2015-03-23, 17:27
Medlem
Det är hon från paradise hotel som de skrivits om!
Citera
2015-03-23, 17:28
Medlem
henduriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Lugn nu.

Hur säkra kan vi vara på detta?

Häng inte ut någon oskyldig för helvete.
Det är samma bild som på Aftonbladet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unizero
Jag är nyfiken på om droger varit inblandade under kidnappningen?
Nikotin tror jag.
Citera
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinger75
F*ben N*gash från top model 2014 stämmer med åldern , Inga inlägg på varken instragram eller facebook sen juli förra året .

*=e

sjuka människor det finns ... hoppas hon återhämtar sig .

Det är inte F*ben N*gash hon är ju aktiv på instagram. Det är D*orota B*artlewska.
Senast redigerad av Updown 2015-03-23 kl. 17:38.
Citera
2015-03-23, 17:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Detta är väl Dorota från Paradise Hotel?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=465230716959091&set=pb.100004165006 612.-2207520000.1427128059.&type=3&theater
Citera
2015-03-23, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Italiensk press har gått ut med foto på honom vilket stämmer med killen som har denna profil. Den i tråden utpekade tjejens föräldrar kommenterar bilder i denna facebookkonto. Tjejen i fråga finns med på ett antal bilder och ser inte särskilt plågad ut, men bilderna kan iofs vara gamla.
Den utpekade tjejens föräldrar kommenterar inte alls några bilder? Det skrivs däremot flitigt om någon Doroty
Citera
2015-03-23, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallot
I och med att jag jobbar i branschen kan jag säga som såhär att man inte ens kvalar till en deltävling i Miss Universe om man inte "ställer upp" på vissa tjänster (läs: de flesta modeller är prostituerade). Att offret följer med en man hem framstår alltså varken som klumpigt eller korkat, utan det är så bizzen funkar.

Jag skulle inte önska att mina egna barn blev modeller om jag säger så. Man brukar prata om "casting couch" i hollywood men modellbranschen är rena horhuset. Och de risker det innebär, som att bli uttnyttjad t.ex. (även om kidnappad och torterad uppenbarligen är en raritet).

Självklart är det synd om brottsoffret MEN jag är inte ett dugg förvånad att hon följde med honom hem, de flesta modeller följer nog med även skumma typer hem för rätt pengar eller "du kvalar vidare i tävlingen" t.ex.

Sluta myta din tönt. Jag har flera barndomskamrater som har jobbat och jobbar i modellbranschen och de har aldrig stött på något som du antyder.
Man vänder sig alltid till en auktoriserad agentur och branschfolket är duktiga på att sålla bort pervos bland fotograferna och agenterna, såna blir inofficiellt svartlistade och får aldrig mer jobba för seriösa agenturer.
Citera
2015-03-23, 17:33
Medlem
PrinceMaximillians avatar
[quote=Updown|52755459]Det är inte F*ben N*gash hon är ju aktiv på instagram.[/QUOT

Så det var en albanbrud eller polsk? Ja det luktar trafficking lång väg
Citera
2015-03-23, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMaximillian
Hon fick det hon ville ha, visst

Totalt blåst brud som var säkert feminist och ville ha en riktig man, en äldre man med karaktär, japp det fick hon, hon fick sin "Batman"

rätt åt denna slyna som ville suga på spaghettikuk som var säkert en zigenarekuk
Mm, det var därför han var tvungen att låsa in och sen våldta henne.
Citera
2015-03-23, 17:42
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Sluta myta din tönt. Jag har flera barndomskamrater som har jobbat och jobbar i modellbranschen och de har aldrig stött på något som du antyder.
Man vänder sig alltid till en auktoriserad agentur och branschfolket är duktiga på att sålla bort pervos bland fotograferna och agenterna, såna blir inofficiellt svartlistade och får aldrig mer jobba för seriösa agenturer.

Fast jag minns den där dokumentären från ett par år tillbaka med han britten som nästlade sig in i modellbranschen. Samma kille som nästlade sig in i Chelseas firma. Modellbranschen var ju sanslöst äcklig där med en jävla massa droger och slibbiga män som knullade på minderåriga förhoppningsfulla småtjejer. Så nog fan finns det fog för att säga att det är en rälig bransch...
Citera
2015-03-23, 17:43
Medlem
J0kerns avatar
BO:
Citera
2015-03-23, 17:44
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Förövarens facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004165006612

Finns färska bilder på offret där också.

På flera av bilderna ser hon ju rent av ledsen ut. Sen vet man ju inte om det pågick när dessa bilder togs.
Hon kanske bara har ett sånt utseende. Men ser ju inte ut som att hon levde drömlivet iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in