2015-03-23, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Hon är 22 år gammal vilket inte stämmer överens med åldern Italiensk media har gett oss.

I la Repubblica som jag länkade till nyss står det 22 år.
Citera
2015-03-23, 17:07
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Så ser ju myten samt mina egna förutfattade meningar ut och jag utesluter inte att det var ungefär något sådant hon räknade med inledningsvis. Hon tycks ju haft en viss erfarenhet av branschen innan mötet med GM och ett barn är hon ju inte heller så att det skulle göras mer än drickas kaffe och snackas jobb borde hon haft på radarn. Kanske började det också på det viset men hot, tvång och våld stegrades allteftersom tiden gick och hon bröts ned? Det skulle kunna förklara varför hon inte tagit sig därifrån tidigare.

Hon gick nog hem med honom i god tro, sen ville han vara lite kinky av sig och sa och lät henne göra saker med honom han ville ha privat mellan dom, sen ville han göra något på henne, kanske smiska henne med ungersk-piska eller liknande som hon inte gick med på eller pissa i hans mun, hon hota med att hon skulle skvallra till alla om deras lilla träff så han fick kalla fötter och låste in henne o förgrep sig när det fanns lust och vilja, eller så band han fast henne i sängen och fick fritt sex som slutade med att hon inte ville och han fortsatte, sedan fick han kalla fötter när han visste hon skulle skvallra o anmäla honom så han såg ingen väg ut än att låsa in henne o ha henne som sin egna livs levande lösfitta.
Citera
2015-03-23, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Hon är 22 år gammal vilket inte stämmer överens med åldern Italiensk media har gett oss.

Men för helvete, är du dum i hela jävla huvudet?

Tidningar, TV ändrar alltid ålder innan de kan gå ut med namnet i klartext.
Det vet väl för helvete alla?

33-åringen är aldrig 33.

Fan, fan.

Citera
2015-03-23, 17:08
Medlem
Gorbatogos avatar
Rossetto, från Toscana, därifrån kommer också: http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_of_Florence
Citera
2015-03-23, 17:11
Medlem
Megaforces avatar
Förövarens facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004165006612

Finns färska bilder på offret där också.
Citera
2015-03-23, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Så ser ju myten samt mina egna förutfattade meningar ut och jag utesluter inte att det var ungefär något sådant hon räknade med inledningsvis. Hon tycks ju haft en viss erfarenhet av branschen innan mötet med GM och ett barn är hon ju inte heller så att det skulle göras mer än drickas kaffe och snackas jobb borde hon haft på radarn. Kanske började det också på det viset men hot, tvång och våld stegrades allteftersom tiden gick och hon bröts ned? Det skulle kunna förklara varför hon inte tagit sig därifrån tidigare.

Står i la Repubblica att hon flyttade in hos honom eftersom han sa att han älskade henne och ville bilda familj med henne.
Citera
2015-03-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Förövarens facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004165006612

Finns färska bilder på offret där också.

Lugn nu.

Hur säkra kan vi vara på detta?

Häng inte ut någon oskyldig för helvete.
Citera
2015-03-23, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Men för helvete, är du dum i hela jävla huvudet?

Tidningar, TV ändrar alltid ålder innan de kan gå ut med namnet i klartext.
Det vet väl för helvete alla?

33-åringen är aldrig 33.

Fan, fan.

Lugna ner dig ditt jävla fån, vi alla vet att media har en förmåga att inte berätta sanningen men med den information vi fått får vi utgå ifrån att de just nu talar sanning och det är detta som har gjort så att spekulationerna kommer i rullning.
Citera
2015-03-23, 17:19
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdmiralCanaris
Lugn nu.

Hur säkra kan vi vara på detta?

Häng inte ut någon oskyldig för helvete.

Italiensk press har gått ut med foto på honom vilket stämmer med killen som har denna profil. Den i tråden utpekade tjejens föräldrar kommenterar bilder i denna facebookkonto. Tjejen i fråga finns med på ett antal bilder och ser inte särskilt plågad ut, men bilderna kan iofs vara gamla.
Citera
2015-03-23, 17:20
Medlem
Citat:
Kvinnan ska ha fått hålla kontakt med sina föräldrar via Facebook och Skype för att förhindra att de skulle larma myndigheterna, skriver Corriere della Sera. Han ska däremot kontrollerat henne och tvingat henne att bara prata engelska, så han skulle förstå vad hon sa.

får psykbryt av den här meningsuppbyggnaden.

han förhindrade henne, däremot så tvingade han henne.

hon får det att låta som att hon gillade att han tvingade henne. eller har jag fel? :S
Senast redigerad av avishaman 2015-03-23 kl. 17:24.
Citera
2015-03-23, 17:24
Medlem
Unizeros avatar
Jag är nyfiken på om droger varit inblandade under kidnappningen?
Citera
2015-03-23, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unizero
Jag är nyfiken på om droger varit inblandade under kidnappningen?

Möjligt, men av den informationen vi har tagit del av just nu så tyder det inte på rohypnol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in