2015-03-19, 14:52
Medlem
MentosFruitcores avatar
Som Barcelona spelat denna säsong är jag inte det minsta orolig inför lottningen. Otroligt skön känsla.

Ett gigant-möte lär det ju bli i kvarten, men jag hoppas ändå att monster-trion Real, Bayern och Barcelona undviker varandra, så blir det tajtare i semin.

Favoriter till titelvinst i ordning för min del:

1. Barcelona
2. Bayern.
3. Juventus
4. Real Madrid
5. Atletico
6. PSG
7. Porto
8. Monaco

Sett till de båda lagens form lägger jag Juventus före Real Madrid.
Citera
2015-03-19, 16:05
Medlem
Pinsam insats av Dortmund igår.
Citera
2015-03-19, 16:14
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Vilka kvartsfinaler hoppas ni på då? Inte tippa vilka ni tror det blir utan vilka ni hoppas på.

Atletico Madrid-Psg
Juventus-Bayern
Porto-Real
Barcelona-Monaco

Nog för att UEFA är korrupt, men att de riggar lottningen är väl ändå osannolikt?
Mina förhoppningar om lagen till semifinal är exakt som dina, hade väl hellre sett juve där dock om det inte vore för Zlatan.
Citera
2015-03-19, 16:45
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Nog för att UEFA är korrupt, men att de riggar lottningen är väl ändå osannolikt?
Mina förhoppningar om lagen till semifinal är exakt som dina, hade väl hellre sett juve där dock om det inte vore för Zlatan.
Man brukar ju se folk sitta och gissa vilka det ska bli, konspirationsteorierna flödar fritt när det är dags för lottning PSG-Juventus hade varit ett fint möte
Citera
2015-03-19, 16:55
Medlem
Imbazs avatar
Garanterat att psg och Z kommer få möta Barca.
Citera
2015-03-19, 17:01
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Real - Atletico
Bayern - PSG
Monaco - Juventus (så man blir av med ett av de två tråkigaste lagen iallafall.)
Barcelona - Porto

Hade varit roliga möten.

UEFA vill ju givetvis ha Barca, Real och Bayern kvar till semifinal så om man utgår från att de är korrupta kommer väl de tre lagen hamna i tre olika möten.
Citera
2015-03-19, 17:09
Medlem
Zlatan missar första mötet i kvarten.
Citera
2015-03-19, 17:12
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Garanterat att psg och Z kommer få möta Barca.
Jepp, jag har den känslan också. De har haft sitt lilla roliga nu mot Chelsea och får väl antagligen en tungviktare i kvarten.
Citera
2015-03-19, 17:25
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Real - Atletico
Bayern - PSG
Monaco - Juventus (så man blir av med ett av de två tråkigaste lagen iallafall.)
Barcelona - Porto

Hade varit roliga möten.

UEFA vill ju givetvis ha Barca, Real och Bayern kvar till semifinal så om man utgår från att de är korrupta kommer väl de tre lagen hamna i tre olika möten.

På vilket sätt är Monaco tråkiga?
Diciplinerad bra fotboll med tungt försvar och bra kontringar. 3-1 på Emirates gör inte vem som helst.
Citera
2015-03-19, 17:43
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
På vilket sätt är Monaco tråkiga?
Diciplinerad bra fotboll med tungt försvar och bra kontringar. 3-1 på Emirates gör inte vem som helst.
För att det är just tråkig fotboll att backa hem. Skiter väl i om det är effektivt. Tråkigt för de flesta att kolla på.

btw din signatur är felstavad.
Citera
2015-03-19, 18:14
Medlem
pissoars avatar
Vart kan jag se alla avstängningar?

Hoppas PSG slipper någon av de tre favoriterna och att de är hemma i andra matchen, när Verratti och Zlatan är tillbaka.
Citera
2015-03-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
För att det är just tråkig fotboll att backa hem. Skiter väl i om det är effektivt. Tråkigt för de flesta att kolla på.

btw din signatur är felstavad.
Jag uppskattar sådan fotboll, man måste hitta glädjen i allt Det handlar om att vinna matchen, Monaco spelar efter sina resurser och gör det bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in