Citat:
Jag förstår inte riktigt vad du vill säga med ditt inlägg och vad vitsen är att dra upp andra situationer. Är det omöjligt att isolerat titta på Luiz armbåge på Costa och bli aningen förundrad över att ingen talar om detta idag?Diego Costa slängde också en armbåge på David Luiz, i magen. Inte lika allvarligt men ack lika mycket rött kort. Och David Luiz gjorde såklart samma sak på Diego Costa. Men jag tycker inte du skall komma in hit och leka djävulens advokat. Armbågen är ju inte alls lika allvarlig som Diego Costas råsatsning på Thiago Silva.
Citat:
Jag förstår ärligt talat inte vad skillnaden är. Tittar vi till exempel på Bayern-spelarna flockas 4-5 spelare kring domaren och i Chelseas fall är det 9 stycken. Att det är fler Chelsea-spelare beror ju på att situationen i sig framstår som värre och de tycker sig ha sett Oscar blivit väldigt fult tackad. Jag kan ärligt talat inte riktigt se varför antalet spelare är så intressant här.
japp, precis så är det. att spelarna närmast domarn gapar och viftar med armarna sker i princip i varenda situation. det är väl ingen som sagt att detta är ett önskvärt beteende, men likväl är det något som varenda lag i världen gör, därmed inget som folk orkar skriva krönikor eller långa flashbackposter om. ungefär som att varken media eller flashback antagligen skulle bry sig om östers mittback hade rushat två sekunder för tidigt på en frispark.
däremot att hela laget systematiskt söker upp domaren för att bilda en jävla klunga och skrika på honom är inget "vanligt" beteende hur mycket du ens ska försöka vinkla det och få det till samma sak som att spelare jämte domaren av reflex skriker på domaren. hazard (?), costa och ett par andra spelare tar ju för fan långdistanslöpningar för att få med i orgien. terry hoppar (!) ju för fan över skadade oscar för att komma fram och få vara med
. bara löjligt hur du kommer och hävdar att detta minsann bara händer för folk här inne hatar just chelsea av någon anledning, folk klagar ju på exakt samma sak när t.ex. barca och real gör samma saker.
du kan sitta och vinkla det hur mycket du vill, att hela laget tar löpningar för att skrika på domaren är inget som hör till vanligheterna och inte i närheten av vad som hände i bayern - shakhtar igår, hur många
du ens lägger till.
däremot att hela laget systematiskt söker upp domaren för att bilda en jävla klunga och skrika på honom är inget "vanligt" beteende hur mycket du ens ska försöka vinkla det och få det till samma sak som att spelare jämte domaren av reflex skriker på domaren. hazard (?), costa och ett par andra spelare tar ju för fan långdistanslöpningar för att få med i orgien. terry hoppar (!) ju för fan över skadade oscar för att komma fram och få vara med
. bara löjligt hur du kommer och hävdar att detta minsann bara händer för folk här inne hatar just chelsea av någon anledning, folk klagar ju på exakt samma sak när t.ex. barca och real gör samma saker. du kan sitta och vinkla det hur mycket du vill, att hela laget tar löpningar för att skrika på domaren är inget som hör till vanligheterna och inte i närheten av vad som hände i bayern - shakhtar igår, hur många
du ens lägger till.