Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ok, om du,eller någon annan, menar allvar med att ni tror att chemtrail finns så har ni tveklöst chansen att bli mänsklighetens räddare genom att avslöja detta taskspeleri. Vad sägs om att någon av er börjar genom att söka jobb på Arlanda?
http://www.arbetsformedlingen.se/Globalmeny/Kontakt/Hitta-din-arbetsformedling/Kontorssidor/Region-Stockholm/Stockholm/Luftfart.html
Sök ett av jobben på plattan så borde det inte vara särskilt svårt att komma åt lite bränsle.
Hör du av dig sen hur det gick?
När jag går runt planet så snackar jag ofta med tankkillen och ibland ställer jag in hur mycket bränsle jag vill ha i tankarna via tre mätare under vingen innanför tankluckan.
De tar prov på bränslet ofta för att se om det är rent. Man kollar mest om det innehåller vatten eller andra föroreningar. Inte för chems då utan för partiklar som kan sätta sig i våra filter eller insprutningsmunstycken i jetmotorn.
Vet inte hur aluminium och uran, barium och strontium kommer igenom ens detta enkla test. Hur virus och bakterier gör förstår jag inte heller. Att för dem ligga i ett bränslebad i ner till minus 38C för att sekunden senare förbrönnas och så ut i minus 78C är klurigt om de skall överleva.
Allt bränsle på Arlanda kommer i en hydrant i marken. Ett rör alltså och alla plan tankar samma soppa.
På vissa platser har de en tankbil.
Jag skulle lätt kunna ta prov men om jag gjorde det och det (naturligtvis) visade sig inte finnas något så skulle chemstroende bara anklaga mig för att vara med på konspirationen. Noll bevis för dem även om man alktså hade ett äkta bevis. Så det gör jah inte.