Citat:
Ursprungligen postat av
anonymnos
kan bekräfta att özz dramatiska historia om hur han flydde över bergen är helt påhittad och antagligen snodd. om du frågade honom för tio år sedan så var det en helt annan story. orkar inte dra den här men det var definitivt inte fråga om någon slags människosmuggling utan snarare flygplansbyte och långa väntetider på busshållsplatsen...
kan även bekräfta att özz är väldigt klåfingrig när det kommer till damerna. han har en tendens att charma med sig kvinnor hem efter sina gig och är känd för att ha väldigt svårt att acceptera ett "nej". till den grad att vissa kvinnor har känt sig manade att anmäla. dock har ju den här killen talets gåva, och även pengar, så han har ju klarat sig undan problem så här långt. frågan är bara hur länge till? vet att det fanns något blogginlägg om detta.. ska försöka hitta det..
Yeah right. Jag tror hans historia om flykten är sann. Är han verkligen sjuk nog att sitta och ljuga ihop en sån historia i ett program som alla hans 47 syskon, koziner och övriga släktingar garanterat sitter och glor på? Tror inte det va.
Och jag tror även, stick i stäv med vad du påstår, att bergsturken har väldigt lite framgång med att "charma med sig kvinnor hem" trots mer eller mindre lobotomerade uppraggningsförsök.
Att han sen skulle vara så jävla ful tycker jag också att ta i. Han är ju självklart långt ifrån snygg, men så pass grotesk som vissa skribenter påstår att han är helt klart överdrivet.
Hans hårväxt är däremot helt grotesk, ser ut som nåt slags hybrid mellan människa och apa.
Han är ju även helt talanglös som komiker, men det verkar ju vara konsensus i tråden. Behöver knappt ens nämnas egentligen alltså