2015-03-17, 00:20
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
verkar som alla härinne bara bryr sig om sina stats, varför spelar ni inte för att ha kul istället? man kan väl inte alltid vinna och få hög rating i detta spel...

skulle inte haft 100+ tanks of jag brydde mig om stats
har 1200 matcher i löwe och 43% winrate med den
sedan har jag 700+ matcher i leffe och 64%wr
min bästa top tank är fan leopard 1, hur mycket jag hatar den kommer jag inte under 60% winrate med den

mnn jag gillar dock att pajja för andra stats paddare, speciellt nollor med 2000 matcher 1500+ wn8, dom bölar alltid för dom inte fick göra någon skada den matchen när man dödar dom först pga xvm meddelare att dom paddar heehe
stor skillnad på på tex en spelare med 35000 matcher och wn8 på ~3000, då prioriterar man att döda den person av en annan anledning

stats ser jag bara som en kul grej, tex fick 12000 wn8 i min elc en dag
och en annan dag fick jag 124 wn8 i min e100 PL morons PL retards

etc..

edit: ang löwe

har börjat spela den seriöst nu, gått från 40% till 43%
anledningen till att jag hade så låg WR var att jag hatade dens mm så mycket att så fort där var en tier 10 med så tryckte jag jag "w" och sedan enter and scoutade
var trött på att alltid komma själv mot 3 st is7 eller liknande :P
men har som sagt börjat spela den seriöst nu och den känns lite bättre nu
Senast redigerad av Kebabsuger 2015-03-17 kl. 00:23.
Citera
2015-03-17, 00:25
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Lägger av för idag. Hamnar i det ena tier8-10 laget efter det andra där dom inte ens förmår göra 500 i dmg.

Den ena överkörningen efter den andra.
japp, WG har fördärvat spelet, tror dom bara kommer köra på tills dom börjar gå plus minus noll och då stänger dom av det
dom har ju fått tillräckligt med cash ändå, varför bry sig om gameplay då
Citera
2015-03-17, 14:32
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
edit: ang löwe

har börjat spela den seriöst nu, gått från 40% till 43%
anledningen till att jag hade så låg WR var att jag hatade dens mm så mycket att så fort där var en tier 10 med så tryckte jag jag "w" och sedan enter and scoutade
var trött på att alltid komma själv mot 3 st is7 eller liknande :P
men har som sagt börjat spela den seriöst nu och den känns lite bättre nu

Det går ju faktiskt att köra en tier VIII heavy i en tier X match men det är ett jäkla meck att lyckas. Igår t.ex. hade jag över 3k damage med min IS-3:a och sköt bl.a. ut både en IS-4 och fick in sista skottet i en JPzE100 på kuppen. Inte illa faktiskt. (ja, ett visst mått guld var involverat). Gick på en flank tillsammans med två duktiga Xor (Maus och T57) i mitt lag och ingen brydde sig om mig. Höll mig först lite bakom, sen på sidan om och kunde flankskjuta en hel del. Fast för varje sån match så tycker jag att man blir mosad och förnedrad x3.

Tycker dock att det är sällan man ser en Löwe presterar på den nivån. T34 och AMX50 100 ibland, kanske också IS-3 som sagt. Men sällan en Löwe imo. Fast det kanske bara är inbillning?

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
japp, WG har fördärvat spelet, tror dom bara kommer köra på tills dom börjar gå plus minus noll och då stänger dom av det dom har ju fått tillräckligt med cash ändå, varför bry sig om gameplay då
Det har du nog rätt i även om man inte skall underskatta att "mycket vill ha mer". Fast drivkraften att skapa ett bättre WOT verkar sjunka för varje miljon som trillar in på kontot...

Ni som lirat onlinespel tidigare. Hur länge brukar sådana här "lyckade" spel leva (och utvecklas)?
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-03-17 kl. 14:35.
Citera
2015-03-17, 14:53
Medlem
TioKilos avatar
Har inte spelat WoT på kanske ett år nu men minns att det förut snackades/ryktades/trollades om ett Europa träd, där tanks från bl.a Sverige skulle ingå.

Har detta utvecklats vidare något eller hur ligger det till idag?
Citera
2015-03-17, 16:16
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TioKilo
Har inte spelat WoT på kanske ett år nu men minns att det förut snackades/ryktades/trollades om ett Europa träd, där tanks från bl.a Sverige skulle ingå.

Kommer nog nästa år, inte en hel svensk linje utan snarare någon blandning av olika från Europa.

Italien, Ungern, Sverige och kanske någon light tier II polsk..

Har uppmärksammat följande ( på mig ) att de flesta som spelar nu tycks vara CZ SK, RO. PL förstod iaf orden idiot etc. Men dessa kan verkligen inte engelska, på riktigt.

Jag trodde att engelska kunskaperna (om en grundskole nivå) fanns även i dessa öststatsländer, verkar inte finnas där alls då inte ens dessa 12 åringar därifrån ens förstår vad man rage:ar om.. då är det illa......

Annars same old. Fortsätter att klubba i min Pz. S35 för nöjes skull. gör 1000 dmg och brukar skrapa ihop 6 kills varje omgång. Sälklubba - ja va fan jag skiter i vilket jag vill ha kul när jag spelar och med denna på tier III (även mot IV och V går det att retas om man vet hur man ska ta dem..)
Citera
2015-03-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TioKilo

Har vi tur kommer ett helsvenskt utvecklingsträd. Här är en bloggpost som visar hur det skulla kunna se ut. Uppenbarligen finns det tillräckligt många svenska vagnar, prototyper och skisser för att skapa ett svenskt utvecklingsträd.

http://ftr.wot-news.com/2014/10/24/swedish-tanks-special-branchtree-for-wot/

Hade varit drömmen att få åka runt i en "Lansen", "Pilen" eller "Värjan" och sprida död och förintelse runt omkring sig.
Citera
2015-03-17, 17:53
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubb
Har vi tur kommer ett helsvenskt utvecklingsträd. Här är en bloggpost som visar hur det skulla kunna se ut. Uppenbarligen finns det tillräckligt många svenska vagnar, prototyper och skisser för att skapa ett svenskt utvecklingsträd.

http://ftr.wot-news.com/2014/10/24/swedish-tanks-special-branchtree-for-wot/

Hade varit drömmen att få åka runt i en "Lansen", "Pilen" eller "Värjan" och sprida död och förintelse runt omkring sig.

Lansen med 105mm bössan... yum..
Och inse vilket ramaskri det blir från ryssjävlarna när de inser hur svårt det är att ta kål på en strv103 som är "hull down"
Citera
2015-03-17, 20:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Har dom löst hur stridsvagn S ska fungera med fysikmotorn då?
Citera
2015-03-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har dom löst hur stridsvagn S ska fungera med fysikmotorn då?

jag förstår inte problemet där egentligen... du kan ju höja och sänka pipan på alla andra vagnar, med strv s så eleveras hela vagnen.
fast det är säkert som de säger att är problem på nått sätt, men vaffan borde ju gå att åtgärda, det gäller ju bara en vagn.

hoppas verkligen att det kommer ett hel-svensk uppsättning tanks.
Citera
2015-03-18, 00:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Just det som är problemet, det finns ingen lösning att ändra fjädringen eller hur sikte ska fungera med en kanon som kräver vridning av hela vagnen.
Citera
2015-03-18, 01:02
Medlem
Salorms avatar
På tal om ingenting, World of Warships är helt ok att spela. Lite halvsvårt kan jag tycka men har bara spelat 3 matcher
Citera
2015-03-18, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
På tal om ingenting, World of Warships är helt ok att spela. Lite halvsvårt kan jag tycka men har bara spelat 3 matcher

som gamal sjöbuse vill jag spela fartyg

open elelr closed beta? jag vill ha en key finns det nån länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in