2015-03-12, 22:42
Medlem
syndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
är du level 12? man måste va level 12 för att Lester ska ringa.
Är level 19. Det är helskumt
Citera
mogs avatar

Moderatormeddelande

Postat av mog 2015-03-12, 22:58
Medlem
Moderatormeddelande

Hårdvaruproblem tar ni i respektive tråd:

(FB) Xbox 360 - Support
(FB) Playstation 3 - Support

Problem med spelet, problem med att komma online? Posta i (FB) Den officiella supporttråden för GTA V.

Söker du/ni någon att lira med? Posta i (FB) Spelare söker spelare och i den tråden endast!

Inlägg som rör användare, hur PSN fungerar, allmäna frågor som t ex. hur nedladdning av spel fungerar hör inte hemma i tråden. Allmänna frågor om spelet får ni ta det i den vanliga GTA V tråden.

(FB) Den officiella GTA V-tråden (Inget snack om Warez)
(FB) Den Officiella GTA V PC tråden

ALLT off-topic belönas hädanefter med en varning.

//Moderatorerna i Spel
Senast redigerad av mog 2015-03-12 kl. 23:11.
2015-03-12, 23:23
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Någon som vet vart jag kan köpa cash billigt? Alltså jag pratar om tiger/shark cards eller vad de heter. Jag vet att det går att köpa i PS-shopen men tänkte om det finns billigare priser
Strunta i att köpa cash om du måste leta efter billiga deals. Isåfall kan du lika gärna göra den busenkla pengar glitchen som funkar på online nu för ps4 och XB1.

1. Köp en rusty rebel jeep för 3000$
2.kör den till en modshop och lägg på rimsen "raider" för 5000$
3.köp tutan "sad trombone", det står att den kostar 26000$ men köper ni den märker man att det inte dras några pengar.
3.Sälj bilen för 42 600$

Minus bilen och rimsen tjänar man 34 600$ per bil. Det är ingen 45 minuters spärr på att sälja dessa bilar och köper man 10 bils garaget vid downtown LS flygplatsen är det max 100m mellan garage och närmsta mod shop. Så det går väldigt fort att tömma garaget och dra in runt 400k på 15min.
Citera
2015-03-12, 23:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Strunta i att köpa cash om du måste leta efter billiga deals. Isåfall kan du lika gärna göra den busenkla pengar glitchen som funkar på online nu för ps4 och XB1.

1. Köp en rusty rebel jeep för 3000$
2.kör den till en modshop och lägg på rimsen "raider" för 5000$
3.köp tutan "sad trombone", det står att den kostar 26000$ men köper ni den märker man att det inte dras några pengar.
3.Sälj bilen för 42 600$

Minus bilen och rimsen tjänar man 34 600$ per bil. Det är ingen 45 minuters spärr på att sälja dessa bilar och köper man 10 bils garaget vid downtown LS flygplatsen är det max 100m mellan garage och närmsta mod shop. Så det går väldigt fort att tömma garaget och dra in runt 400k på 15min.
Nackdelen med den metoden är ju att det finns risk att man blir bannad. Jag läste om någon som hade råkat ut för det.
Citera
2015-03-13, 00:47
Medlem
3ndymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syndrome
Är level 19. Det är helskumt

Har du en High-End Apartment? Även det måste du ha, den billigaste kostar 200.000$
Citera
2015-03-13, 07:11
Medlem
Pattsons avatar
Verkar som att Rockstars underhåll av serverarna igår kanske gjorde skillnad. Lyckades spela 3-4 timmar igår kväll utan ett enda avbrott. Hoppas det fortsätter så i helgen.
Citera
2015-03-13, 10:00
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nackdelen med den metoden är ju att det finns risk att man blir bannad. Jag läste om någon som hade råkat ut för det.
Bara om du streamar eller liknande och visar ditt psn namn. Själva glitchen i sig är omöjlig för rockstar att spåra vem som använder. Man kan lika gärna ha sålt sina egna bilar.
Citera
2015-03-13, 12:37
Medlem
danne9king9s avatar
Heist - Bra eller Anus?
Har inte hunnit spela de ännu så undrar vad era intryck av de är. Höll de alla stora förväntningar, är de bra uppdrag, är de enkelt eller svårt, håller uppdragen länge osv?
Vad är bra och vad är mindre bra?
Citera
2015-03-13, 12:49
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Heist - Bra eller Anus?
Har inte hunnit spela de ännu så undrar vad era intryck av de är. Höll de alla stora förväntningar, är de bra uppdrag, är de enkelt eller svårt, håller uppdragen länge osv?
Bortsett från server strul som vi löste med att köra via en invite only session så har jag haft en rolig vecka.

Uppdragen kräver kordination, fokus och erbjuder mycket underhållning. Setupsen innan själva heisten är minst lika roliga och kan vara rätt svåra ibland. Vi kör allt på Hard också så dör någon måste man börja om.

Jag tycker väntan har varit värt det. Man sitter på helspänn medans man rullar påväg mot nästa stöt.
Citera
2015-03-13, 14:57
Medlem
Hur funkar den där klara alla heist utan att dö challengen när man bara kan vara 2 st på fleeca bank?
Citera
2015-03-13, 15:09
Medlem
Togrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Heist - Bra eller Anus?

Hittar man några seriösa spelare så är det riktigt kul annars kan det va rätt segt..
Citera
2015-03-13, 15:47
Medlem
S3ONs avatar
Önskar man kunde köra alla heist på 2 pers. Varje gång jag och polaren bjuder in 2 randoms så är det alltid någon som fuckar upp allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in