2015-03-16, 17:27
Medlem
swimp78s avatar
Inte är det synd om honom. Han har en många gånger större "plattform" både för åsikter kontaktnät, framtidschanser osv än de flesta andra psyksjuka och obehagliga människor i Sverige. Vilken annan dåre har hundratals kändisar som följer allt skit hen skriver?

I en annan värld hade Inde suttit i en lägenhet och skrikit in i väggarna. Nu har han iaf folk som lyssnar och kanske rentav jobbmöjligheter som väntar om han blir "frisk".
Citera
2015-03-16, 17:35
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Vad är det med honom? Är han psykiskt sjuk på riktigt? Så jävla obehaglig.

https://twitter.com/JonasInde/status/577394370539864064
https://twitter.com/JonasInde/status/577467104485605377

Tragiskt! Mest för barnet i fråga då.
Citera
2015-03-16, 17:59
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Måhända är jag en elak människa men jag finner faktiskt stor humor i när den kulturmarxistiska eliten börjar äta sina egna barn. Jonas Inde har i flera år hatat och hetsat mot vanligt folk, ivrigt påhejad av vänsterliberala twitterfånar. Nu är det han själv som står framför mynningen. Så kan det gå.

Jag har svårt att inte sympatisera med Jonas, trots hans vrickade PK-åsikter.

Men läste jag rätt att han nu placerade Birgitta Ohlson med Schyman och de andra feministerna i en tweet? Lyssnade på hans värvet-intervju som väl spelades in i somras och där lyfte han fram henne som en av få bra svenska politiker eller vad det nu var
Citera
2015-03-16, 19:27
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Vad var så obehagligt med dessa tweets? I Jonas Inde-mått var dom näst intill normala. Killen kan annars vara sjukt kymig och obehaglig i sina tweets men han brukar ta bort dom så fort han kommer ur den maniska fasen/alkoholruset så kan inte ge något värre exempel just nu.

Klart är dock att han inte mår bra och gör sig själv en enorm otjänst genom att nyttja sociala medier. Hans Lithium-medicinering måste ha upphört eller fungera väldigt dåligt och man kan undra om han inte har några vänner/anhöriga som kan ta bort honom från tangentbordet och skjutsa honom till psykakuten när vansinnet bryter ut?

Det är synd om karln.

Knappt läst något av honom tidigare, känns som om det har funnits värre. Hans framtoning och sätt att skriva är obehagligt. Det är hotfullt och osammanhängande på ett konstigt sätt, som om ett barn skriver.
Citera
2015-03-16, 20:07
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Knappt läst något av honom tidigare, känns som om det har funnits värre. Hans framtoning och sätt att skriva är obehagligt. Det är hotfullt och osammanhängande på ett konstigt sätt, som om ett barn skriver.
Förrförra vintern höll den prepsykotiska maniska perioden i sig 5-5½ månad, på twitter. Så det kommer nog att fortgå nu och bli värre. Men han snarare sansade sig då till slut än att krascha offentligt helt och hållet. Jag vill minnas att han för två år sedan läste inläggen i denna tråd och kommenterade dem några gånger mer eller mindre i realtid.
Citera
2015-03-17, 19:09
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Nej, det gör dom inte. Och mitt minne av dem är att dom är fxttor allihop. RT @HarjuHakansson Backar resten av Killinggänget Jonas Inde?

Han verkar inte må alltför bra iallafall.

Hoppas inte det blir lika allvarligt som senast då han försökte ta sitt liv.

Oroväckande att han retweetar Sture Bergwalls inlägg.

Citera
2015-03-17, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Nej, det gör dom inte. Och mitt minne av dem är att dom är fxttor allihop. RT @HarjuHakansson Backar resten av Killinggänget Jonas Inde?

Han verkar inte må alltför bra iallafall.

Hoppas inte det blir lika allvarligt som senast då han försökte ta sitt liv.

Oroväckande att han retweetar Sture Bergwalls inlägg.

Det är så med psykisk sjukdom att tyvärr går det till en gräns när omgivningen inte orkar längre. Då är det proffs som måste ta över. Därför vet jag inte om man kan ge Killinggänget skulden om de inte backar Jonas Inde, de har säkert försökt. De blev ju jättebesvikna när han helt plötsligt hoppade av Killinggänget och gjorde det genom ett pressutskick istället för att tala med dem.
Citera
2015-03-17, 20:13
Bannlyst
Jonas Inde har tagit strypgrepp på "Twitter" och han gör det bra! Han är ju bulletproof så det skriker om det... Älskar Inde för att han låter sig korsfästas. Den essentiella delen i kristen religion. Den viktiga pusselbiten Var att Jesus blev korsfäst. Inte att han inte blev det...

Jonas Inde är inte mer galen än någon som upprörs av ordet Fitta, hans rant om feminism och hjärntvätt.

All heder åt Jonas Inde. Jag var där precis i starten av detta korståg. Kanske var jag droppen som fick bägaren att rinna över. Gränslöst. Fitta... Är du en fitta?

- Nej!
- Men du är ju feminist!
- Fitta!

Någon måste föra tvåfrontskrig. Där både sin egen heder och individ som insats står på spel. För det är vad det är. Ett enda stort spel.
Citera
2015-03-17, 20:16
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diogenes.Kynos
Jonas Inde har tagit strypgrepp på "Twitter" och han gör det bra! Han är ju bulletproof så det skriker om det... Älskar Inde för att han låter sig korsfästas. Den essentiella delen i kristen religion. Den viktiga pusselbiten Var att Jesus blev korsfäst. Inte att han inte blev det...

Jonas Inde är inte mer galen än någon som upprörs av ordet Fitta, hans rant om feminism och hjärntvätt.

All heder åt Jonas Inde. Jag var där precis i starten av detta korståg. Kanske var jag droppen som fick bägaren att rinna över. Gränslöst. Fitta... Är du en fitta?

- Nej!
- Men du är ju feminist!
- Fitta!

Någon måste föra tvåfrontskrig. Där både sin egen heder och individ som insats står på spel. För det är vad det är. Ett enda stort spel.

Förstår nada av vad du skriver.
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2015-03-17 kl. 20:26.
Citera
2015-03-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diogenes.Kynos

- Nej!
- Men du är ju feminist!
- Fitta!

Du är inte helt ute och cyklar, men visst är det synd att Inde ska må så dåligt att han inte får umgås med sitt barn. Att han nekas vårdnad har såklart inte något med "genus" att göra, utan vem som helst som lider av en allvarlig psykisk störning nekas vårdnad, så sjuk är han just nu. Men Twitter får han gärna döda, då det är ett hemskt fenomen, och avslöja alla hycklare som hänger där.
Senast redigerad av Klasina 2015-03-17 kl. 21:05.
Citera
2015-03-17, 21:01
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:

Det är ju så twitter låter. Det är väl lite därför ingenting ska diskuteras på twitter.

Oavsett underhållande när sveriges kändiselit får härdsmältor på twitter. De patetiska fyllediskussionerna flyttar ut i det offentliga. Fattar inte att de här människorna aldrig lär sig.
Citera
2015-03-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Jag har svårt att inte sympatisera med Jonas, trots hans vrickade PK-åsikter.

:

PK!? Du menar att Jonas "Jag drar iväg trettio tweet om dagen om hur vidriga feminister är och hur mycket jag hatar kvinnor" Inde är politiskt korrekt!!??
Eller missförstod jag....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in