2015-03-28, 14:32
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Fantastiskt hur okritiskt man direkt tar till sig information då en nyreggad människa börjar skriva på engelska och utge sig för att tillhöra RMMC i ett annat land.
Mycket olikt flashbackmedlemmar att inte ifrågasätta allt och alla som kommer med info.
Speciellt när den personen inte heller kan skriva korrekt engelska även fast han påstår sig vara från Australien.
Citera
2015-03-28, 15:13
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhoustRider
Alltså detta är verkligen likt flashback. Nån skriver nåt så köper alla det direkt men vi kan börja så här.

Personen som utger sig komma från Australien heter Daff och är en f.d medlem som blivit utkastad då han hade tagit pengar som skulle användas till flygbiljett och stoppat de i egen ficka. Närmare bestämt 3900aud. Det finns bevis på detta och nu är det så att han gömmer sig och leker internetgangster. Folk från RMMC har varit och velat träffa han men han dyker aldrig upp eller så byter han bostad när man väl hittar hans boende. Hans påståenden är väldigt patetiska då på senaste träffen som var i norge fanns medlemmar från både Australien, Tyskland, Ryssland, Sverige och Norge. I och med detta kan jag påstå att han är ute och skapar bara massa oro och ni som sitter här och hoppas på nåt att läsa köper alla hans påståenden. Köpa patchar? Det är så att ingen klubb ger bort patchar utan varje medlem går betala för sitt set så ja de köper man. Ni skriver om beskydd men från vem menar ni och varför? Som sagt så er nyblivna flashback kompis heter Daff och är ingen medlem utan en patetisk liten insekt som gömmer sig under en sten och vågar inte stiga fram för han vet att han har gjort bort sig sen vad ni vill tro på eller inte tro på är upp till er. Med detta avslutar jag dagens inlägg och så får ni fortsätta leka tuffa bakom era dataskärmar...

Denna Daff må vara en bitter man, men han tar ju inte det han skriver ur tomma intet? Du kan ju peka på vad av det han skriver, som inte stämmer?
RockMachine i Sverige är ingen klubb med genuint hojintresse, hur mkt dom än vill hävda det. Vad är det för lirare som Sverigefolket är? Det finns inte ett spår av det som historiskt sett beskriver en 1%-klubb. Det finns en splittring inom RMMC sen S. Erköse satte sig på tronen här i Europa och det finns ju anledningar till det.
I Canada finns rötterna och där har definitivt inte alla hoppat på Suats tåg, vad han än vill göra gällande.
Det mullrar i leden från fler än denna Daff.

Cubba är väl förresten vice Europapresident nu, det säger väl rätt mkt.
Citera
2015-03-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhoustRider
Alltså detta är verkligen likt flashback. Nån skriver nåt så köper alla det direkt men vi kan börja så här.

Personen som utger sig komma från Australien heter Daff och är en f.d medlem som blivit utkastad då han hade tagit pengar som skulle användas till flygbiljett och stoppat de i egen ficka. Närmare bestämt 3900aud. Det finns bevis på detta och nu är det så att han gömmer sig och leker internetgangster. Folk från RMMC har varit och velat träffa han men han dyker aldrig upp eller så byter han bostad när man väl hittar hans boende. Hans påståenden är väldigt patetiska då på senaste träffen som var i norge fanns medlemmar från både Australien, Tyskland, Ryssland, Sverige och Norge. I och med detta kan jag påstå att han är ute och skapar bara massa oro och ni som sitter här och hoppas på nåt att läsa köper alla hans påståenden. Köpa patchar? Det är så att ingen klubb ger bort patchar utan varje medlem går betala för sitt set så ja de köper man. Ni skriver om beskydd men från vem menar ni och varför? Som sagt så er nyblivna flashback kompis heter Daff och är ingen medlem utan en patetisk liten insekt som gömmer sig under en sten och vågar inte stiga fram för han vet att han har gjort bort sig sen vad ni vill tro på eller inte tro på är upp till er. Med detta avslutar jag dagens inlägg och så får ni fortsätta leka tuffa bakom era dataskärmar...

Robban behöver någon som beskyddar han från sina gamla vänner i BMC, innan han blev medlem så gömde han sig hos sin mamma på Lindeborg i Malmö och hade daglig kontakt med polisen för beskydd där efter fick han skyddade personuppgifter och sattes i ett hus ute på landet. Cubba behver skydd från sin tid i BC,BMC osv osv osv osv med andra ord överallt där han inte gjort rätt för sig. Jag känner till dessa 2 herrar väldigt väl och finns en hel del att berätta om dom
Citera
2015-03-28, 16:06
Medlem
För att svara alla rent diplomatiskt så kan jag väl säga så här att jag tror inte riktigt på allt som skrivs här men en del sanningen ligger det i det. Om det nu skulle vara på det viset att RMMC Sverige är på riktigt så kan man ju undra varför det inte kommit en hämnd aktion mot den organisationen som sköt Cubba och var finns det store Suat då? Varför han man inte skickat hit ett gäng som skall hjälpa sina bröder som är nyetablerade i Sverige ?

Om detta hade hänt vilken 1% klubb som helst i Sverige så hade det varit fullt krig vid detta laget. Titta bara på OMC, Satudarah, Mongols. Jag personligen tror RMMC Sverige är en stor bluff som köpt sina patchar på internet och försöker bli något. Jag hoppas verkligen denna Daffy eller vad nu heter är på riktigt och att den riktiga RMMC sätter stopp för denna lekskolan en gång för alla.

Skall dom förtjäna respekt så får dom fan leva upp till det och inte sitta här på FB och kriga som dom gör och framför allt inte rekrytera ungar med EPA traktor.
Citera
2015-03-28, 17:02
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroppkickMurphy
Fantastiskt hur okritiskt man direkt tar till sig information då en nyreggad människa börjar skriva på engelska och utge sig för att tillhöra RMMC i ett annat land.
Mycket olikt flashbackmedlemmar att inte ifrågasätta allt och alla som kommer med info.
Speciellt när den personen inte heller kan skriva korrekt engelska även fast han påstår sig vara från Australien.
haha tänkte precis skriva detsamma, t.o.m folk som hävdar att dom är insatta hit och dit i olika saker tror blint på allt som skrivs bara det passar sin egna världsbild, är ganska vanligt i ob delen har jag märkt.

han skrev ju inget som direkt visar att han är är den han utger sig för att vara, random troll kan dikta upp liknande text lätt som en plätt
Citera
2015-03-28, 17:50
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
haha tänkte precis skriva detsamma, t.o.m folk som hävdar att dom är insatta hit och dit i olika saker tror blint på allt som skrivs bara det passar sin egna världsbild, är ganska vanligt i ob delen har jag märkt.

han skrev ju inget som direkt visar att han är är den han utger sig för att vara, random troll kan dikta upp liknande text lätt som en plätt

Förvisso, men det hade varit galet roligt ifall de kom och klädde av mongoliderna västarna.
Citera
2015-03-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk

Ligger lite i det faktiskt men samtidigt funderar jag på varför inte Cubba är snabb nog att såga det han skriver. Vi vet ju alla att han sitter bakom skärmen och smyger
Citera
2015-03-28, 18:36
Medlem
Jag var inne på riktiga rockmashine germanys facebook och det stämmer allt om suat...om man scrollar till längst ner på sidan så skriver de om han..
https://www.facebook.com/pages/Rockm...20605418195036
Citera
2015-03-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av issoman
Jag var inne på riktiga rockmashine germanys facebook och det stämmer allt om suat...om man scrollar till längst ner på sidan så skriver de om han..

Hoppsan Det har ju svarat på alla frågor om dom som sitter och försvarar Suat och coola cola gänget som kallar sig för RMMC Sverige

Som sagt!!! Allt som skrivs här är inte sant men en hel del sanning ligger det nog i detta ändå
Citera
2015-03-29, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judge365
Robban behöver någon som beskyddar han från sina gamla vänner i BMC, innan han blev medlem så gömde han sig hos sin mamma på Lindeborg i Malmö och hade daglig kontakt med polisen för beskydd där efter fick han skyddade personuppgifter och sattes i ett hus ute på landet. Cubba behver skydd från sin tid i BC,BMC osv osv osv osv med andra ord överallt där han inte gjort rätt för sig. Jag känner till dessa 2 herrar väldigt väl och finns en hel del att berätta om dom

Varför blev bandido Robban utkastad?
Citera
2015-03-29, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetripper
Varför blev bandido Robban utkastad?

Den officiella versionen är att han " lånat" pengar från kassan så att dom halkade efter med hyran eftersom det var han som skötte det och sedan var det en del affärer som han inte redovisat för med. En HD som han köpte på avbetalning som han inte betalade på några år trots att dom varit justa och sagt till han vi flera tillfälle. Vad som mer ligger bakom vet jag inte
Citera
2015-03-29, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av issoman

Such att man ska behöva lära er allt...

Original RMMC som startade i Canada har ett rött öga medan den rmmc ni påstår är riktig har ett blått öga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in