Citat:
Ursprungligen postat av
No6
Det är väl likadant på PS4, dvs om en person har PSN och gör konsollen till sin huvudkonsoll(eller vad fan det står) så kan iaf jag ha hur många accounts jag vill och spela online. Jag bytte från Xbox 360 till PS4 och det jag kan klaga på mest är kontrollerna som är överprisat skräp. Mest irriterande är L2/R2 knapparna, går inte lägga kontrollen på sängen utan att de trycks ner. Ska man t.ex. göra body feint i fifa och bara håller fingrarna på knappjävlarna så gör spelaren nåt annat. Greppet på spakarna släpper FÖR snabbt. Har haft ca 10 kontroller. Slår jag inte sönder dem så blir dem sjukt slitna istället. På en började hela spaken ramla bort.
Kan dock inte jämföra med Xbox One som jag inte testat. Klar nedgradering när det gäller kontrollerna iaf jämfört med Xbox 360.
Jo,så funkar det på PS3an också,iaf om man har
En konsol (vill ju ha
en egen och eget "nick" och grabben vill ju ha sitt"nick" kvar på sin Xbox-one)och byter av varandra och loggar in med ett annat "nick".
Ang. kontrollerna,så håller mina PS5-kontroller ihop än,men grabben har förbrukat två,eller tre till xbox360 på samma tid (barnen tappar dem oftare också

). Xboxen's är dock enligt mig lite skönare att hålla i,men det är väl en vane sak också..
Dock lutar det mer åt PS4an igen!
(Headsetet,får troligtvis betala "xbox-gold" så kan lika gärna betala PSN,mitt spel finns på båda,min första klan är på PS4)