2015-05-13, 21:56
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
firade in valborg med denna, inte kört stims på 2 månader, skönt rus! man är pigg och euforisk samtidigt väldigt lätt i kroppen bra drog

visdt blir man härligt beng på nåt vis?
Citera
2015-05-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
visdt blir man härligt beng på nåt vis?

Man blir störtskön, fick en till påse idag, beställde från rckem förra tisdagen så det tog 6 arbetsdagar, var säker på att posten snott det men så dök de upp gissa om man blev glad
Citera
2015-05-13, 22:43
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Man blir störtskön, fick en till påse idag, beställde från rckem förra tisdagen så det tog 6 arbetsdagar, var säker på att posten snott det men så dök de upp gissa om man blev glad

Så pass? Blir besviken om jag inte får hem det till fredag, men bara att hoppas.
Citera
2015-05-13, 22:47
Medlem
svampssons avatar
Citat:

Citat:

hehe härligt. så himla lugn o skön efterstimulans också.. tokdiggar. oj vad lång tid. mig har det aldrig tagit längre tid än 2 arbetsdagar, ibland snabbare
Citera
2015-05-14, 11:07
Medlem
svampssons avatar
Alltså. Den här substansen och kåthet.. har aldrig upplevt det intensivare. Inte ens på affe.. lustigt
Citera
2015-05-14, 13:41
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Alltså. Den här substansen och kåthet.. har aldrig upplevt det intensivare. Inte ens på affe.. lustigt
Instämmer helt där!
Citera
2015-05-14, 16:11
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Du säger tidigare i tråden att substansen saknar kåthet. Är det annan batch eller vad gäller kåt eller inte kåt? Haha
Citera
2015-05-14, 17:45
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Du säger tidigare i tråden att substansen saknar kåthet. Är det annan batch eller vad gäller kåt eller inte kåt? Haha

haha det stämmer! minns nu att det inte hände mycket på den fronten första gången men gjort det de andra gångerna, slår aldrig fel liksom
Citera
2015-05-15, 10:15
Medlem
hj80s avatar
150515

Har blivit kontaktad av RCBol och de har löst detta genom att skicka det rekommenderat. Fick mina varor som utlovat och är väldigt tacksam över deras initiativ att lösa detta. En god idé kan vara att beställa rek, betala lite extra och veta att man får det man betalat för. I mitt fall måste posten slarvat eller "snott" ?!?! det. Tack RCbol. i alla fall =)
Citera
2015-05-15, 10:23
Medlem
hj80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RCBolaget
Hej!

Jag har absolut ingenting emot kritik. Som företag så måste man ta emot kritik för att kunna förbättra sig, det hör till. Jag minns att en kund hörde av sig och sa att dem inte fått någonting och att om vi inte skickade om det så skulle vi bli rödade och uthängda på diverse forum osv. Vi svarade med att vi inte tänker bli utsatta för sådan påtryckningar. Men hur som helst, den beställningen skickades faktiskt trots allt om igen (efter ett par dagar). Vi skickade till och med ut en konfirmation på detta genom vårt ordersystem om jag inte minns helt fel. Efter det så hörde vi inte av kunden så vi antog att allt var frid och fröjd. Men tydligen inte

Nu vet jag ju inte om detta är du men med tanke på att jag enbart minns en kund så kanske det är du trots allt? Hur som helst så ber jag dig att maila oss med rubriken "Dante" så skall jag personligen se över ditt ärende. Jag är en utav ägarna här på RCBolaget och det är viktigt för mig att saker blir korrekt gjort.

Väntar på ditt mail.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Mvh,
RCBolaget

Stort tack till er att ni var villiga att rätta till det som troligtvis posten slarvat med! Kan vara en god idé att hädanefter beställa det rek. betala lite extra men vara säker på att man får varorna =)
Citera
2015-05-15, 13:16
Medlem
Presentpappers avatar
Stora fina kristaller från Rckem, tog bland den minsta jag såg och lade på vågen, 100 mg. Intog det nasalt för drygt 5 minuter sedan och jävlar vad det svider, men känner redan nu hur allt börjar bli riktigt fint. Jäkla dunder detta, må jag säga. Dags att fixa sig lite lunch och njuta loss till musiken! Får spara mig till i morgon då det bär av med samma kristaller med polare.

Trevlig helg!

Edit: Likt en hel del tidigare skribenter vill jag helt klart jämföra detta med 3-MMC. 3-CMC känns dock mer klart och inte lika serotoninbubblande om ni förstår. Mer åt tjackhållet helt enkelt, men jag klagar då inte. Mycket angenämt!
Senast redigerad av Presentpapper 2015-05-15 kl. 13:26.
Citera
2015-05-15, 15:08
Medlem
Presentpappers avatar
Ledsen för dubbelpost, men måste bara skriva av mig. Endast tagit mig 200 mg av substansen och kan redan påstå den ligger i topp, om inte är den bästa, substans jag testat. Den har allt, samtidigt som man inte blir totalt väck och kan bete sig socialt osv. Vill man speeda runt, är det hur kul som helst, vill man slappa är det hur mysigt det mångt och mycket kan bli, alá MDMA. Verkligen all around-drog, om man säger.

Sedan, icke att förglömma, välmåendet är på topp! Saknar möjligen den där mest galna euforin, men har istället en balans i ruset som gör det hela mer praktiskt och inte bara en "åma sig i soffan och berätta hur mycket man älskar folk" typ av drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in