2015-03-20, 22:24
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Tre mål kallar jag inte "ingenting".
Han ar ju varre an Penaldo. Han gor ju knappt nagra vanliga mal utan det ror sig bara om nästan idel om straffar numera som PSG far alldeles for enkelt.

Dags att borja kalla honom IbraPenovic eller Ztraffan?
Citera
2015-03-20, 22:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Han ar ju varre an Penaldo. Han gor ju knappt nagra vanliga mal utan det ror sig bara om nästan idel om straffar numera som PSG far alldeles for enkelt.

Näe, kalla han för Bossen eller Kingen.. Passar betydligt bättre.
Vad är du för loser som inte fattat grejen kring Zlatan?
Citera
2015-03-20, 22:30
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Näe, kalla han för Bossen eller Kingen.. Passar betydligt bättre.
Vad är du för loser som inte fattat grejen kring Zlatan?
Jag har fattat grejen med Ztraffan, men det ar ingen hemlighet att han nästan enbart gor straffmal numera och att han allmänt ar pa vag neråt. PSG slog Barcelona i hostas utan honom och slog ut Chelsea med honom utvisad.
Citera
2015-03-20, 22:31
Medlem
Persimååns avatar
Jag stängde faktiskt av tv:n då jag höll på att somna. Men jag står fast i vad jag har sagt.
En annan anledning till varför jag har lite svårt för den nämnde är mannens ursprung. Men det ska vi inte prata om i den här tråden.
Citera
2015-03-20, 22:32
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Jag stängde faktiskt av tv:n då jag höll på att somna. Men jag står fast i vad jag har sagt.
En annan anledning till varför jag har lite svårt för den nämnde är mannens ursprung. Men det ska vi inte prata om i den här tråden.
Inget stort fan av Malmopågar?
Citera
2015-03-20, 22:33
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Citat:

Det är inte så att han väljer att enbart göra mål på straff, de tilldelas straffar och han gör mål på allihopa, det är väl inte dåligt det , gäller Ronaldo åxå, Messi har ju bränt en del straffar nu på sistone.

Zlatan gjorde ett spelmål på slutet åxå
Citera
2015-03-20, 22:37
Medlem
Persimååns avatar
Lotta Schelin kan också göra mål på straffar... Men det skrivs det inget om?
Citera
2015-03-20, 22:39
Medlem
Captain.Johanssons avatar
7 straffmål av 17 totala mål om min statistik inte ljuger. Hade ju hoppats på fler spelmål av honom men det är ju bra att han sätter straffarna.
Citera
2015-03-20, 22:40
Medlem
FreddeCMs avatar
Citat:
Fredagstrolleri månne?
Citera
2015-03-20, 22:41
Medlem
Citat:

Nej i Zlatantråden skrivs det inte så mycket om Lotta Schelin, det stämmer. Men det står dig fritt att starta en tråd om hennes kvaliteter från elva meter.
Citera
2015-03-20, 22:41
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
7 straffmål av 17 totala mål om min statistik inte ljuger. Hade ju hoppats på fler spelmål av honom men det är ju bra att han sätter straffarna.
Ett av "spelmalen" var en straff som Ztraffan missade varpå han slog in returen.
Citera
2015-03-20, 22:51
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ett av "spelmalen" var en straff som Ztraffan missade varpå han slog in returen.
Det är fan sjukt, jag skulle skriva det som 7/16 mål då, nästan 50% straffmål. Men han är ju en bra straffskytt, spelmålet kommer till(antagligen) för att Lorient trycker på och Zlatan får ett friläge serverat av Veratti. Så 2 straffmål+friläge, det hade fler spelare klarat av. Ingen kritik mot Z utan mer till er som skriver att han är gud/kingen/bossen e.tc. Stolt att han är svensk men vi måste ju vara realistiska, har nog aldrig skämts så mycket över Sverige som när Hamrén röstade på Z som etta till ballon d'or.

Ronaldo 9/30 på straff och Messi 3/32. Neymar 0/17, tänkte så vi får lite statistik. Fotbollskanalen efter all kritik så svarar Z för ett hattrick, man behöver inte göra hybrisen över honom större än den är, hybrisen är redan nu för stor.
Senast redigerad av Captain.Johansson 2015-03-20 kl. 22:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in