Citat:
Ursprungligen postat av
Mercyisavirtue
Snackar du specifikt om Viasat play nu, eller tv3-play

? Ja, jag såg det samma kväll via tv3-play, har ingen aning om hur Viasat's funkar.
Var tvungen att snabbt dubbelkolla nu, och var visst bara i det senaste avsnittet som han inte var med i slutet. Men då är det Jenny som sköter själva konfrontationen. Sanna var med i dom första två säsongerna?
Haha. Jag är dålig på ansikten så jag märkte inte att de bytte tjej, särskilt inte då jag såg tredje säsongen först och sedan de äldre

Tänkte bara "Nämen, tänk att jag inte såg att det är Sanna Lundell då jag såg de första avsnitten". My bad!
Jag menar både Viaplay och TV3. Enligt tråden som handlar om det fallet så publicerades det fjärde avsnittet under en kort stund den kvällen men det togs sedan bort och det har inte publicerats på nytt. Både TV3 Play och Viasat Play saknar det avsnittet i nuläget och det var samma sak igår.
Enligt vad som står i tråden om avsnittet så sade de hans namn vid ett tillfälle utan att maska det, visade mammans namn, de maskade inte hans röst och det gick att identifiera var han bodde via bilderna på omgivningen. Det sägs där att han är en slipad person och att han troligen har hotat med rättsliga åtgärder för förtal eller dylikt och att det är därför som TV3 väljer att inte lägga ut det avsnittet.
Källa:
(FB) Stalkers - "Stefan" Alingsås/Göteborg