2015-03-23, 16:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vad i helvete, åldern 23 enligt ratsit stämmer överens med brottsoffer. Lugna ner dig fruntimmer.
På någon Alexandra - ja .. men inte rätt..

Alexandra Friberg född 1995 är en svensk skönhetsdrottning. Friberg vann Miss Universe Sweden
http://sv.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Friberg

Prova lite matte nu.
Citera
2015-03-23, 16:21
Medlem
Hur mycket vet vi att detta stämmer?

Alexandra Friberg, Kandidat 2013 Miss Universe, 23 år idag instagram:https://instagram.com/fribeerg/
bild tre veckor sedan: https://instagram.com/p/zuCgGBgTGI/?taken-by=fribeerg i Milano. Kan det röra sig om något fuffens bakom hela historian? Personen stämmer in på kriterierna Italiensk media har släppt dessutom befinner hon sig i Milano

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På någon Alexandra - ja .. men inte rätt..

Alexandra Friberg född 1995 är en svensk skönhetsdrottning. Friberg vann Miss Universe Sweden
http://sv.wikipedia.org/wiki/Alexandra_Friberg

Prova lite matte nu.

Behöver ju inte bli ett surt jävla fruntimmer, självklart kan jag räkna ut att åldern inte stämmer om personen som vann miss universe 2013 var född 1995, men inte fan var hon 20 år gammal 2013.
Senast redigerad av testocyp 2015-03-23 kl. 16:23.
Citera
2015-03-23, 16:22
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Vad i helvete, åldern 23 enligt ratsit stämmer överens med brottsoffer. Lugna ner dig fruntimmer.

Enligt Megaforce ska kvinnan ha polskt ursprung.

Dessutom har hon bara varit med I en deltävling, någonstans I Sverige, förmodligen då hon var 22 år. Alltså någon deltävling under 2013 eller 2014.
Citera
2015-03-23, 16:22
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Berätta mer, hon är den enda kandidaten i Miss Universe ifrån Sverige som passar in i kriterierna som Italiensk media har släppt. Vart har du fått informationen över att hon inte skulle vara helsvensk?

För att det är släkt till mig, räcker det?
Citera
2015-03-23, 16:23
Medlem
queen-bees avatar
Alltså, på den översatta italienska artikeln så lät det som att tjejen har varit med i den svenska tävlingen inför Miss Universum, inte själva Miss Universum... Men seriöst, finns ingen anledning att leta reda på hennes identitet.
Citera
2015-03-23, 16:24
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begbie
"Hon lämnade Sverige till Milano , vid 22 års ålder , efter att ha deltagit i den svenska delen av skönhetstävling Miss Universum"

Källa: Corriere della Sera

Den svenska delen av Miss Universum borde vara fröken Sverige eller någon lägre kvalificeringsrunda till densamma. Hon har alltså inte vunnit någon stor titel som jag förstår det, så namnen som figurerar i tråden är felaktiga. För övrigt håller jag med de som säger att man inte ska försöka få fram vem hon är. Hon har tillräckligt jobbigt ändå.
Citera
2015-03-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strossel
För att det är släkt till mig, räcker det?

Varför befinner hon sig i Milano och inte i Sverige, som du påstår?
Citera
2015-03-23, 16:26
Medlem
queen-bees avatar
Citat:
Varför befinner hon sig i Milano och inte i Sverige, som du påstår?

"Har befunnit sig i Sverige hela tiden"

Låter typ som att hon faktiskt har varit i Sverige de senaste 6 månaderna så det är, typ, ganska, du vet, omöjligt att det är hon.
Citera
2015-03-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
nä är alliansväljare. men människor som tycker att våldtagna torterade kvinnor får skylla sig själv har en väldigt vidrig människosyn och kvinnosyn. många kvinnohatare inom de nationalistiska leden.

När har jag skrivit att hon får skylla sig själv?

Jag påpekar bara hur verkligheten ser ut.

Som en vuxen individ måste man ta eget ansvar.

Men det är för mycket att kräva att vuxna medborgare i mellanmjölkslandet och Banandemokratin Sverige ska kunna tänka själva och inte utsätta sig för de risker som finns i Milanos modellvärld som ensam ung kvinna.

Du tror på att förbjuda kärnvapen?
Du tror på att skattehöjningar är lösningen på integrationen?
Du tror SD är rasister?

Å du dåre!
Citera
2015-03-23, 16:28
Medlem
queen-bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Som en vuxen individ måste man ta eget ansvar.

Precis, och det gäller främst de som mördar och våldtar, inte offren.
Citera
2015-03-23, 16:28
Medlem
klinger75s avatar
F*ben N*gash från top model 2014 stämmer med åldern , Inga inlägg på varken instragram eller facebook sen juli förra året .

*=e

sjuka människor det finns ... hoppas hon återhämtar sig .
Citera
2015-03-23, 16:29
Bannlyst
Fyfan mådde dåligt när jag läste om detta, tyvärr inte den första unga svenska tjejen som våldtagits brutalt utomlands. Tankarna gick direkt åt den svenska tjejen som blev brutalt våldtagen och uppeldad av en svarttaxiförare i Paris för några år sedan.

Naiva unga tjejer som drömmer om det perfekta livet i Paris, Milano, Rom och andra trendiga städer för att sedan hamna i ett rent helvete. Önskar att fler unga tjejer tar detta i aktning och blir lite mer misstänksamma mot sliskiga strandraggare som lovar guld och gröna skogar utomlands. Eftersom historien återigen upprepat sig så är det väl att hoppas på för mycket

Hoppas tjejen repar sig och lyckas leva ett normalt liv efter detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in