2015-03-09, 22:50
Medlem
Vad vet vi om tjejen från Kungshamn var hon med på belastnings registret För spice
Citera
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Är det enda man tar med sig av denna tråd att den är hånfull och rasistisk så är det sorgligt!
Finns många hånfulla, skadeglada, rasistiska skribenter här. Men också mycket fakta och information många inklusive tanten som vill ta del av.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Iom den rivstartade bilen 01:45 kan man väl inte utesluta annan GM? BO's och MGM1 kommer från landvetter där GM1 har droger med sig (eller trodde att BO's hade det eller pengar). Dom möter upp MGM2 och kanske nån mer som är högre uppsatt inom drogaffärerna i Uddevalla. Nåt går inte ihop med räkningen eller vikten på drogerna och allt går fel. Skrev inte nån att nåns familj var med i jehovas vittnen? Deras lokal är precis där och att tyda från tråden har det hänt fler drogaffärer vid samma punkt tidigare. Förvånar mig inte ifall jehovas lokal är stället där deras stash låg/ligger.

Är jag helt ute och cyklar?

jag undrar fortfarande vad det är för blinda människor som bor i den feta kåken 3 meter från morden, med fönster som vätter ner mot den platsen.
Citera
2015-03-09, 22:51
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Tommy Nilsson tror att polisen har fel personer.
– För mig är det helt obegripligt att de skulle kunna skjuta varandra, de kände ju varandra och var kompisar, säger han till SVT Västnytt.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/goteborgsadvokater-till-misstankta-mordarna

De misstänkta är ändå oskyldiga till motsatsen har bevisats. Lite för tidigt att dra några större växlar på om det var bröderna som var GM eller inte.
Alltid komiskt när de kriminellas bästa kompisar uttalar sig!

-Det var inte Tony som slog henne, det är ju hans fru!
Citera
Medlem
MickeLilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Fyfan tänkt om det inte är bröderna som är de riktiga GM. Fyfan vad pinsamt av media & polisen isåfall.

Så vitt jag minns så var vi här på FB de första som pekade ut GM innan polisen grep dem.
Citera
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidflam
Tidningsbud. Har ni någon off-topic spin-off? Skapa en egen tråd isåfall.

Kan nån ge oss en pålitlig källa där det uppges att ett tidningsbud har sett två personer ligga "fulla"?

Första inlägget gällande ett tidningsbud är:
(FB) Misstänkt trippelmord i Uddevalla 2015-03-07
Detta skrevs tidigt i tråden och är grunden till tidningsbudsdiskussionen:

Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Tidningsbud var där runt 03 nån gång och hade sett kropparna, men trodde att det var utslagna pga fylla så ingen misstanke var gjord. När han senare hörde att det var mördade ringde han polisen (detta är INTE joggaren som var först att rapportera in).
Citera
2015-03-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tid
Skrämmande. Gällande brottsofferparet.. tittade man närmre på Em*a Thrys*lius facebook, så såg man att hon bara hade 1-2 män på sin facebookvänlista, varav den ena var hennes bror. Pojkvännen R*wand Ali *ziz verkar svartsjukt ha hållit henne i järngrepp?

r*wand: visa att du är lojal
em*a: hur då?
r*wand: ta bort alla män på facebook förutom din bror
Citera
2015-03-09, 22:52
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Fyfan tänkt om det inte är bröderna som är de riktiga GM. Fyfan vad pinsamt av media & polisen isåfall.

ja, men med termen "sannolika skäl" så vet ju polisen idag att media går igång på högvarv, så man har nog vägt sina bevismaterial innan uttalanden.
Citera
2015-03-09, 22:53
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Finns många hånfulla, skadeglada, rasistiska skribenter här. Men också mycket fakta och information många inklusive tanten som vill ta del av.

Det var min poäng, men tanten pekade bara på det första!
Citera
2015-03-09, 22:54
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Det är ännu mer vidrigare ifall de är GM som står och skriker polisen dödade dem

har missat den spekulationen. men ja, det är väl på isis nivå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Tommy Nilsson tror att polisen har fel personer.
– För mig är det helt obegripligt att de skulle kunna skjuta varandra, de kände ju varandra och var kompisar, säger han till SVT Västnytt.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/goteborgsadvokater-till-misstankta-mordarna

De misstänkta är ändå oskyldiga till motsatsen har bevisats. Lite för tidigt att dra några större växlar på om det var bröderna som var GM eller inte.
Det är därför vi kallar de som sitter anhållna för MGM. Du hänvisar till vad en advokat säger. Advokater arbetar ofta med att få folk fria inte sy in folk
Senast redigerad av ulvan 2015-03-09 kl. 22:56.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeLilltroll
Så vitt jag minns så var vi här på FB de första som pekade ut GM innan polisen grep dem.
Då minns du nog fel.

EN medlem kom i ett tidigt skede vid gripandet in och namngav bröderna som gripna - Det gick sedan snabbt att via adressuppgifter bekräfta att det handlade om bröderna ...

Men polisen var helt klart först på bollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in