Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymnos
kan bekräfta att özz dramatiska historia om hur han flydde över bergen är helt påhittad och antagligen snodd. om du frågade honom för tio år sedan så var det en helt annan story. orkar inte dra den här men det var definitivt inte fråga om någon slags människosmuggling utan snarare flygplansbyte och långa väntetider på busshållsplatsen...

kan även bekräfta att özz är väldigt klåfingrig när det kommer till damerna. han har en tendens att charma med sig kvinnor hem efter sina gig och är känd för att ha väldigt svårt att acceptera ett "nej". till den grad att vissa kvinnor har känt sig manade att anmäla. dock har ju den här killen talets gåva, och även pengar, så han har ju klarat sig undan problem så här långt. frågan är bara hur länge till? vet att det fanns något blogginlägg om detta.. ska försöka hitta det..
Yeah right. Jag tror hans historia om flykten är sann. Är han verkligen sjuk nog att sitta och ljuga ihop en sån historia i ett program som alla hans 47 syskon, koziner och övriga släktingar garanterat sitter och glor på? Tror inte det va.

Och jag tror även, stick i stäv med vad du påstår, att bergsturken har väldigt lite framgång med att "charma med sig kvinnor hem" trots mer eller mindre lobotomerade uppraggningsförsök.

Att han sen skulle vara så jävla ful tycker jag också att ta i. Han är ju självklart långt ifrån snygg, men så pass grotesk som vissa skribenter påstår att han är helt klart överdrivet.

Hans hårväxt är däremot helt grotesk, ser ut som nåt slags hybrid mellan människa och apa.

Han är ju även helt talanglös som komiker, men det verkar ju vara konsensus i tråden. Behöver knappt ens nämnas egentligen alltså
Senast redigerad av Geigerzehler 2015-01-28 kl. 01:11.
Citera
2015-01-31, 20:30
Bannlyst
Ber att få hänvisa till mitt inlägg #386

Där uttryckte jag en viss "förvåning" (upphöjt till 8 nånting) över att ha fått veta att Özz Nujen skall medverka i en gudstjänst i Svenska kyrkan i Paris. Anledningen till mässan är skjutningarna på Charlie Hebdo och i kosherbutiken.

Fick nyss info om att det går att avnjuta(?) Ärkebiskop Özz Nujen -eller hur han nu tänker presentera sig den här gången (sist var han ju Statsminister Özz Nujen) -live imorgon!

<Programtips P1
Söndag 1 februari: Med kärlek från Paris - Gudstjänsten direkt med bland andra Helle Klein, Özz Nujen och Sarah Dawn Finer>

Källa:
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2938&grupp=21081&artikel= 6077101
Citera
2015-02-01, 11:26
Bannlyst
Försöker nu med ett öra följa vad Özz Nujen säger under sin "gudstjänst". Han använder uttryck som "skiter i" under sin s k predikan.

Och jag tyckte han inledde sitt patetiska och hycklande tal med följande:
"Vad fan gör en kurd i vår kyrka?"

Om jag hörde rätt så är jag beredd att instämma i hans fråga med tre instoppade ord. Då blir det så här:
" Vad fan gör en kurd som Özz Nujen i vår kyrka?"

Denne ursäkt för en 'man' är en skam för både kurder och Sverige!

Tack för ordet!
Citera
2015-02-01, 11:36
Avstängd
-Hörde just ÖNs "gudstjänst" men stängde av..fan vad den där hårbollen äcklar mej. Sitta där i sin jävla lägenhet när kurdiska tonårsbrudar måste kriga mot IS-kan inte ÖN låta värva sig och dö en hjältemodig död i Kirkuk.
Citera
2015-02-01, 16:59
Bannlyst
Hör nu Özz Nujen på 'Kvart-i-fem-Ekot' berätta att han är jättenöjd med sin predikan.

Jag ber att få anmäla avvikande menig. Detta var minsann ingen bergspredikan
-det här var en riktig bajspredikan (excuse my french!)
Citera
2015-02-01, 18:34
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzenn
Hör nu Özz Nujen på 'Kvart-i-fem-Ekot' berätta att han är jättenöjd med sin predikan.

Jag ber att få anmäla avvikande menig. Detta var minsann ingen bergspredikan
-det här var en riktig bajspredikan (excuse my french!)

En "predikan" med politiska övertoner av Kurden Özz Nujen och den Judiske kristna prästen Helle Klein.

Deras agenda, ett mångkulturellt Sverige där ursprungssvenskarna trängs undan allt mer. Visionen är att Sverige som nation utplånas. Om någon protesterar så är han/hon rasist.

Om ett framtida fritt Kurdistan ska bli mångkulturellt nämner aldrig Nujen.
Citera
2015-02-01, 20:24
Bannlyst
Snubben dricker alkohol, ändå har han mage att inleda anförandet med "bismillah"
Citera
2015-02-01, 22:59
Medlem
JBernards avatar
Ett talande exempel för förfallet inom kyrkan, svt och allmänheten. Der är tragiskt så långt det gått.
Citera
2015-02-09, 22:32
Medlem
StigAllans avatar
En dum brud jag känner som nästan har legat med Özzet säger att hans ollon är kluvet!
Han måste hålla ihop det hela innan penetration kan ske.

Hon tyckte att kuken såg så eländigt vidrig ut så de blev inget.
Man måste väl ge Özzet lite kredd när han inte våldtog henne som den kurd han är!
Men det är säkerligen svårt att både våldta och klämma ihop ollonet samtidigt?
Citera
2015-02-24, 19:00
Medlem
SingleStars avatar
Han blev arg på mig på Facebook då jag hade kommenterat en av hans inlägg. Han kom med ett jävla idiotsvar som var mer sluddrigt än att det hade innehåll. Han var ju inte vidare smart av det han postade.

Jag fattar inte vad folk ser hos honom som skulle vara vidare smart.
Citera
2015-03-10, 18:36
Medlem
krautbrains avatar
Tydligen ska han ha dragit ett rasistiskt skämt i tidningen Kupé. Någon som vet vad skämtet var?
https://twitter.com/ozznujen/status/575280936214007808
Citera
2015-03-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Tydligen ska han ha dragit ett rasistiskt skämt i tidningen Kupé. Någon som vet vad skämtet var?
https://twitter.com/ozznujen/status/575280936214007808

Det var säkert om turkar.
Det är hans favoritskämt.
Trots att han själv är född
i Turkiet. Men som kurd
och det är jävligt fiiiint...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem