Citat:
Ursprungligen postat av
G-spottornado
Hann precis hem från jobb, tänkte se matchen i repris men när jag slog på TVn var det straffläggning...
Jävla tur jag inte såg hela, haha. Klart de bränner det i sista sekunden. Och det känns lite symboliskt att det är just Kiessling som blir syndabock.
Tror det kommer sätta sig i psyket på honom, och kombinerat med hans dåliga säsong kommer hans nedgång vara ett faktum.
Får vi se vad Dortmund lyckas åstadkomma imorgon.

Tycker cyberkalle ska byta avatar igen för att ge sitt stöd... Kanske en fin photoshopad bild med Grosskreutz ansikte över BVB-loggan

Såg bara förlängningen och tyckte inte det var så dåligt spel som det verkar ha varit under matchen, men mycket kamp och många fouls. Är förvånad över att formsvage Kiessling över huvud taget skjuter och tänkte detsamma som du när han missade - han kommer aldrig att hämta sig från det här...
OK, om en av skyttarna missar, men en missad, lös boll och två bollar långt över är det sämsta jag någonsin sett ett tyskt lag prestera. Ingen skugga över Leno, gick alltid åt rätt håll och var aldrig långt ifrån välplacerade straffar, klassräddning vid stolproten.
Tråkigt att grislaget ATM går vidare, ännu tråkigare att Neverkusen aldrig överraskar positivt när det gäller.