2015-03-27, 20:26
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Men din dumma jävel, kan du inte läsa? Du påstod att man var tvungen att ladda upp bilden på Facebook först, personen du citerade visade att du hade fel. Läsförståelse kanske skulle vara något?
Så du anser alltså att man kan "råka" skicka ut kukbilder? Du är fanimig helt tappad!
Citera
2015-03-27, 20:34
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Så du anser alltså att man kan "råka" skicka ut kukbilder? Du är fanimig helt tappad!
Läsförståelse som sagt...

Du: Man kan inte råka ladda upp nakenbilder, man måste ladda upp bilder på facebook först.
Användare: Nej det måste man inte
Du: Man råkar inte ändå

Citera
2015-03-27, 20:50
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Läsförståelse som sagt...

Du: Man kan inte råka ladda upp nakenbilder, man måste ladda upp bilder på facebook först.
Användare: Nej det måste man inte
Du: Man råkar inte ändå

Då är du lika inkompetent som bara råkar skicka ut nakenbilder. Du blev säkert tappad som barn.
Citera
2015-03-27, 20:56
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Då är du lika inkompetent som bara råkar skicka ut nakenbilder. Du blev säkert tappad som barn.
Aldrig påstått att man kan råka skicka ut nakenbilder. Det är något som du snöat in dig på, jag påstår att man inte behöver lägga ut bilder på Facebook för att ha dem på Tinder.

Protip: Försök hårdare, och jobba på läsförståelsen!
Citera
2015-03-27, 21:47
Medlem
Nån som har problem med sms-verifiering? Kommer inte in alls, tar inte nåt mobilnummer.
Citera
2015-03-28, 20:38
Medlem
Vad kör ni för öppnare?
Ifall de har några särskilda bilder eller beskrivning så brukar jag börja med att spinna på det, men om detta inte finns så får jag svårt att hitta på nåt specifikt att börja med.
Då blir det bara "Hej, gillar din stil" eller "Hej, vad händer ikväll?". Det börjar bli tjatigt.

Vissa brukar tydligen försöka bryta isen med en random fråga om en specifik sak, typ "öl eller vin?" - funkar det verkligen? Jag föreställer mig bara att det skulle bli en ganska kort konversation med 2-3 svar åt varje håll om det ämnet och efter det kännas svårt att byta ämne
Senast redigerad av MarcoBolan 2015-03-28 kl. 21:00.
Citera
2015-03-29, 22:50
Medlem
Måste ha gillat ca 300 bilder idag, inte en enda match.

Nu börjar jag tro att mina bilder inte är synliga. Har tagit dom från ett privat Facebook album som bara jag kan se. Spelar det någon roll?
Citera
2015-03-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Måste ha gillat ca 300 bilder idag, inte en enda match.

Nu börjar jag tro att mina bilder inte är synliga. Har tagit dom från ett privat Facebook album som bara jag kan se. Spelar det någon roll?
Sammanhang spelar större roll än man tror, om du tar en bild i badrummet eller har en bild från en fest/utekväll spelar stor roll. Om du inte ser ut som ett träsktroll så bör i alla fall några matchningar rulla in
Citera
2015-03-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daveid
Sammanhang spelar större roll än man tror, om du tar en bild i badrummet eller har en bild från en fest/utekväll spelar stor roll. Om du inte ser ut som ett träsktroll så bör i alla fall några matchningar rulla in

Bilderna är mestadels sunkiga selfies men jag ser någorlunda bra ut, därav min besvikelse.
Men hur vet jag att bilderna ens syns? Tinder skriver att dom måste tillhöra ett album som är synligt för vänner, mina är upplaga under "bara jag" på Facebook. Men dom har gått och ladda upp på tinder och jag kan se dom när jag tittar på min egen profil.
Citera
2015-03-30, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Bilderna är mestadels sunkiga selfies men jag ser någorlunda bra ut, därav min besvikelse.
Men hur vet jag att bilderna ens syns? Tinder skriver att dom måste tillhöra ett album som är synligt för vänner, mina är upplaga under "bara jag" på Facebook. Men dom har gått och ladda upp på tinder och jag kan se dom när jag tittar på min egen profil.
Okej, men jag tror att det är viktigt att du sätter din bild i sociala sammanhang, tjejer gillar killar som är aktiva, typ går på middagar, events, osv. Så lägg gärna upp bilder där du är med vänner eller på olika ställen utomhus, resor funkar också bra
Citera
2015-03-30, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daveid
Okej, men jag tror att det är viktigt att du sätter din bild i sociala sammanhang, tjejer gillar killar som är aktiva, typ går på middagar, events, osv. Så lägg gärna upp bilder där du är med vänner eller på olika ställen utomhus, resor funkar också bra

Mitt lilla problem är att mina sådana bilder är över ett år gamla haha. Jag kör uteslutande på selfies nu, tror dock det faktiskt fungerar sämre fast jag ser betydligt bättre ut på selfies än mina två år gamla bilder där jag är en sad fuck.
Citera
2015-03-30, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Men det verkar ju helt omöjligt att skaffa tinder plus, det står ju ingenstans om hur man går tillväga för att skaffa skiten.

Har letat som fan utan resultat, varför krångla till det så mycket, jag vill ju tillochmed betala för skiten och ändå ska dom krångla till det
Jag håller faktiskt med här. Har inga knappar för att uppgradera under några inställningar och på deras FAQ så står det att man ska trycka på 'undo-knappen' eller 'location-knappen', men ingen av dom syns i min app. Fick en popup igår där det stod att jag behövde uppdatera för att fortsätta swipa men den har inte dykt upp igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in