2015-03-11, 00:04
Medlem
Haha fan va B deltagarna i den Svenska ser ut jämfört med den Engelska varianten på MTV. Där snackar vi tokrippade skogstokiga testo-snubbar som går bananas på varandra
Citera
2015-03-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Trailer: http://www.expressen.se/noje/se-forsta-trailern-till-nya-svenska-sexsapan/
Haha sexsåpa. Paradise Hotel och Big Brother visade väl inte ens varje sexscen och när dom väl gjorde det så är det inte mer än 10 sekunder. Vem vill ens se guppande täcken?

Får hålla med snubben ovan. Kollat på deltagarnas instagram och det är mest "bästa resan med underbara människor" "vänner för livet" Såpan handlar ju om att dom ska bråka!!
Citera
2015-03-18, 12:04
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Får se om Emelie är lika jobbig som hon var i Paradise hotel... Annars är det exakt samma klientel som annars brukar vara med i PH. Inget uppseendeväckande där inte.

"du vet din plats din hund, du vet din plats din hund, gå och lägg dig. ".. :

hahaha hon blev rätt hatad.. aja Stackars Paow som ej fick vara med

Citera
2015-03-20, 20:58
Medlem
kl4sseKocks avatar
Vad är underrubriken på detta? Efterhängsna ex som vägrar ge upp.
Citera
2015-03-24, 22:21
Bannlyst
Svensken är så jävla fantasilös att den måste importera varje jävla MTV-show från USA eller England göra sina egna flopp version utav orginal programmen. Här har vi ännu exemplar utav det.

Med Paradise hotel Emelie som liknar en häst med påritade ögonbryn nej tack jag avstår nog helst.

Det skriker FLOPP runt detta skitet att tv producenter tjänar pengar för att kopiera TV program från andra länder är ju bara pinsamt och gör en mörkrädd.

Snart kommer vi väl ha en Svensk "Kardashian show" också?

Avgå hela jävla högen!
Senast redigerad av ytmamz 2015-03-24 kl. 22:25.
Citera
2015-04-03, 22:19
Medlem
Citat:
Olofströmstjejen Anna-Lisa Herascu åkte till Karibien för att vara med i dokusåpan "Ex on the beach".
Nu berättar hon för Kvällsposten om festerna som gick över styr och vad hon ångrar i sex-såpan.
– Det är en del nakenscener och så. Det finns saker som man borde ha tänkt igenom en eller två gånger, säger Anna-Lisa Herascu.

http://www.expressen.se/kvp/noje/anna-lisa-19-det-ar-en-del-nakenscener/
Citera
2015-04-03, 22:24
Medlem
Grankulas avatar
har för mig att paradise hotell calle kommer göra ett framträdande också. Vet inte hurstor roll han kommer ha men han skrev nått om att han skulle vara med en stund på sin instagram.
Citera
2015-04-04, 11:36
Bannlyst
Ännu ett pinsamt program. kommer gå sämre än senaste säsongen av big brother
Fick för mig dom hade otroligt dåliga tittarsiffror
Citera
2015-04-04, 11:55
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Svensken är så jävla fantasilös att den måste importera varje jävla MTV-show från USA eller England göra sina egna flopp version utav orginal programmen. Här har vi ännu exemplar utav det.

Med Paradise hotel Emelie som liknar en häst med påritade ögonbryn nej tack jag avstår nog helst.

Det skriker FLOPP runt detta skitet att tv producenter tjänar pengar för att kopiera TV program från andra länder är ju bara pinsamt och gör en mörkrädd.

Snart kommer vi väl ha en Svensk "Kardashian show" också?

Avgå hela jävla högen!

den där parnevik-serien ska tydligen vara en svensk variant av kardashian
Citera
2015-04-06, 12:33
Medlem
Hirvis avatar
Känns inte konceptet ganska utvattnat redan på förhand?
Hur ska folk orka följa så mycket sånt här?

Tycker folk likagärna kan börja ha sex i tv istället, ett program där folk har ocensurerat sex bara.
Citera
2015-04-06, 23:18
Medlem
Sir_Ks avatar
Vad ska man säga...

Tjejerna verkar rätt så... blåsta...
Killarna... färglösa...

Jag undrar vad som skulle hända om man tog in självsäkra och högintelligenta tjejer som tävlar mot mer "ytligt vackra tjejer" (eller samma fast med killar)...
Citera
2015-04-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Vad ska man säga...

Tjejerna verkar rätt så... blåsta...
Killarna... färglösa...

Jag undrar vad som skulle hända om man tog in självsäkra och högintelligenta tjejer som tävlar mot mer "ytligt vackra tjejer" (eller samma fast med killar)...

Tror inte någon självsäker och högintelligent person skulle söka till ett sådant program faktiskt.

Usch, hatar Emelie. Perfekt för ett sådant här program dock, dramaqueen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in