2015-04-10, 11:38
Medlem
Hunden007s avatar
haha Emelie är en brud som killar fylleligger med !
Citera
2015-04-10, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Jävlar va lame
De VET OM att de är med i ex on the beach. Emelie och Sara hade gjort någon form av pakt innan Oskar kom in och sagt "vi är inte med varandras ex"

Och sen är det ju inte ens ex som kommer in? "Vi har gemensamma vänner" "han betyder något för mig"

IN MED RIKTIGA EX förhållande på några år etc etc etc.

Det kom upp för mig också nu när man hörde Emelie pratade med Elin och Oscar i det senaste avsnittet. Förstör JÄKLIGT mycket.
Citera
2015-04-10, 12:09
Medlem
Psychoaliens avatar
en gammal vän är med så får väl ta en titt för att se hur han beter sig haha. verkar som ett urlöjligt program dock
Citera
2015-04-10, 13:01
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychoalien
en gammal vän är med så får väl ta en titt för att se hur han beter sig haha. verkar som ett urlöjligt program dock
Samma här. Verkar ha förändrats en del dock. Fast ränderna kanske aldrig lämnar tigern?
Citera
2015-04-10, 13:43
Medlem
Hunden007s avatar
såg på ex on the beach (Engelska). sätt 2 avsnitt och verkar redan bra haha. till skillnad från svenska så kom nån stalker brud med.
Citera
2015-04-10, 16:39
Medlem
streetakademikerns avatar
Meningslöst jävla program när deltagarna inte kan vinna något. Då är de bara där för att umgås med resten av hönsen i hönsgården.

Själv hade jag aldrig blivit antagen, jag har alldeles för små bröstvårtor jämfört med de okarismatiska killarna i programmet.
Citera
2015-04-11, 01:23
Medlem
4N0NYMs avatar
Herreguuud vad är det för fel på Sara? Hon står o grinar konstant och påstår att det inte har något med exet att göra. Hon är alltså ledsen för att relationen med Emelie tog slut? Reagerar hon sådär över att mista en vän hon känt i 2 dagar så undrar jag hur hon tacklar hårdare utmaningar här i livet.

De enda vettiga i denna såpa är Simon, Niklas och Anna-Lisa. Hon den nya "snygg-Elin" vände kappan efter vinden direkt och lever inte direkt upp till namnet.
Citera
2015-04-11, 12:18
Medlem
Journalistkopians avatar
Hur många högskolepoäng kan deltagarna ha sammanlagt?
Citera
2015-04-11, 12:25
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
US already did it:

http://en.wikipedia.org/wiki/Beauty_and_the_Geek

Ja, jag förstår inte heller konceptet riktigt. Känns bara som Paradise Hotel fast med några ex inslängda.

Fast det var inte samma upplägg som jag menade...

Ta vanliga killar, släng in ytligt vackra tjejer med dåligt självförtroende som får tävla mot mer intelligenta och självsäkra tjejer. (eller tvärt om med killar). Om jag förstod Beauty and the Geek så är det snygga tjejer med "geek"-killar, inte så jag menade.
Citera
2015-04-11, 12:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Lite sorgligt på något vis att det kommer in en "vanlig" kille, vältränad men utan tatueringar och då blir Emelie typ kär. Hon har aldrig umgåtts med vanliga så hon blir helt hooked...

Citera
2015-04-12, 02:04
Medlem
TheMentalitas avatar
Alltså finns det något som helst tävlingsmoment i programmet?! Går det ut på något? Kommer folk kunna röstas ut, någon vinner?
Låter som en lame version av PH bara.

Har sett alla avsnitt faktiskt, skäms något över att jag kollar men men.
Man blir förbluffad över vilken intelligensreserv som är med, men några är ju åtminstone lite normala. Sen har vi vidret Emelie som verkat mött sin överkvinna i obehagliga Sara. Deras bråk är sjukt patetiska,men bra tv i guess.
(De två som hade varit vänner sååå länge, ett par timmar nästan!)
Citera
2015-04-12, 02:13
Medlem
TheMentalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Löjligt uttryck hon som var halvegyptier kör med "kriminell" "jag vill va kriminell" "fan va kriminellt".
Glöm för all del inte "Sätt dig ner i din båt". Grymt osympatisk människa.

För övrigt borde ju serien döpas om till "Bekanta on the beach"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in