2015-03-18, 03:20
Medlem
Driver ni eller satt nyss in 2 lax...

Dags o hänga sig
2015-03-18, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Driver ni eller satt nyss in 2 lax...

Dags o hänga sig
:< i feel you
2015-03-18, 03:25
Medlem
CCCowboy1s avatar
10 minuter efter jag förde över coins
2015-03-18, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
:< i feel you

Som tur är köpte jag med bankgiro o hann dra tillbaka orderna.. Peww... Äckliga oärliga fittor. Legalisera droger nu.
2015-03-18, 03:41
Medlem
hockexxs avatar
Kan det verkligen stämma ändå? Det finns ju inte en chans att någon skulle tro att det skulle vara en bra idé att stjäla från knarklangare? Är det sant så lär dom ju inte få leva länge. Förr eller senare hittas de ju garanterat? Eller?

Edit: Ja det verkar då stämma. Får la hoppas någon får tag i dem då..
Senast redigerad av hockexx 2015-03-18 kl. 03:51.
2015-03-18, 04:48
Medlem
Jag ana oråd när sidan va så seg och krångla ovanligt mycket så jag gjorde en whitdrawal typ 2-2.5 timme innan den gick ned, har inte fått in mina coins på konto.. hur som helst förlorade jag ca 2,5 coins. det hade jag verkligen inte råd med, totalfuckad ekonomi.. och inte finns det några andra bra sidor att sattsa på? kan det inte bara komma upp en inrikes shop igen.. Seriöst jag är helt knäckt här, Vilket Forum får man bäst info kring detta? va det inte lite väl tidigt att springa? dom va ju inget förrens det stora tillslaget och ökade fort som fan på nån månad och så förstör dom och förgör folks ekonomi, visst nu snodde dom kanske cash från några riktigt fula fiskar, men fanns vendors som verkligen inte förtjänade det, och många har jobbat hårt
2015-03-18, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Som tur är köpte jag med bankgiro o hann dra tillbaka orderna.. Peww... Äckliga oärliga fittor. Legalisera droger nu.
Tur!! Helvete att man inte kunde vänta lite längre
2015-03-18, 05:45
Medlem
utanws avatar
Jaha vad blir nästa affär då? Behöver köpa inför helgen.
2015-03-18, 05:49
Medlem
Ja vilken shopp kommer alla svenskar hoppa över till? Såg BB BlackBank, och sen finns ju agora då, detta va långt ifrån roligt
2015-03-18, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Jaha vad blir nästa affär då? Behöver köpa inför helgen.
Ja du, är inte direkt sugen på att gå över till agora nu heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Ja vilken shopp kommer alla svenskar hoppa över till? Såg BB BlackBank, och sen finns ju agora då, detta va långt ifrån roligt
håller med :/ vi behöver någon liknade flugsvamp sida
2015-03-18, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
Ja du, är inte direkt sugen på att gå över till agora nu heller.

håller med :/ vi behöver någon liknade flugsvamp sida

Nej Agora är lite för mycket scam och rörigt, evolution var ju bra och hade ett sjyst system och bra sök/filter funktion. Nån som testat på BlackBank och vill dela med sig av sin/sina erfarenheter? den är ju relativ liten ungefär som när jag såg evolution första gången vid nov 14
2015-03-18, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Nej Agora är lite för mycket scam och rörigt, evolution var ju bra och hade ett sjyst system och bra sök/filter funktion. Nån som testat på BlackBank och vill dela med sig av sin/sina erfarenheter? den är ju relativ liten ungefär som när jag såg evolution första gången vid nov 14
Skulle snarare säga att Agora är de vi kan lita på. De är väl grundarna till BitcoinFog (mixing sidan). Säger inte mkt egentligen men visar att de kan sin sak. Inte nog med att de ständigt förflyttar sina servrar.

Menmen. Kanske är det bäst att man satsar på en ny och fräsch hemsida, innan vi alla slår över till en ny igen? Så att vi inte hinner bli en del av exitscammen menar jag.

Fad ledsen man blir på detta. Förlorat säkert 10 000kr sedan Silk Road 1 och nu.

aja. bästa tjackvendorn på Agora inrikes?
Senast redigerad av ppffaann 2015-03-18 kl. 07:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in