2015-03-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Bara om du streamar eller liknande och visar ditt psn namn. Själva glitchen i sig är omöjlig för rockstar att spåra vem som använder. Man kan lika gärna ha sålt sina egna bilar.
Nja, jag skulle inte våga göra det med tanke på att det finns statistik på vilka bilar som har sålt bäst.
Har inte sett den listan själv (zentorno är antagligen etta, lol) men jag har läst att den finns. Dvs att rockstar kan se vilka bilar som säljs och antagligen då kan se vilka bilar som en enskild användare har köpt. Så dom kan nog se att man har köpt 50 st skit bilar och tjänat massa pengar på väldigt kort tid.
Citera
2015-03-13, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Strunta i att köpa cash om du måste leta efter billiga deals. Isåfall kan du lika gärna göra den busenkla pengar glitchen som funkar på online nu för ps4 och XB1.

1. Köp en rusty rebel jeep för 3000$
2.kör den till en modshop och lägg på rimsen "raider" för 5000$
3.köp tutan "sad trombone", det står att den kostar 26000$ men köper ni den märker man att det inte dras några pengar.
3.Sälj bilen för 42 600$

Minus bilen och rimsen tjänar man 34 600$ per bil. Det är ingen 45 minuters spärr på att sälja dessa bilar och köper man 10 bils garaget vid downtown LS flygplatsen är det max 100m mellan garage och närmsta mod shop. Så det går väldigt fort att tömma garaget och dra in runt 400k på 15min.

Har fungerat i en timme när jag spelade i eftermiddags. Nu när jag loggade in så kostade allt som vanligt och jag fick bara 17.000 för bilen. Har de ändrat?
Citera
2015-03-13, 22:34
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St.Barger
Har fungerat i en timme när jag spelade i eftermiddags. Nu när jag loggade in så kostade allt som vanligt och jag fick bara 17.000 för bilen. Har de ändrat?
Det verkar så. Jag läste precis en tråd på Reddit som också rapporterar att man verkar få lika mycket för alla bilar som man fick innan uppdateringen.
Citera
2015-03-13, 22:41
Medlem
Synd! Var lätta och snabba pengar.
Citera
2015-03-13, 22:51
Medlem
Hann få ihop till en ny bil plus uppgradering på den nästan fullt så ngt positivt iaf.
Citera
2015-03-13, 23:19
Medlem
SteveAngellos avatar
Lirade setup mission till prison break i vilken man ska ta fängelsebussen, en spelare som dog fem gånger i rad.. Mycket irriterande
Citera
2015-03-13, 23:36
Medlem
DePumaTomtens avatar
hela 3h timmar tog två setup missions till den 3e heisten idag.. innan jag rage quitta! tar 10-15min innan de är 4pers i lobbyn sen så antingen lämnar idioterna då uppdraget börjar eller så låser sig allt launching session, börjar om och då de väl kommer igång ska nån noob vara hjälte som bara dör multi gånger.. sen tappa man network till session osv. Allt för att slösa en människas tid i livet.. då jag väl har folk som inte lämnar o dör fixar jag allt själv enkelt men bara processen att vänta på att session ska starta är ett helvete när den sen låser sig. De som vill joina skicka er gamertag på PM, xbox 360. ni kan få större delen av heist pengarna jag vill bara fixa dem o ha platinum.
Citera
2015-03-13, 23:37
Medlem
SithXMs avatar
Mkt roligt har man haft i dag, Men förvånade många skit-fittor som försöker sätta 5% cut och blir förvånade när folk lättar ha ha
Citera
2015-03-14, 00:05
Medlem
På det missionet när man rånar en bank(2 pers) och kommer till en bro failade jag, det stod att man skulle köra under något men såg ingen marker på kartan. Hade snuten efter mig så vågade ju inte köra neråt om jag skulle åka fel. Failade på den då jag gled vidare med bilen. Skulle väl kört under bron men var så nervös
Citera
2015-03-14, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No6
På det missionet när man rånar en bank(2 pers) och kommer till en bro failade jag, det stod att man skulle köra under något men såg ingen marker på kartan. Hade snuten efter mig så vågade ju inte köra neråt om jag skulle åka fel. Failade på den då jag gled vidare med bilen. Skulle väl kört under bron men var så nervös

Du kör på bara på angiven väg sen saktar du in lite när helikoptern kommer och plockar upp dig med en supermagnet.... du ska INTE köra in i tunneln.

Nervös ha ha

Edit: Precis klarat Human Lab fan vad det sista var idiotsvårt där man ska smyga och ta ut vakterna utan att bli upptäckt ... och när vi ÄNTLIGEN klarade det efter typ 10 försök så fick jag connection problems FAN i helvetes jävlar om det inte blev sparat
Senast redigerad av WhiskeyKaffe 2015-03-14 kl. 00:18.
Citera
2015-03-14, 06:50
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6

Jag hade exakt samma problem när jag körde det första gången. Allt gick skitfint, sen skulle man bara köra under helikoptern, men ingenting hände. Fick göra om det 4-5 ggr innan vi blev utkastade i Freemode båda två.

När jag sedan gjorde om det nån dag senare med en polare insåg jag vad problemet var. Första gången satt inte jättemagneten på under helikoptern. Nån bugg av nåt slag, så gör om det bara.
Citera
2015-03-14, 13:39
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Nja, jag skulle inte våga göra det med tanke på att det finns statistik på vilka bilar som har sålt bäst.
Har inte sett den listan själv (zentorno är antagligen etta, lol) men jag har läst att den finns. Dvs att rockstar kan se vilka bilar som säljs och antagligen då kan se vilka bilar som en enskild användare har köpt. Så dom kan nog se att man har köpt 50 st skit bilar och tjänat massa pengar på väldigt kort tid.
Glitcher av den typen får sån bred spridning att det blir en förlust för rockstar att banna en så stor del av communityn.

Sen kan de aldrig "bevisa" att man fuskat. Man kanse bara ville ha en flotta med rusty rebels men sedan ångrade sig . Andra glitchar som varit svårare att genomföra men med större utdelning så har folk bannats just för att de va så få som gjorde den och utdelningen var helt sjuk.

Menmen nu är den patched. Bara vänta på en ny glitch. Känner jag rockstar rätt så kommer den inom en snar framtid. De verkar inte kunna hålla tätt någonstans vid nya releases. Nästan så man kan tro att deras beta testning är 2 praktikanter som får lira en eftermiddag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in