Citat:
Ursprungligen postat av
Ergodic
Varför då? Du har till och med skickat PM till mig angående denna tråd så lägg av nu..
Jag ger dig detta, det är du värd. Jag tar bara saker i luften och jag är en idiot. DrAg00nEn har rätt när det gäller allt. Han är inte självgod eller arrogant och kan bedöma om saklig fakta inte är fakta.
Xb1 och ps4 är båda bra konsoler men ps4 är alltid lite bättre oavsett personliga åsikter, för det är gemensamt för alla, vilken konsol som är bäst. Ps4 har kraftigare hårdvara och det är den enda faktorn om vilken konsol som är bäst, allt annat är fel. Så här tycker jag för att det har DrAg00nEn lärt mig är rätt.
Haha... Och återigen så hittar du på skit. Dags att lägga ner nu tror jag.
Kan du snälla ge datum och tid på då jag skickat dig PM. Min skickat mapp innehåller nämligen inga spår av något sådant. inte heller minns jag att jag skickat något till dig.
Har jag sagt att min åsikt är fakta? nej.
Har jag tillrättavisat dig när du baserat "saklig fakta" på lösa rykten? Ja.
Har jag förklarat för dig att jag kommer att skaffa en Xbox one i något skede, dock inte nu eftersom de exklusiva spelen inte tilltalar mig tillräckligt för att lägga ut 400€ igen, men att när det kommer spel till den som är "must buy" för mig så köper jag en... JA.
Har jag sagt att xbox one är skit? nej.
Antar att orsaken till att du inte vill peka ut var du tycker jag är en förbannad fanboy är för att du inte kan. lite som listan med 100 spel du hade...
Ångrar verkligen nu att jag citerade dig angående spotify grejen. Jag har lärt mig min läxa, och tyvärr börjar jag få den bilden av dig som att du faktist inte är ett troll...