Citat:
Ursprungligen postat av
avento
Vart utan snus nu sen Söndags, mår f*tt dåligt. Känns som en bakfylla på morgonen, ont i huvudet. Cravings, arg, förbannad, koncentrationssvårigheter.
Snusade i 8 år, gick cold-turkey. Kommer aldrig ta en snus igen.
Hur länge håller sig abstinensen i??
När kommer peaken i abstinensen förresten? Efter hur många dagar?
Peaken var för mig, och många andra, dag 30-60, sen mår man kanon.
Men det är, som allt annat

,individuellt så klart.
GÖTT att du bestämt dig för att aldrig mer stoppa in en brun klump med insektsmedel, bye bye Swedish Match!