2015-03-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
180kr för 1gram sample test av Ice-o-lator låter galet i mina ögon.

Vet att det inte är fel prissatt heller, min är markerad som skickad nämligen.

Inte det minsta galet, 180kr grammet är helt normalt för Ice-o-lator. Sample är inte synonymt med gratis och varför skulle en vendor med över 200 lyckade transaktioner behöva ge ut gratissample? Varför ens ta 18kr, gratis knark men inte gratis porto? På det har jag aldrig varit med om gratissample på SR/FS/Agora/EVO som sagt, men vad vet jag, tokigare ting har skett.

Det bara att hålla tummarna att han i sådant fall inget märker fören det är lagt på lådan.
2015-03-15, 14:17
Medlem
Det är gratis sample, tror det var tio gram han delade ut. inte felaktig prissättning alltså.
2015-03-15, 15:11
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Inte det minsta galet, 180kr grammet är helt normalt för Ice-o-lator. Sample är inte synonymt med gratis och varför skulle en vendor med över 200 lyckade transaktioner behöva ge ut gratissample? Varför ens ta 18kr, gratis knark men inte gratis porto? På det har jag aldrig varit med om gratissample på SR/FS/Agora/EVO som sagt, men vad vet jag, tokigare ting har skett.

Det bara att hålla tummarna att han i sådant fall inget märker fören det är lagt på lådan.
Ska jag behöva pm:a herren och skicka bevis på att det inte är fel prissatt? Testa kolla runt lite så ska du se att fler gör liknande.

Senast redigerad av Baski 2015-03-15 kl. 15:15.
2015-03-15, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Ska jag behöva pm:a herren och skicka bevis på att det inte är fel prissatt? Testa kolla runt lite så ska du se att fler gör liknande.

Ja vill du övertyga mig så är det nog allt vad du behöver göra. Jag är öppen för att det stämmer, men lika misstänksam att det blivit något misstag. Att du drar till med en högriskvendor från utlandet med ganska låg rating förändrar inte ovanligheten i svensk kontext.

Hur som spelar min misstänksamhet ingen som helst roll, antingen dyker det upp eller inte. Vi kan lämna det hädan för trådens skull nu. Hoppas du får något.
2015-03-15, 20:28
Medlem
elmerengues avatar
Angående Thinkfirst så kan jag bara jubla över hans Sour Diesel. Tog slut på ett dygn och vilket fint röka. Riktigt filosofröka som jag kunde fokusera på med en clear high utan dess like. Ksalolen hjälpte såklart till för mitt fokus men det rökat såldes slut snabbt så baserat på den ordern kan jag bara promota säljaren. Bara buds och en dag med posten.
2015-03-15, 20:48
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Angående Thinkfirst så kan jag bara jubla över hans Sour Diesel. Tog slut på ett dygn och vilket fint röka. Riktigt filosofröka som jag kunde fokusera på med en clear high utan dess like. Ksalolen hjälpte såklart till för mitt fokus men det rökat såldes slut snabbt så baserat på den ordern kan jag bara promota säljaren. Bara buds och en dag med posten.

hur stor mängd tog slut på ett dygn?
btw, ksalol border snarare dämpa ditt fokus inte främja det, men vi alla reagera olika, det är det fina med narkotika.
allas upplevelser har smått unika quirkyness
2015-03-15, 23:41
Medlem
Emerains avatar
Att ordna fram bitcoins är inget som har med Darknet-shoppar att göra även om det är valutan på Darknet. Det finns diskussionsplats för det på andra delar av Flashback.

OT raderat.
/mod
2015-03-16, 00:51
Medlem
hockexxs avatar
Fick aldrig någon kompensation utav Ideal-express och orkar inte tjata heller så det får vara.. Så 2 veckors leveranstid från beställning och utebliven lovad kompensation :/

Känns knappast som det finns en anledning att skriva något alls till han då han kan vifta bort det hur som. Aja, produkten var ju bra som sagt men förstår inte varför man hävdar att man skickat extra kompensation fast man inte gör det...

Köpte för övrigt också sour diesel för ett tag sedan av thinkfirst och det var bra. Men köpte från en annan vendor samtidigt som var bland det bästa gräs jag rökt. Så kan inte riktigt avgöra heller då jag provade hans produkter efter. Vet att det var sämre vad gäller kurering och trimning, men potensen verkade vara på liknande nivå.
2015-03-16, 01:53
Medlem
zaaph1s avatar
Kan gröna Medsexpress (tror det var nåt sånt dom hette)
Fick in 100 Ritalina, 1200kr, tog fyra dagar och bra stealth.
2015-03-16, 10:01
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
hur stor mängd tog slut på ett dygn?
btw, ksalol border snarare dämpa ditt fokus inte främja det, men vi alla reagera olika, det är det fina med narkotika.
allas upplevelser har smått unika quirkyness
Hans listings tog slut på ett dygn, inte mitt stash, dåligt uttryck av mig. Nej ksalol och subutex och andra läkemedel får bort ångest och ger mig framåtanda och fokus. Oerhört karriärfrämjande men beroendeframkallande.. Vi är alla olika och det som gör vår art så överlägsen.
2015-03-16, 13:47
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Hans listings tog slut på ett dygn, inte mitt stash, dåligt uttryck av mig. Nej ksalol och subutex och andra läkemedel får bort ångest och ger mig framåtanda och fokus. Oerhört karriärfrämjande men beroendeframkallande.. Vi är alla olika och det som gör vår art så överlägsen.
Överlägsen?
Mja. Intressant är ordet jag hade valt
2015-03-16, 15:22
Medlem
Blev positivt överraskad utav Swedishweed. Alltid trevligt med en ny gräsvendor som kan konkurrera med eliten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in