Hon blir dumpad mitt i sjön med ett ankare runt foten, hur tusan kan hon vara vid liv och hur tusan hamnar hon vid strandkanten? För det förstå måste hon ju ha kommit loss från ankaret, för det andra så var hon medvetslös och vattnet kan omöjligt fört henne in till stranden på någon enstaka minut.
Var det någon som räddade henne? Eller försökte personen bara skrämma henne?
Förresten
Hur kan där vara gamla gruvschakt om skogen skulle varit orörd? Hela premissen som den där Olof berättade var att det fanns en orsak att man hade lämnat skogen orörd till hennes pappa hade börjat avverka skogen. Hur kan det då finnas gamla gruvschakt?
Senast redigerad av Fjodorov 2015-03-23 kl. 17:48.
Hon blir dumpad mitt i sjön med ett ankare runt foten, hur tusan kan hon vara vid liv och hur tusan hamnar hon vid strandkanten? För det förstå måste hon ju ha kommit loss från ankaret, för det andra så var hon medvetslös och vattnet kan omöjligt fört henne in till stranden på någon enstaka minut.
Var det någon som räddade henne? Eller försökte personen bara skrämma henne?
Hon blev förmodligen räddad, ja. När hon var i vattnet upplevde hon ju något slags ljusfenomen, det var gissningsvis samma ljusvarelser Ica-Stig sitter och pratar med i slutet av förra avsnitt, och även samma saker som tanten hämtar ett yngel av i berget.
Senast redigerad av Myrkr 2015-03-23 kl. 19:04.
Jag börjar misstänka att det är RIKTIGA TROLL som fått den här serien till stånd. De har smugit sig upp till höga positioner i samhället och försöker med den här TV-serien dupera allmänheten att tro att allt är fantasier.
Nästa fas i planen blir att erövra regeringsposition, sedan kan de slutföra sitt mål: Plantera skog på Essingeleden, förstatliga Godismonstret och bygga bon i Bolidens gruvor.
Så nästa gång du är på gymmet: Kolla efter ärr i svanken på de som duschar!