2015-03-19, 17:46
Medlem
orrecrists avatar
Haft skiten i en dag, var inte direkt över min förväntan om vi säger så.. Som alla andra dejting sidor ungefär. Vi får väl se.
Citera
2015-03-20, 11:35
Medlem
Man märker helt klart vilken strategi man ska ha för att få svar på konversationerna
Citera
2015-03-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Man märker helt klart vilken strategi man ska ha för att få svar på konversationerna

Och vilken strategi är det?
Citera
2015-03-22, 23:57
Bannlyst
Appen ha slutat fungera för mig sen imorse. Det står hela tiden "Server fel
Det uppstod fel vid anslutning till tinder försök igen senare"

Jag har loggat ut och tagit bort och installerat om appen igen och även startat om telefonen men funkar icke. Är det nån mer här inne som har samma problem eller vet vad detta beror på och hur man fixar det?

Kan det vara så att jag blivit bannad? Råkade lägga upp en naken bild på mina ögonblick men tog bort det efter en timme.
Citera
2015-03-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dtf
Appen ha slutat fungera för mig sen imorse. Det står hela tiden "Server fel
Det uppstod fel vid anslutning till tinder försök igen senare"

Jag har loggat ut och tagit bort och installerat om appen igen och även startat om telefonen men funkar icke. Är det nån mer här inne som har samma problem eller vet vad detta beror på och hur man fixar det?

Kan det vara så att jag blivit bannad? Råkade lägga upp en naken bild på mina ögonblick men tog bort det efter en timme.
Funkar för mig här/nu!
Citera
2015-03-25, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helveteee
Och vilken strategi är det?

Bjuda på sig själv, vara snäppet till konstig. Skriv sådant som fångar deras uppmärksamhet så att de svarar tillbaka. Skulle inte rekommendera snusk direkt om man ej ser ut som en klockren 10a.
Citera
2015-03-25, 13:35
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dtf
Hur "råkar" du lägga upp en nakenbild, då en sådan bild först behöver laddas upp på Facebook?
Citera
2015-03-25, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Hur "råkar" du lägga upp en nakenbild, då en sådan bild först behöver laddas upp på Facebook?

"Moments" behöver inte laddas upp på facebook.
Citera
2015-03-25, 17:00
Medlem
.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
När man klickat inte intresserad, är dom bort permanent då så man aldrig ser denne igen?
Nej, det har kommit upp samma personer för mig ett antal gånger
Citera
2015-03-25, 17:01
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
"Moments" behöver inte laddas upp på facebook.
Fortfarande inte någonting man "råkar" göra.
Citera
2015-03-27, 19:23
Medlem
ICKs avatar
Använder bara tinder när jag tråkigt, skriver egentligen aldrig till någon. Nu är det så att jag på fyllan "råkade" skaffa tinder plus, har redan unsubscribat den funktionen men jag kommer att kunna använda alla funktioner i en månad och har därför tänkt att "resa" runt i världen och se vilka som har fagrast damer.
Jag har precis börjat och har kollat in Moskva, Paris, Amsterdam och Los Angeles än så länge. Moskva ligger bäst till än så länge, Pars helt klart sämst.

Vilken stad kan ni rekomendera?
Citera
2015-03-27, 20:13
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Fortfarande inte någonting man "råkar" göra.
Men din dumma jävel, kan du inte läsa? Du påstod att man var tvungen att ladda upp bilden på Facebook först, personen du citerade visade att du hade fel. Läsförståelse kanske skulle vara något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in