2015-06-11, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jallajalla
Letar efter en shop som har Noopept och skickar inrikes.
Har någon beställt nootropics från alphabrain.eu? Tänkte lägga en order efter helgen men skulle helst vilja veta om dom är gröna.
Tacksam för svar.
Dom är gröna. Jag har inte testat deras noopept men kan varmt rekommendera deras nootropic paket som heter Alpha Brain.
2015-06-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
FlugSvamp 2.0 är en inrikesshop för diverse saker som inte är lagliga att saluföra på det vanliga nätet.

Du behöver Tor browser för att komma åt hemsidan.

https://www.torproject.org/

http://flugsvampkgwqwao.onion/
Tack för de sjusta svaret, hade förväntat mig ett drygt svar med tanke på frågan:-)
2015-06-11, 22:42
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Jag drog samma slutsats eftersom det betedde sig som kreatin i vatten. Jag provar alltid att lösa upp i vatten efter acetontvätten för att se om det är något icke vattenlösligt bank i. Ibland gör jag en tvätt med avjonat vatten där jag låter vattnet dunsta efter att skräpet filtrerats ur lösningen för att få en så ren produkt som möjligt.

Med det sagt så var även jag nöjd med bunnys, det var det bästa jag köpt på ett bra tag. Men jag saknar den kvaliteten som snogubbe hade i början av sin karriär, eller jollyroger. Det var inte nödvändigtvis mer potent, men det var så mycket skönare och fluffigare känsla. Cobraswe har även haft samma kvalitet

Precis. Sedan är det rätt tydligt, det finns inget annat som beter sig på samma sätt. Kreatin är väldigt fluffigt och lent om man känner på det. Personligen störs jag inte av att det är just kreatinbankat, synd att det inte är acetonlösligt bara. Hur som, skönt att få bort all vidrig fenylaceton... rävgift.
Jag har kört totalt 300mg under dagen. Och jag har varit behagligt stimulerad, så det var en otrolig lättnad att det inte var skräp. Skulle säga att det faktiskt är rätt hyffsat racemat, trots att man inte hållt tillbaka på kreatinskopan.
2015-06-11, 23:03
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Verkar som en hel del "försvinner" i posten, någon som inte fått fram några brev? konsekvenser?
2015-06-11, 23:05
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Verkar som en hel del "försvinner" i posten, någon som inte fått fram några brev? konsekvenser?

Min kompis har, som sagt, fortfarande inte fått MDMA beställt ifrån utlandet på ett tag. Inget tullbrev.

Har själv fått ett, ifrån Tyskland, dock.
2015-06-11, 23:12
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Min kompis har, som sagt, fortfarande inte fått MDMA beställt ifrån utlandet på ett tag. Inget tullbrev.

Har själv fått ett, ifrån Tyskland, dock.
tänkte mer på inrikes! men tack!
2015-06-11, 23:32
Medlem
Peace-Bomb1s avatar
Är det någon som testat KickAss's amfetamin ? Vem har förövrigt det bästa kokainet ?
2015-06-12, 13:06
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace-Bomb1
Är det någon som testat KickAss's amfetamin ? Vem har förövrigt det bästa kokainet ?

Ja jag har testat det tjacket, och jag kan lika gärna skicka dig en påse dextropur om du vill för samma pris. Skräp är vad det är! Om du ska köpa tjack så fick jag tips på Erkran, ska tydligen vara bra.

Är det förövrigt någon som testat Dolcontinet från Lucky's?
2015-06-12, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lavish
Dom är gröna. Jag har inte testat deras noopept men kan varmt rekommendera deras nootropic paket som heter Alpha Brain.
Kanon ska lägga en order på det efter helgen då. Tack för hjälpen.
2015-06-12, 15:49
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Någon som har handlat av urbansgrejor?
Och hur lång tid brukar det ta att få sina saker isf?
2015-06-12, 16:12
Medlem
Vattenspridares avatar
Tänkte kolla om någon la en order hos
luckys igår och fått det idag?
2015-06-12, 17:36
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Någon som har handlat av urbansgrejor?
Och hur lång tid brukar det ta att få sina saker isf?
Sist jag köpte av urbansgrejor så kom det på 24 timmar. (inga garantier men iallafall..)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in