2015-03-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judge365
Robban behver ngon som beskyddar han frn sina gamla vnner i BMC, innan han blev medlem s gmde han sig hos sin mamma p Lindeborg i Malm och hade daglig kontakt med polisen fr beskydd dr efter fick han skyddade personuppgifter och sattes i ett hus ute p landet. Cubba behver skydd frn sin tid i BC,BMC osv osv osv osv med andra ord verallt dr han inte gjort rtt fr sig. Jag knner till dessa 2 herrar vldigt vl och finns en hel del att bertta om dom

Lste ditt inlgg och d slog det mig hur det kommer sig att du skriver att Robban har kontakt med polisen? D du skriver att du knner han vl s har du allts kontakt med han och i detta fall leker du en rtta. Om du inte har kontakt med han s r du sjlv en informatr t polisen som fr info mot annat info och sen leker bror duktig p flashback eller s r du snut...

Jag knner ocks dessa tv och av vad jag hrt s r historien lite annorlunda mot vad du skriver.
Citera
2015-03-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judge365
Robban behver ngon som beskyddar han frn sina gamla vnner i BMC, innan han blev medlem s gmde han sig hos sin mamma p Lindeborg i Malm och hade daglig kontakt med polisen fr beskydd dr efter fick han skyddade personuppgifter och sattes i ett hus ute p landet. Cubba behver skydd frn sin tid i BC,BMC osv osv osv osv med andra ord verallt dr han inte gjort rtt fr sig. Jag knner till dessa 2 herrar vldigt vl och finns en hel del att bertta om dom

Hmm fan , du som har s mycket information kan ju informera mig om vem jag behver gmma mig fr och vad jag skall gra rtt fr mig om??? Med tanke p jag r vn och umgs med alla sedan tidigare utom just bmc s frstr jag inte var du ftt denna skeva info ifrn men hrligt att se alla coola internet gangsters gissar sig fram och frsker skapa skit fr de inte rer upp de i person. Som jag sagt tidigare, hela denna flashback sida borde bli offentlig i stllet med ptvingad person information sedan hade bara verkliga fakta blivit skrivet hr. Patetiskt...
Citera
2015-03-29, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhoustRider
Lste ditt inlgg och d slog det mig hur det kommer sig att du skriver att Robban har kontakt med polisen? D du skriver att du knner han vl s har du allts kontakt med han och i detta fall leker du en rtta. Om du inte har kontakt med han s r du sjlv en informatr t polisen som fr info mot annat info och sen leker bror duktig p flashback eller s r du snut...

Jag knner ocks dessa tv och av vad jag hrt s r historien lite annorlunda mot vad du skriver.

Robban hade daglig kontakt med polisen under tiden han gmde sig frn BMC som ville " prata " lite med han och NEJ jag r verken informatr eller har ngon som helst kontakt med han nu och jag r ABSOLUT ingen snut, fr konstiga utslag ver hela kroppen av snutar och golbgar och framfrallt informatrer .

I did my crime and i spend my time in silence
Citera
2015-03-29, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cubba666
Hmm fan , du som har s mycket information kan ju informera mig om vem jag behver gmma mig fr och vad jag skall gra rtt fr mig om??? Med tanke p jag r vn och umgs med alla sedan tidigare utom just bmc s frstr jag inte var du ftt denna skeva info ifrn men hrligt att se alla coola internet gangsters gissar sig fram och frsker skapa skit fr de inte rer upp de i person. Som jag sagt tidigare, hela denna flashback sida borde bli offentlig i stllet med ptvingad person information sedan hade bara verkliga fakta blivit skrivet hr. Patetiskt...

Om du undrar VEM du behver gmma dig fr s undrar jag varfr du inte ker till Malm och visar dig i "dina" frger ? Eller du behver inte ens ha frgerna p dig . Du kan ju ta med alla coola supporter....... Ja just det ja dom flesta hoppade ju av nr ni fick lite besk dr uppe .
Citera
2015-03-29, 14:59
Medlem
bikerfrees avatar
Vad r det verkligen som gller betrffande RMMC Sweden? Florerar s mycket information s man vet ju varken ut eller in.
Citera
2015-03-29, 15:03
Medlem
Sykos avatar
Mycket skumt runt denna klubb och alla uttalanden. Var har ni hittat alla som r i BS. Har iof sett ngot angende tysken.
r detta deras officiella hemsida? http://www.rockmachinemcworld.com/leistungen/index.php

Dr finns ju Sverige och Tyskland med.

Rock Machine Qubec Chapter MC p Facebook delar ju ven denna Rock Machine Qubec Chapter MC.
Dr finns Sverige med.

Verkar som det finns vnskapsband med Satudarah Mc Sweden med hr.
Mycket skumt med tanke vad som skrivs.

STHLM med nu: https://www.facebook.com/pages/Rock-...22289924477716

Bild: https://www.facebook.com/92228992447...type=1&theater
Finns nu med p den officiella sidan med.

Out in BS enligt sidan:http://rockmachinemcworld.com/out-bad/index.html

Tittar man runt lite knns det ju inte som det finns ngra problem mellan EU och de andra. Men ja Tysken verkar ju det vara mycket skumt runt innan. Men det ser man inget av lngre.

Mycket som inte verkar stmma. Vill f en rtt bild hur detta ligger till men det knns rtt svrt.

Har Cubba666 ngot att tillgga kanske?
Citera
2015-03-29, 15:29
Medlem
bikerfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Mycket skumt runt denna klubb och alla uttalanden. Var har ni hittat alla som r i BS. Har iof sett ngot angende tysken.
r detta deras officiella hemsida? http://www.rockmachinemcworld.com/leistungen/index.php

Dr finns ju Sverige och Tyskland med.

Rock Machine Qubec Chapter MC p Facebook delar ju ven denna Rock Machine Qubec Chapter MC.
Dr finns Sverige med.

Verkar som det finns vnskapsband med Satudarah Mc Sweden med hr.
Mycket skumt med tanke vad som skrivs.

STHLM med nu: https://www.facebook.com/pages/Rock-...22289924477716

Bild: https://www.facebook.com/92228992447...type=1&theater
Finns nu med p den officiella sidan med.

Out in BS enligt sidan:http://rockmachinemcworld.com/out-bad/index.html

Tittar man runt lite knns det ju inte som det finns ngra problem mellan EU och de andra. Men ja Tysken verkar ju det vara mycket skumt runt innan. Men det ser man inget av lngre.

Mycket som inte verkar stmma. Vill f en rtt bild hur detta ligger till men det knns rtt svrt.

Har Cubba666 ngot att tillgga kanske?

Ja, det hade verkligen varit bra information ifall Cubba666 ville delge oss information. Trots allt s fr man hedra honom fr att han skriver i egen person. Sedan fr folk tycka vad dom vill om honom.
Citera
2015-03-29, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
Vad r det verkligen som gller betrffande RMMC Sweden? Florerar s mycket information s man vet ju varken ut eller in.
Det finns massa info anser du? T.om s mycket s du blir lite frvirrad? Jobbigt att ha det info-fldet men nd sga att man inte vet ut eller in.

Citat:
Ja, det hade verkligen varit bra information ifall Cubba666 ville delge oss information. Trots allt s fr man hedra honom fr att han skriver i egen person. Sedan fr folk tycka vad dom vill om honom.
Vad fan skulle han delge ngot hr fr, fr att du har myror i brallan? Tycker du att klubbar som RMMC ska skriva ut info lpande s att alla nyfikna vet vad som sker? Tror du det r nn tv-serie eller?

Skaffa dig info, eller sitt dr jttenyfiken.

S typiskt att de med biker i nicket alltid ska vara dem som inte har en susning om detta. Biker666 skulle du hetat.
Citera
2015-03-29, 18:18
Medlem
bikerfrees avatar
xtroverto

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det finns massa info anser du? T.om s mycket s du blir lite frvirrad? Jobbigt att ha det info-fldet men nd sga att man inte vet ut eller in.

Vad fan skulle han delge ngot hr fr, fr att du har myror i brallan? Tycker du att klubbar som RMMC ska skriva ut info lpande s att alla nyfikna vet vad som sker? Tror du det r nn tv-serie eller?

Skaffa dig info, eller sitt dr jttenyfiken.

S typiskt att de med biker i nicket alltid ska vara dem som inte har en susning om detta. Biker666 skulle du hetat.

xtroverto:

Envldshrskarens ilska riktades nu mot mig. Jag stller precis dom frgorna som passar mig, och den sista var ju ens inte riktad till DIG. Jag R INTE ngon biker, och jag visste inte att jag r tvungen att be dig om lov att stlla ljliga frgor. Alla r ju inte ett uppslagsverk och har svar p alla livets frgor. Personligen finner jag njet i att lsa det du skriver, fr uppenbarligen vet du mycket.....men jag har ju inte samma vetskap som du. Trkigt att bli sparkad p nr man stller ordentliga frgor.
Senast redigerad av bikerfree 2015-03-29 kl. 18:22. Anledning: Tillgg.
Citera
2015-03-29, 20:29
Medlem
Citat:
xtroverto:

Envldshrskarens ilska riktades nu mot mig. Jag stller precis dom frgorna som passar mig, och den sista var ju ens inte riktad till DIG. Jag R INTE ngon biker, och jag visste inte att jag r tvungen att be dig om lov att stlla ljliga frgor. Alla r ju inte ett uppslagsverk och har svar p alla livets frgor. Personligen finner jag njet i att lsa det du skriver, fr uppenbarligen vet du mycket.....men jag har ju inte samma vetskap som du. Trkigt att bli sparkad p nr man stller ordentliga frgor.
Jag ber om urskt, kr p, verreaktion frn mig.
Citera
2015-03-29, 20:35
Medlem
bikerfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag ber om urskt, kr p, verreaktion frn mig.

Kan jag risa, s ska jag ven rosa. Hedrar Dig att Du ber om urskt. Storsint, och respektfullt.
Citera
2015-03-31, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av issoman
Sluta klaga p han...Jag tycker det r intressanta filer han lgger upp, det r bara fakta och inte massa skit som mnga skriver hr.

Hller helt med. Extra komiskt blir det ju eftersom svartsynsk/T.J.Jackson vare sig bidrar i trden eller p flashback i vrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in