2015-03-26, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Criminal
Samtidigt så har jag en förmåga att ta tillvara på den lilla chans det finns att "åka fast" alternativt att saker går fel. Såpass nojig att jag tömt mitt hem på allt som skulle tänkas vara olagligt så polisen är hemskt mycket välkomna på besök och söka igenom. Lite surt är det ju förståss.

Snarare att du är ohälsosamt paranoid. Lugna ned dig, tänk logiskt, ska polisen lägga resurser på att kolla de miljarder brev som åker genom postterminaler för att kanske fånga, vemdå? Dig?
Det är ju inte så att shoppar etc skriver avsändare, det är inte ekonomiskt försvarbart att lägga resurser på att fånga småfisk.
2015-03-26, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Criminal
Vad jag förstår är det flertalet beställningar från olika vendors som inte kommit fram. Har polisen någon stor "stoppa knark" operation i gång? Fler som saknar paket just nu?

Vad du fått detta från vettefan då du just nu är i F12 största tråd om paket som kommer fram eller inte, och kikar du några sidor bakåt är det bara några som, precis som du, nojat ur i onödan för att sedan några dagar senare skriva att det var visst lugnt.
2015-03-26, 21:57
Medlem
jagteamkillars avatar
Vet någon vad som händer med AB?
2015-03-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
Vet någon vad som händer med AB?

Inget?
2015-03-27, 00:07
Medlem
jagteamkillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Inget?

Så sidan är nere endast för mig eller?
2015-03-27, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
Så sidan är nere endast för mig eller?

Står ju på hemsidan att den är nere för tillfället, andas.
2015-03-27, 18:58
Medlem
diskretpunkts avatar
Är acentral*n.com nerlagd? * = e
Minns att dom hade alpha pharma. Som är det bästa enligt mig i testo väg nu när galenika inte förekommer på marknaden.
Svea eller Solid pharma är bra också, bra priser med.
DP gillar jag personligen ej, fick smärta av inject.
Vilka sidor mer är gröna har bra märken o potenta saker o smidiga leveranser? Svenska sidor.
Bästa märkena ska de va!!
2015-03-27, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Är acentral*n.com nerlagd? * = e
Minns att dom hade alpha pharma. Som är det bästa enligt mig i testo väg nu när galenika inte förekommer på marknaden.
Svea eller Solid pharma är bra också, bra priser med.
DP gillar jag personligen ej, fick smärta av inject.
Vilka sidor mer är gröna har bra märken o potenta saker o smidiga leveranser? Svenska sidor.
Bästa märkena ska de va!!

Dp torskade så de slipper du, iofs var de smärtfria efter de slutade med eo.
Rekommenderar att du kikar igenom HB
2015-03-29, 17:25
Avslutad
Känns jobbigt att AB stängt ned nu precis efter Diamondhärvan, någon som fått leverans senaste dagarna?
2015-03-30, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Känns jobbigt att AB stängt ned nu precis efter Diamondhärvan, någon som fått leverans senaste dagarna?

AB hörde av sig och det var lugnt med dem - inget att oroa sig över.
2015-03-30, 16:23
Medlem
jagteamkillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
AB hörde av sig och det var lugnt med dem - inget att oroa sig över.

Grymt, tack.
2015-03-30, 18:26
Medlem
AB har alltid leverad men denna gången är jag orolig! Förstår att dom har fullt upp med ägarbyte men efter 1 1/2 vecka av väntetid kom tillslut paketet hem till mig. Öppnar med glädje!! Tills jag inser att det inte ligger något testo där utan bara en massa pumpar och Nålar.

Dom kan väl knappast skicka ett paket iförväg med sprutorna? Har dom aldrig gjort förr. Borde jag nojja mig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in