2015-03-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av queen-bee
"Har befunnit sig i Sverige hela tiden"

Låter typ som att hon faktiskt har varit i Sverige de senaste 6 månaderna så det är, typ, ganska, du vet, omöjligt att det är hon.

Vem har befunnit sig i Sverige de senaste 6 månaderna?
Al*xandra Frib*rg enligt sin Instagram har befunnit sig i Milano den senaste tiden. Jag är mycket övertygad över att det inte är hon, och att fel namn florerar i tråden och därför skrev jag i första inlägget förmodligen. Sökandet fortsätter.

Citat:
Ursprungligen postat av klinger75
F*ben N*gash från top model 2014 stämmer med åldern , Inga inlägg på varken instragram eller facebook sen juli förra året .

*=e

sjuka människor det finns ... hoppas hon återhämtar sig .

Ser ju förhelvete ut som ett barn.
Citera
Avstängd
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Men USCH. Hon ska väl få göra precis vad hon vill utan att behövas utsättas för våldtäkt? Vad är det för fel på folk..

..ja man kan tycka att det borde vara så.. men tyvärr lever vi inte i ett sånt
samhälle idag, och det är dom flesta upplysta om. Är man tjej och befinnersej ensam, dessutom iett annat land, borde man förstå att man inte följer med en okänd man hem ensam. Tyvärr har dessa "herrar" en tendens att dyka upp när man inte tror det. PS: Vad jag skulle göra med förövaren om jag mötte han vill jag inte skriva här..
Citera
Medlem
queen-bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinger75
F*ben N*gash från top model 2014 stämmer med åldern , Inga inlägg på varken instragram eller facebook sen juli förra året .

*=e

sjuka människor det finns ... hoppas hon återhämtar sig .

http://websta.me/n/febennegash?lang=sv
Citera
2015-03-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strossel
För att det är släkt till mig, räcker det?

Så du är polack?
Citera
2015-03-23, 16:30
Medlem
Citat:
http://websta.me/n/febennegash?lang=sv

Vi kan utesluta henne också.
Citera
2015-03-23, 16:35
Medlem
Citat:
Precis, och det gäller främst de som mördar och våldtar, inte offren.

Tror du en mördare och våldtäktsman förstår och bryr sig om moral och rätt och fel?

Tror du det? På riktigt?

Som en vuxen person måste man göra riskanalyser.

Milano är inte mellanmjölkssverige. Förstått.

Det handlar inte om rätt och fel.

Utan om att inte åka till MILANO som ensam, ung kvinna och försöka slå i modellvärlden.

Jävla idioter är vad ni är.
Senast redigerad av AdmiralCanaris 2015-03-23 kl. 16:41.
Citera
2015-03-23, 16:35
Medlem
klinger75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vi kan utesluta henne också.

japp verkar så

från expressen

Citat:
Tvingades uppdatera som vanligt på Facebook

Väl i mannens hyreslägenhet i Cinisello Balsamo ska hon i månader ha utsatts för våldtäkter, hot och tortyr. Claudio Rossetto ska även ha tvingat kvinnan att uppdatera som vanligt på Facebook och prata med sin familj över Skype för att undvika misstankar. Mannen är dömd sedan tidigare och har avtjänat ett fyra år långt fängelsestraff kidnappning och våldtäkt av en ung kvinna från Vitryssland. Han släpptes ur fängelset 2013.
Citera
2015-03-23, 16:38
Medlem
I la Repubblica står det att mannen heter Claudio Rossetti och att flickan är av polskt ursprung.
Citera
2015-03-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
I la Repubblica står det att mannen heter Claudio Rossetti och att flickan är av polskt ursprung.

Länk?
Citera
2015-03-23, 16:44
Bannlyst
Vi behöver väl inte hänga ut hennes identitet här? Tycker hon har gått igenom tillräckligt!
Citera
2015-03-23, 16:45
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Varför befinner hon sig i Milano och inte i Sverige, som du påstår?

Har inte sagt att hon är här just nu men eftersom vi haft kontakt under tiden detta skulle pågått så är ju svaret givet eller hur.
Citera
2015-03-23, 16:47
Medlem
I och med att jag jobbar i branschen kan jag säga som såhär att man inte ens kvalar till en deltävling i Miss Universe om man inte "ställer upp" på vissa tjänster (läs: de flesta modeller är prostituerade). Att offret följer med en man hem framstår alltså varken som klumpigt eller korkat, utan det är så bizzen funkar.

Jag skulle inte önska att mina egna barn blev modeller om jag säger så. Man brukar prata om "casting couch" i hollywood men modellbranschen är rena horhuset. Och de risker det innebär, som att bli uttnyttjad t.ex. (även om kidnappad och torterad uppenbarligen är en raritet).

Självklart är det synd om brottsoffret MEN jag är inte ett dugg förvånad att hon följde med honom hem, de flesta modeller följer nog med även skumma typer hem för rätt pengar eller "du kvalar vidare i tävlingen" t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in