2015-03-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Fast uppenbarligen är de inte alls goda eftersom de kidnappar barn..... Josefin har varit borta i 7 år och förstört Evas liv.
Vet vi ens att det är Josefin ? Hon hade fel DNA. Kanske är en klon och halvtroll från skogen som muterat ?
Citera
2015-03-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Vet vi ens att det är Josefin ? Hon hade fel DNA. Kanske är en klon och halvtroll från skogen som muterat ?

Jamen Evas dotter Josefin har ju varit borta i sju år...oavsett om skogsflickan är Josefin eller inte.

Vad tror ni om Wass och de där han jobbar för, E.N.? Den där ringen, med två korsade svärd och nåt som ser ut som en växt eller ett rotsystem....vad kan det betyda?
Citera
2015-03-22, 18:41
Medlem
Citera
2015-03-22, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr

Har inte sagt att skogsflickan är Josefin hehe. Jag menar bara att trollen (antar vi kanske eller vad det nu är) har fört bort Josefin hennes dotter.
Citera
2015-03-22, 22:09
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
DRIVER DU? Vem fan bryr sig? 98 av 100 filmer så äre männen som dominerar när det gäller polisyrket så va tyst ba. "Ibland blir det för mycket" hahahahah

Nej, men det är så typiskt SVT. Å andra sidan verkar Nours polis ha svårt för blod så helt feministiskt styrkogenomrotad är karaktären inte

Gillar dock att SVT har självdistans. En kylig SVT-reporter som inte ens presenterar sig utan är ute efter ett scoop tvingar Wass att snacka i direktsändning utan förberedelse.

Veckans avsnitt var det bästa hittills även om vissa scener var sjukt enerverande. Som när Borén och döttrarna satt i bilen och ena dottern undrade med ett ovanligt förskräckt ansikte vem Nicklas är. Vad i helvete liksom, det kan ha varit en kollega eller vem som helst!

Sen den helt obefogade romansen mellan Eva och Aronsson. Så jävla malplacerad tv-nödvändig romans har jag inte förgrömmat mig över sen eländet National Treasure där Cage och Diane Kruger helt plötsligt blev kära i varann.

Yohio gjorde ett bra jobb tillsammans med Happy. Hon såg riktigt stenad ut
Citera
2015-03-22, 22:20
Medlem
Fjodorovs avatar
Det är ju tydligt att filmskapare i Sverige i större delen lever i en bubbla där de aldrig utvecklas eftersom de får ändå in pengar till att göra värdelöst skräp som det här.

Seriöst, vem ligger bakom det här? Det är fullkomligt genomuselt hantverk, inklusive manus och skådespeleri.

Och när det kommer till manus, låt mig gissa. Det onda företaget har fällt träd, skogsfolket ger igen genom att gå till attack mot människorna. Huvudpersonen kommer upptäcka hur hemska människorna var och gör allting till rätta genom att övertala det onda företagets chef. Sedan får vi oss en läxa om att det gäller att ta väl hand om naturen.
Citera
2015-03-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Det är ju tydligt att filmskapare i Sverige i större delen lever i en bubbla där de aldrig utvecklas eftersom de får ändå in pengar till att göra värdelöst skräp som det här.

Seriöst, vem ligger bakom det här? Det är fullkomligt genomuselt hantverk, inklusive manus och skådespeleri.

Och när det kommer till manus, låt mig gissa. Det onda företaget har fällt träd, skogsfolket ger igen genom att gå till attack mot människorna. Huvudpersonen kommer upptäcka hur hemska människorna var och gör allting till rätta genom att övertala det onda företagets chef. Sedan får vi oss en läxa om att det gäller att ta väl hand om naturen.

Du gör dig själv samt oss som gillar serien en stor tjänst att då sluta kolla. Du uttrycker tydligt hur kass du tycker att den är, varför besvära dig med att kolla på den sen spy galla här?

Roligare att läsa om folks teorier och diskutera innehållet ..
Citera
2015-03-22, 22:38
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Du gör dig själv samt oss som gillar serien en stor tjänst att då sluta kolla. Du uttrycker tydligt hur kass du tycker att den är, varför besvära dig med att kolla på den sen spy galla här?

Roligare att läsa om folks teorier och diskutera innehållet ..

Ånej, höll jag inte med dig? Är detta en hyllningstråd eller är det inte tillåtet att uttrycka sina åsikter kring serien efter att ha sett några avsnitt?

Satans vad defensiva folk är.

Jag har en teori till, allting är en dröm efter att hon blev skjuten i början. Alltså hon drömmer medan hon ligger i koma alternativ är död.
Senast redigerad av Fjodorov 2015-03-22 kl. 22:40.
Citera
2015-03-23, 09:17
Medlem
Såg på seriens FB-sida att det där endast är hyllande kommentarer. I den här tråden är det ju nästan tvärtom. Intressant.
Citera
2015-03-23, 12:14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Såg på seriens FB-sida att det där endast är hyllande kommentarer. I den här tråden är det ju nästan tvärtom. Intressant.
kanske svårare att såga saker under sitt riktiga namn. en del av svaret tror jag.
Citera
2015-03-23, 15:54
Medlem
irrblosss avatar
Partaj gjorde en rätt kul parodi på Jordskott i gårdagens avsnitt. Flabbade åt den trots att jag gillar serien. Gissar att de som hatar serien skulle älska parodin ännu mer. Hälften av materialet i parodin kommer nämligen från Flashback.
Citera
2015-03-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Partaj gjorde en rätt kul parodi på Jordskott i gårdagens avsnitt. Flabbade åt den trots att jag gillar serien. Gissar att de som hatar serien skulle älska parodin ännu mer. Hälften av materialet i parodin kommer nämligen från Flashback.

Är det denna du menar eller det finns fler?

https://www.youtube.com/watch?v=gtjdOme4T7o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in