2015-04-07, 00:10
Medlem
Programmet är förstört genom att Emelie är med. En riktigt hemsk och otäck varelse.. USCH
Citera
2015-04-07, 00:15
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bocken85
Programmet är förstört genom att Emelie är med. En riktigt hemsk och otäck varelse.. USCH

Tack, du kunde inte sagt det bättre!

Var så skönt då hon försvann ur Paradise Hotel och nu ska hon förstöra detta också. Jag tål fan inte människan, hon har en personlighet som är fruktansvärd. Fan också.
Citera
2015-04-07, 01:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag fattar inte idén. En skock folk åker till lyxhotell och väntar på att exen ska trilla in en efter en. Sen när de väl kommer ska de låtsas som att det är världens katastrof? Wtf!? De vet ju på förhand att exen ska komma. Vad är grejen?

Det vore roligare om de trodde att de skulle vara med i Paradise Hotel och att de först efter hand inser att det är ett helt annat program. Då skulle överraskningsmomentet kännas äkta.
Citera
2015-04-07, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag fattar inte idén. En skock folk åker till lyxhotell och väntar på att exen ska trilla in en efter en. Sen när de väl kommer ska de låtsas som att det är världens katastrof? Wtf!? De vet ju på förhand att exen ska komma. Vad är grejen?

Det vore roligare om de trodde att de skulle vara med i Paradise Hotel och att de först efter hand inser att det är ett helt annat program. Då skulle överraskningsmomentet kännas äkta.
Jag tror att dom inte är medvetna om att deras ex ska komma.

Är det bara jag som reagerade på hur stora bröstvårtor snickaren har? Såg ut som två salamikorvar Anna lisa och Josefin såg bäst ut.
Citera
2015-04-07, 01:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Jag tror att dom inte är medvetna om att deras ex ska komma.

I den amerikanska (engelska?) versionen är de väl medvetna om det, och går hela tiden omkring och ojar sig över hur jobbigt det kommer att bli. Två deltagare blir alltid ivägsända till stranden för att möta ett ex. De vet att ett ex till någon av de två kommer, men inte vem som kommer just då. Helt värdelöst imo.
Citera
2015-04-07, 01:18
Medlem
Vänta nu... Är dom här människorna på riktigt? Vidrigare människor får man leta efter.
Citera
2015-04-07, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Vänta nu... Är dom här människorna på riktigt? Vidrigare människor får man leta efter.

Det roliga börjar sen när du inser att massvis med ungdomar och barn har dessa människor som förebilder. Välkommen till 2000-talet! YOLO!
Citera
2015-04-07, 02:56
Medlem
Tubleross avatar
Blåstare tjejer och färglösare killar får man leta efter..

Och som grädde på moset så har ju B-kändisen Emelie lyckats hitta dit, hörde i slutet av programmet att hon sa att hon skulle lämna, man får ju hoppas!
Citera
2015-04-07, 04:02
Bannlyst
Citat:
I den amerikanska (engelska?) versionen är de väl medvetna om det, och går hela tiden omkring och ojar sig över hur jobbigt det kommer att bli. Två deltagare blir alltid ivägsända till stranden för att möta ett ex. De vet att ett ex till någon av de två kommer, men inte vem som kommer just då. Helt värdelöst imo.
Ok du kanske har rätt. Jag har aldrig sett den riktiga versionen
Citera
2015-04-07, 04:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Jag undrar vad som skulle hända om man tog in självsäkra och högintelligenta tjejer som tävlar mot mer "ytligt vackra tjejer" (eller samma fast med killar)...

US already did it:

http://en.wikipedia.org/wiki/Beauty_and_the_Geek

Citat:

Ja, jag förstår inte heller konceptet riktigt. Känns bara som Paradise Hotel fast med några ex inslängda.
Citera
2015-04-07, 06:13
Medlem
johnny-knatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Ok du kanske har rätt. Jag har aldrig sett den riktiga versionen

I originalet från UK så är de ju inte medvetna i första avsnittet men så fort det börjar komma in ex så fattar de säkert galoppen om vad det går ut på
Citera
2015-04-07, 06:27
Medlem
Kaospojkens avatar
Töntigt och korkat.
Ännu en hjärndöd såpa med hjärndöda personer som alla nästintill lika hjärndöda robotar kan sitta och titta på. Vi har personer som sitter och tittar på serier som dessa, medans det existerar andra personer under samma tid som försöker lösa universums gåtor och krockar atomer i partikelacceleratorer. Känns som det är större skillnad mellan människor, inom gruppen, än mellan olika djur!

De skulle överraskat de med att deras korkade ex dök upp... för att sedan köra in alla i en avrättningskammare, så finns det några mindre idioter. Det hade jag tittat på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in