2015-03-30, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpzor
AB har alltid leverad men denna gången är jag orolig! Förstår att dom har fullt upp med ägarbyte men efter 1 1/2 vecka av väntetid kom tillslut paketet hem till mig. Öppnar med glädje!! Tills jag inser att det inte ligger något testo där utan bara en massa pumpar och Nålar.

Dom kan väl knappast skicka ett paket iförväg med sprutorna? Har dom aldrig gjort förr. Borde jag nojja mig?

Maila dem. De är också människor, missar görs.
Noja inte i onödan
2015-03-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Maila dem. De är också människor, missar görs.
Noja inte i onödan

Gjorde det men fick bara ett autosvar. Får testa igen helt enkelt.
2015-03-30, 20:03
Avslutad
Citat:
Gjorde det men fick bara ett autosvar. Får testa igen helt enkelt.

Eller vänta nån minut, de har förmodligen mer på gång i sina liv än countermailkorrespondens.
2015-03-31, 16:53
Medlem
Citat:
AB har alltid leverad men denna gången är jag orolig! Förstår att dom har fullt upp med ägarbyte men efter 1 1/2 vecka av väntetid kom tillslut paketet hem till mig. Öppnar med glädje!! Tills jag inser att det inte ligger något testo där utan bara en massa pumpar och Nålar.

Dom kan väl knappast skicka ett paket iförväg med sprutorna? Har dom aldrig gjort förr. Borde jag nojja mig?

Samma historia här. Riktigt jävla förbannad är jag, 40 pumpar å nålar men ingen T.. väntat ganska exakt 1 och en halv vecka.. att dom gör misstag visst..men oss båda? Samtidigt? Luktar ugglor i mossen..?

Uppdatera gärna om du får svar. Min countermail har gått ut..
2015-03-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeovars
Samma historia här. Riktigt jävla förbannad är jag, 40 pumpar å nålar men ingen T.. väntat ganska exakt 1 och en halv vecka.. att dom gör misstag visst..men oss båda? Samtidigt? Luktar ugglor i mossen..?

Uppdatera gärna om du får svar. Min countermail har gått ut..

Det är inte bara vi två. Dom inväntar deras testo som dom har hos någon kille som inte hör av sig till dom.

De kickar grejorna så fort dom har fått tag i det.
2015-04-01, 21:19
Medlem
Oz_s avatar
Fick min andra leverans från Bamseshoppen precis. Lika smidigt som första gången.

Har bara kört deras Adex, som är mycket bra. Nu fick jag också clomid, och förväntar mig att den är av bra kvalitet.

Grönar givetvis Bamseshoppen.
2015-04-01, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oz_
Fick min andra leverans från Bamseshoppen precis. Lika smidigt som första gången.

Har bara kört deras Adex, som är mycket bra. Nu fick jag också clomid, och förväntar mig att den är av bra kvalitet.

Grönar givetvis Bamseshoppen.

Intressant. Sitter flera på HB och gråter över att dom inte fått sina grejer efter några dagar, deras sida är nerplockad dessutom.
2015-04-02, 15:07
Medlem
Citat:

Ofta är en shop egentligen flera shoppar, det är mycket möjligt att just verktygen skickas ifrån ett annat ställe än resten. I vissa fall kan även säljarna lista att vissa preparat skickas separat.
Vet dock ej hur det fungerar med AB så låter det vara osagt.
2015-04-03, 10:19
Medlem
Grönar a-boden funkade snabbt från början till slut!
2015-04-03, 13:22
Medlem
adagios avatar
Om man vill köpa testo-e 250/500 mg är det bäst att köpa via darknetshoppar eller finns det andra privata shoppar? Helst inrikes också då.
2015-04-03, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Om man vill köpa testo-e 250/500 mg är det bäst att köpa via darknetshoppar eller finns det andra privata shoppar? Helst inrikes också då.

*EDIT, tänker inte bidra till att du ska sätta halvgrammet testo i gluten när du kör mark på 70kg och bänk på 50, träna minst ett år till och lär dig kost och näring innan du börjar fundera på enkla lösningar. Du kommer bara tappa allt och bli deprimerad ändå, ingen idé.

I övrigt, är det någon som har kört Winstrol från R*n*raft? De har Unigen, Phoenix & Alpha Pharma - hugget som stucket eller?
Senast redigerad av Sebastiano 2015-04-03 kl. 15:23.
2015-04-03, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
*EDIT, tänker inte bidra till att du ska sätta halvgrammet testo i gluten när du kör mark på 70kg och bänk på 50, träna minst ett år till och lär dig kost och näring innan du börjar fundera på enkla lösningar. Du kommer bara tappa allt och bli deprimerad ändå, ingen idé.

I övrigt, är det någon som har kört Winstrol från R*n*raft? De har Unigen, Phoenix & Alpha Pharma - hugget som stucket eller?

inte kört nån winstrol själv men i regel tycker jag alpha levererar bra grejer. Nöjd med T3, clen och letro från dom.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in