2015-03-10, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
jag undrar fortfarande vad det är för blinda människor som bor i den feta kåken 3 meter från morden, med fönster som vätter ner mot den platsen.
De kanske inte ens var hemma. Många åker ut på landet nu på vårkanten. Kanske de hade tagit sömntablett och sov djupt?
Citera
2015-03-10, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
De kanske inte ens var hemma. Många åker ut på landet nu på vårkanten. Kanske de hade tagit sömntablett och sov djupt?
De kan absolut ha sovit djupt utan att ha hört. Jag bor cirka 50 meter från platsen, och jag hörde inget alls. Och jag var ändå vaken
Citera
2015-03-10, 09:37
Medlem
HasseOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseO
...Det var nog mer en "olyckshändelse" orsakad av de inblandades mentalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Väldigt konstig olyckshändelse isåfall att man råkar ha med sig ett vapen och råkar mörda 3 personer och råkar skjuta fler än ett skott... nej detta är drägg som borde avrättas offentligt istället för att kosta oss massa skattepengar

Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Enda olyckshändelserna här går på två ben och är bruschoooor...

mvh
Med "olyckshändelse" så menar jag att det inte var planerat att mörda alla tre där och då. Men när väl vapnet var framme så gjorde de inblandades reptiltänkande att det slutade som det gjorde.

Det kostar oss just nu en massa skattepengar och MGM lär göra det ett bra tag framåt. Förmodligen under hela sina livstider även om de kanske är begränsad efter det här.

Vad jag förstått så bodde alla utom en MGM i egna lägenheter, ja förutom två av BO som var sambos. En BO studerade och det har förekommet någon uppgift om att en MGM skulle ha jobbat eller jobbade på en ställningsfirma men hur resten försörjer sig vet jag inte eller om de är ivriga skattebetalare.
Senast redigerad av HasseO 2015-03-10 kl. 09:42.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Märkligt ja, araber anser att tjejer med många killkompisar är horor. där av ville hon inte vara en hora.
Rawand var kurd. ET ansågs nog som hora ändå eftersom hon inte var gift.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollinDeepWbg
Konstigt, jag känner tunga kriminella som ALDRIG bär vapen.
Skulle heller inte påstå att vare sig BO lr GM var särskilt "tunga". Det är nog inte många här som tycker synd om de två manliga BO.
Även om många invandrare står för mycket problem och skit här, tror du inte svenskar hade gjort det om det inte var några invandrare här..?

Då är dom inga tunga kriminella du... Nä det tror jag inte, inte i den utsträckningen...
Citera
2015-03-10, 09:39
Medlem
Om nu de anhållna är gm så bör den/de varit gött påverkade, höga. Man skjuter inte ihjäl tre pers för ingenting i princip mitt i stan, förstör sitt eget liv ännu mer för all framtid. Jag reagerade på att alla med utländska namn i misshandelsfallet fick relativt milda straff medan alla med svenska namn fick de längre straffen, Why? För ett så lågt som ena bo fick kan man inte varit särskilt delaktig eller drivande? De domar de har på sig visar bara en bråkdel av deras liv, soc lär ha en hel del pärmar på dessa grabbar, innan de kunde bli dömda som vuxna.
Undrar om tjejerna kan ha nåt med detta att göra, eller står de helt utanför tro. Tänker på nåt liknande som hände i Sthlm för några år sen när en ung tjej fick sin kille att döda hennes "rival", de var typ 16bast. Eller så är det som vanligt, knark och pengar.
M*rk jobbade f.ö på McDonalds för inte allt för länge sen.
Citera
2015-03-10, 09:41
Medlem
skadetbehovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Det där handlar mer om att driva runt planlöst sent på kvällen än deras etnicitet. Att svennar inte i samma utsträckning blir stoppade beror på att de helt enkelt inte driver omkring planlöst sent på kvällen.
ingen som tror att det kan ha att göra med att den gruppen står för så gott som alla brott eller ?
Citera
2015-03-10, 09:43
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDV
De kan absolut ha sovit djupt utan att ha hört. Jag bor cirka 50 meter från platsen, och jag hörde inget alls. Och jag var ändå vaken

Minns inte riktigt. Var det bara en granne som hade vart vaken och hört nåt, å hur långt ifrån BP bodde denne personen?
Citera
2015-03-10, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mx2015
Krimminella som dessa i en småstad bär nog sällan vapen. Dom är nog snarare vana att bli stannade och kontrollerade flera gånger i veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av Angelus-Apatrida
Sant. Dock så stoppas inte enbart folk som är kända sen tidigare/är kriminella utan samma unga svartskallar blir ofta stoppade, t.om flera gånger i månaden av olika poliser. Det heter "alkotest" och får samtidigt irrelevanta frågor. Detta är något som jag har bevittnat många gånger.

Kriminella i denna stad bär vapen, de bär kniv. De har kniv på kroppen och i bilen, alltid. Vet dock inte med denna yngre generation men den äldre "svenska" som (bröderna s med sällskap) har alltid någon typ av vapen nära till hands. Har även sett hemma hos de som ändå har barn och låtsas leva vanliga liv vapen av alla slag, vilka de gärna visar upp när de köpt nåt nytt coolt.
Citera
2015-03-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollinDeepWbg
Minns inte riktigt. Var det bara en granne som hade vart vaken och hört nåt, å hur långt ifrån BP bodde denne personen?
vet inte om det har framgått. Men rimligtvis mellan 30-70 meter
Citera
2015-03-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shambolic
Han va inte skyldig, han skulle ju gifta sig och allt. Det sa han på teve.

...Ang. att folk på riktigt tror att människor inte mördar personer de känner.
Det är väl just det de gör dvs det är vanligare att mördare känner sina offer än att de inte gör det!? Tittar man på bilderna med MGM och AF så står AF lite på sidan av och ser seriös ut. Det ser inte ut som ett sammansvetsat, glatt gäng på semester.
Citera
2015-03-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
Om det är så att GM skrek "Polisen dödade dem" så menar väl GM att polisen dödade BO indirekt dvs polisen tog droger från BO som tillhörde GM? BO fick för detta betala med sina liv?!

Underbara snälla fantastiska GM skall då alltså ha fått total ågren efter att han klumpigt avrättat två "änglar" och en oskyldig ängel och i ren panik återvänt till MP för att stå och skrika att det var polisen som dödade hans "änglar" i ett desperat försök att inte bli misstänkt?

Skön kille!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in