studie där det ingick att hjärtat skulle undersökas grundligt. Inget fel upptäcktes, jag var i god fysisk form.

Jag tror att många helt enkelt överkonsumerar dessa droger. Jag menar vissa drar ju i sig hekton. Kan man hålla sig till 4 sessioner i månaden så ligger man säkert bättre till än dom som missbrukar mer frekvent.

Fler synpunkter välkomnas.
Nja det är tyvärr såhär att alla substanser som höjer puls och blodtryck och alltså får hjärtat att arbeta hårdare, dvs alla CS mer el mindre, kan leda till förtjockade hjärtklaffar o förstorat hjärta.
Detta ses ganska ofta vid obduktioner av personer som missbrukat kokain/ amfetamin/ crack osv, det är dock inte alltid dödsorsaken (ca 50 % av amfetaminister dör i hjärt/ kärl relaterade händelser) men kan självklart bli det vid frekvent bruk av i princip alla Centralstimulerande substanser..
Sedan finns det substanser som är toxiska (giftiga) för diverse organ (hjärta, hjärna, lever, njurar) men det tror jag inte var fallet med just 3-MMC, däremot misstänks väl 4-CMC vara lite toxiskt. 3-CMC verkar dock än så länge vara mildare mot kroppen o kanske ger lite mindre sympatikus påslag..
Tillägg: finns intressant läsning i Läkartidningen: http://www.lakartidningen.se/Functions/OldArticleView.aspx?articleId=18830
Senast redigerad av vaniljpuddingen 2015-03-29 kl. 16:49. Anledning: Edit
Citera
2015-03-29, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madfox
Klart flashback kollas av div. Myndigheter då halva Sveriges missbrukare använder sig av den.

Stämmer bra det, t.o.m EU:s narkotikacenter brukar använda Flashback som källa.
Citera
2015-03-29, 19:41
Medlem
När man snortar åker skiten tillslut ner i halsen lite o då bränner de till som fan. Får utebliven effekt :/

Någon som upplever samma?
Citera
2015-03-30, 07:24
Medlem
svampssons avatar
beställde 2g från rckems tidigt i torsdagsmorgon. Hoppas verkligen att jag har ett fint litet kuvert i lådan när jag kommer hem i eftermiddag. Annars blir jag lite ledsen i ögat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in