Citat:
Ursprungligen postat av
jollythecat
Nja, jag skulle inte våga göra det med tanke på att det finns statistik på vilka bilar som har sålt bäst.
Har inte sett den listan själv (zentorno är antagligen etta, lol) men jag har läst att den finns. Dvs att rockstar kan se vilka bilar som säljs och antagligen då kan se vilka bilar som en enskild användare har köpt. Så dom kan nog se att man har köpt 50 st skit bilar och tjänat massa pengar på väldigt kort tid.
Glitcher av den typen får sån bred spridning att det blir en förlust för rockstar att banna en så stor del av communityn.
Sen kan de aldrig "bevisa" att man fuskat. Man kanse bara ville ha en flotta med rusty rebels men sedan ångrade sig

. Andra glitchar som varit svårare att genomföra men med större utdelning så har folk bannats just för att de va så få som gjorde den och utdelningen var helt sjuk.
Menmen nu är den patched. Bara vänta på en ny glitch. Känner jag rockstar rätt så kommer den inom en snar framtid. De verkar inte kunna hålla tätt någonstans vid nya releases. Nästan så man kan tro att deras beta testning är 2 praktikanter som får lira en eftermiddag.