2011-04-28, 21:31
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSweet
kan sga att jag vet att Rock Machine har brjat etablerat sig i sverige
knner ett par medlemmar dr, hur mnga och starka dom r e fortfarande unknown
Syftar du p sons of odin s tror jag inte det kommer att funka fr dom tyvrr
Citera
2011-04-29, 16:53
Medlem
TheSweets avatar
nej nej sons of odin r en annan mc clubb som pappa va med i innan
machine r en annan
Citera
2011-04-29, 18:42
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent

Som sagt.....Sons of Odin har inget att gra med ett kommande uppdykande av RMMC.......som alltmer troligt intar en del av scenen inom en relativt snar framtid.....
Citera
2011-04-29, 20:01
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Hade inte Solidos i Vsters lagt ner? Jag lgger in en slant p att det r dom som patchar ver till Rock Machine med Bandidos samtycke.

Vad fr jag fr odds p mitt bet?
Citera
2011-04-29, 20:12
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Hade inte Solidos i Vsters lagt ner? Jag lgger in en slant p att det r dom som patchar ver till Rock Machine med Bandidos samtycke.

Trodde Rock Machine hatade Bandidos efter omstarten -08. Men klart gller inte vad man tycker p andra sidan havet s r det vl inte omjligt. Personligen tror jag BMC har nog problem i egna led men det r ju en spekulation frn min sida.
Citera
2011-04-29, 20:16
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Trodde Rock Machine hatade Bandidos efter omstarten -08. Men klart gller inte vad man tycker p andra sidan havet s r det vl inte omjligt. Personligen tror jag BMC har nog problem i egna led men det r ju en spekulation frn min sida.
Det r endast rena spekulationer frn mitt hll. Jag tnker att Solidos startar upp den frsta avdelningen och BMC str frnjt och tittar p medan HAs stllning frsvagas mer och mer, och att RMMC och BMC kommer att ha vnskapliga relationer hr i Europa.

Du menar att dom r fiender p annat hll?
Jag har inte alls engagerat mig i denna historia hittills s jag har absolut ingen koll p detta.
Citera
2011-04-29, 20:28
Medlem
b-os avatar
Citat:
Det r endast rena spekulationer frn mitt hll. Jag tnker att Solidos startar upp den frsta avdelningen och BMC str frnjt och tittar p medan HAs stllning frsvagas mer och mer, och att RMMC och BMC kommer att ha vnskapliga relationer hr i Europa.

Du menar att dom r fiender p annat hll?
Jag har inte alls engagerat mig i denna historia hittills s jag har absolut ingen koll p detta.

Har fr mej att dom efter nystarten 07-08 hade uttalade "beefs" med BMC eftersom alla inte gillade patch over till BMC..Det var ju flera "original" members som hoppade av iom byta av frger som var med i nystarten av RMMC. Har jag inte fel fr mej s ansg de flesta i nystartade RMMC att BMC stllde till det fr dom och backade ur under kriget med HA.

..kan hra mej fr med vnnerna i USA om dom vet mer om hur tempen r mellan klubbarna idag.
Citera
2011-04-29, 20:45
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Har fr mej att dom efter nystarten 07-08 hade uttalade "beefs" med BMC eftersom alla inte gillade patch over till BMC..Det var ju flera "original" members som hoppade av iom byta av frger som var med i nystarten av RMMC. Har jag inte fel fr mej s ansg de flesta i nystartade RMMC att BMC stllde till det fr dom och backade ur under kriget med HA.

..kan hra mej fr med vnnerna i USA om dom vet mer om hur tempen r mellan klubbarna idag.
Jag tnkte p att dom tydligen skall vara p vg med en uppstart i Tyskland, eller om det redan har hnt, kommer ej ihg var jag lste eller hrde detta.
Men det gjorde att jag tankte p att dom br ju nd ha lite hyggliga relationer med BMC om dom vljer att etablera sig i Tyskland som r ttt p BDE HA och BMC vilket borde stava problem fr RMMC om dom inte r p speaking terms med ngon av de tv klubbarna.

Eller r det s att dom polar med OMC nu? Det kan ju svnga rtt fort i svngen om man sger s.
Citera
2011-04-29, 20:47
Medlem
b-os avatar
Citat:
Jag tnkte p att dom tydligen skall vara p vg med en uppstart i Tyskland, eller om det redan har hnt, kommer ej ihg var jag lste eller hrde detta.
Men det gjorde att jag tankte p att dom br ju nd ha lite hyggliga relationer med BMC om dom vljer att etablera sig i Tyskland som r ttt p BDE HA och BMC vilket borde stava problem fr RMMC om dom inte r p speaking terms med ngon av de tv klubbarna.

Eller r det s att dom polar med OMC nu? Det kan ju svnga rtt fort i svngen om man sger s.

Politik...roten till allt ont, har inte en aning faktiskt. Men skulle inte bli frvnad om man startar upp som OMC och ligger lgt tills man byggt upp en stabil grund...

Blir brda dagar fr alla Crew som mste ut och spa hahaha
Citera
2011-04-29, 21:40
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:

Du fr inte hga odds av mig iaf
Citera
2011-04-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent

r du helt sker p att "sons of odin" tagit in RMMC till Sverige?
Citera
2011-04-29, 22:34
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACK10---
r du helt sker p att "sons of odin" tagit in RMMC till Sverige?

Vi kan nog sl fast att s inte r fallet.

RMMC har helt klart kontakt med BMC, OMC och Mongols....tminstone i Europa. RMMC finns i Tyskland, 4 chapters.....o ett i Schweiz......fr den som ev undrar.
Solidos-teorin r lite intressant, men jag satsar inga pengar p det i nulget. Tror att en frsta uppstart sker lngre sderut i landet.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in