2015-03-14, 10:07
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Än har dom inte tagit undan dock, lägger en beställning på en femma!

Yeah, hann också Hoppas bara dom dom inte har för många beställningar men de tror jag inte. Har lite kvar och ska spara till rave nästkommande helg
2015-03-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Ja, var fan över förväntan.. men mailade dem nu och det börjar finnas väldigt lite kvar så de kommer ta ner de största listingens lite senare idag för tillfället till lagret är påfyllt. Åh underbar dag igår, har fan ingen AT alls. Tog en ksalol innan jag la mig, men brukar behöva proppa mig full med det..

Väntar nu bara på att BTC ska komma in!

Fa-an, rixpank den här månaden men hoppas man lyckas klippa lite till av det här MDt
2015-03-14, 11:32
Medlem
eilahtans avatar
Fick svar och dom hade kvar så det räckte över helgen i alla fall. Dom skulle skicka mitt på söndag så jag antar att resterande också

Fett nice
2015-03-14, 12:35
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Kan det möjligtvis vara så att just din vendor råkat skicka 2 försändelser? Känns ologiskt och osannolikt men än osannolikare att tullpersonalen fått för sig att skicka hem detta till dig ändå.

Har själv vart med om försändelser 2 dagar i rad trots att jag bara beställt 1 alltså att en vendor dubbelpostat s.a.s.

Således att ena gick igenom och andra fastnade. Dock skumt med tidspannet vilket mer eller mindre utesluter att det är ett dubbelskick som skett.

Du frågade aldrig om reship av vendorn då de aldrig anlände? Har även vart med om scenarion där vendorn väljer att skicka nytt under tiden man fortfarande "väntar" på första försändelsen.
hmn, skulle väl vara om han fick för sig att skicka en extra försändelse när jag frågade om det blivit förseningar... Märkligt.
2015-03-15, 08:35
Medlem
eilahtans avatar
Vem säljer bäst hasch och bäst priser på opi, framförallt tramadol. Och kanske har söndagstömning?
2015-03-15, 09:45
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
zero-zero hos embus eller iceolator hos bugsbunny. La själv en beställning imorse på iceolatorn.

Blev en order från embus

ZeroZero *top shelf* + EXTRA 1 gram budsmul! - 5 gram

Återkommer med uppdatering.
2015-03-15, 09:54
Medlem
utanws avatar
Hur är Thinkfirst's Bubbelgum? Ser ut att vara det enda som lockar på gräsfronten just nu.
Hoppas det är kvar i några dagar till eller att det kommer något mer spännande under kommande vecka.
2015-03-15, 11:48
Medlem
Bugsbunny har 3 Ice-o-lator 1-gram samples kvar (nästan gratis). Så passa på!
Lämna gärna recension senare, är lite nyfiken. Alltid hört om "ice", men kan inte beställa just nu.
2015-03-15, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Hur är Thinkfirst's Bubbelgum? Ser ut att vara det enda som lockar på gräsfronten just nu.
Hoppas det är kvar i några dagar till eller att det kommer något mer spännande under kommande vecka.

ThinkFirst är utan tvivel den bästa svenska gräsvendorn på EVO just nu. Ypperligt trevlig och tillmötesgående men framförallt har han riktigt bra gräs. Hans Sour Disel var helt fantastisk.

Pass på när han har inne!

Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Bugsbunny har 3 Ice-o-lator 1-gram samples kvar (nästan gratis). Så passa på!
Lämna gärna recension senare, är lite nyfiken. Alltid hört om "ice", men kan inte beställa just nu.

Misstänker starkt att det blivit en nolla för mycket vid prissättningen, så räkna inte med att det går iväg.
2015-03-15, 12:32
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Misstänker starkt att det blivit en nolla för mycket vid prissättningen, så räkna inte med att det går iväg.
Tror du hans sample pack ska kosta 170kr +?

Absolut inte en nolla för mycket vid prissättningen, han tar ju betalt för brevet + frakten. Haschet är ja just det, sample.
2015-03-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Tror du hans sample pack ska kosta 170kr +?

Absolut inte en nolla för mycket vid prissättningen, han tar ju betalt för brevet + frakten. Haschet är ja just det, sample.

Eftersom 10g kostar BTC 0.6581 så är det rimligt att anta att han skulle ta BTC 0.073 för 1g men att det letade in sig en extra nolla. 18kr för 1 gram Ice-o-Lator låter tokigt prissatt och gratissample hos en redan etablerad vendor har jag aldrig varit med om tidigare. Däremot är det vanligt att 'sample' är lika med möjligheten att köpa en liten mängd.
2015-03-15, 13:44
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Eftersom 10g kostar BTC 0.6581 så är det rimligt att anta att han skulle ta BTC 0.073 för 1g men att det letade in sig en extra nolla. 18kr för 1 gram Ice-o-Lator låter tokigt prissatt och gratissample hos en redan etablerad vendor har jag aldrig varit med om tidigare. Däremot är det vanligt att 'sample' är lika med möjligheten att köpa en liten mängd.
180kr för 1gram sample test av Ice-o-lator låter galet i mina ögon.

Vet att det inte är fel prissatt heller, min är markerad som skickad nämligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in